Gå til innhold

Last Of Us - Hbo Max


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal straks til å se episode 2, gleder meg! 

Har spilt spillene, og det første i to utgaver. Det virker som de holder seg veldig godt til originalmaterialet. Elsker denne historien og gleder meg til å se utførelsen av hvordan de skal fortelle den.

RDT_20230123_1622563883948504453299591.jpg

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fornøyd jeg også. TV og film vil aldri skape så sterke og gode opplevelser som gaming, men denne serien når langt.

  • Liker 1
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sikkert vært bra for 15 år siden. Har zombier, vampyrer, hekser, etc. i vrangstrupen. Så første episode å ble sittende med nettbrettet på nett mesteparten av tiden, gørr kjedelig når en har sett 10 versjoner av zombie-utbrudd før.

Anonymkode: 2e117...955

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hadde sikkert vært bra for 15 år siden. Har zombier, vampyrer, hekser, etc. i vrangstrupen. Så første episode å ble sittende med nettbrettet på nett mesteparten av tiden, gørr kjedelig når en har sett 10 versjoner av zombie-utbrudd før.

Anonymkode: 2e117...955

Skjønner greia, og dette spillet kom ut i 2013 da zombier var på topp. Det denne gjør annerledes er å forklare i aller første scene hvordan utbruddet skjedde og hva som forårsaker det. Det jeg liker best er at det handler ikke først og fremst om zombie-apokalypsen, men om forholdet mellom Ellie og Joel. Zombiene er bare et slags bakteppe, karakterene er i fokus. Oppfordrer deg til å gi deg en ærlig sjanse.

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, AnonymBruker said:

Hadde sikkert vært bra for 15 år siden. Har zombier, vampyrer, hekser, etc. i vrangstrupen. Så første episode å ble sittende med nettbrettet på nett mesteparten av tiden, gørr kjedelig når en har sett 10 versjoner av zombie-utbrudd før.

Anonymkode: 2e117...955

Det handler egentlig ikke om zombier, det handler om relasjonen mellom menneskene. Skal ikke spoile for mye, men last of us har alltid handlet om menneskene og hvordan de håndterer tap, forhold seg mellom under mer dramatiske omgivelser og den slags. TV serien har nok vært mer preget av zombie- delen, men TV spillet fokuserer mer på menneskene helt fra begynnelsen av. Dersom man liker serier som handler mye om mennesker og hvordan de reagerer på vanskelige situasjoner, slik som Breaking Bad osv, så er sjansen høy for at man i det minste ville likt tv-spill-historien Last of us.

Kan nevne at jeg aldri har syntes zombie-serier har vært gøy i det hele tatt. Ser ingen zombieserier. Men jeg likte historien til last of us

Spillhistorien:

 

 

Anonymkode: dd8d8...c5e

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 24.1.2023 den 13.47):

Det handler egentlig ikke om zombier, det handler om relasjonen mellom menneskene. Skal ikke spoile for mye, men last of us har alltid handlet om menneskene og hvordan de håndterer tap, forhold seg mellom under mer dramatiske omgivelser og den slags. TV serien har nok vært mer preget av zombie- delen, men TV spillet fokuserer mer på menneskene helt fra begynnelsen av. Dersom man liker serier som handler mye om mennesker og hvordan de reagerer på vanskelige situasjoner, slik som Breaking Bad osv, så er sjansen høy for at man i det minste ville likt tv-spill-historien Last of us.

Kan nevne at jeg aldri har syntes zombie-serier har vært gøy i det hele tatt. Ser ingen zombieserier. Men jeg likte historien til last of us

Spillhistorien:

 

 

Anonymkode: dd8d8...c5e

Enig med deg. Å kalle The Last of Us en zombieserie/zombiespill er som å kalle Breaking Bad for en gangsterserie. 

  • Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker den! 10/10. Elsket detaljen med frosken på pianoet, lo godt.

Anonymkode: 03560...872

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.1.2023 den 17.39):

Hadde sikkert vært bra for 15 år siden. Har zombier, vampyrer, hekser, etc. i vrangstrupen. Så første episode å ble sittende med nettbrettet på nett mesteparten av tiden, gørr kjedelig når en har sett 10 versjoner av zombie-utbrudd før.

Anonymkode: 2e117...955

Denne serien handler ikke om zombier. Du burde nok ha latt nettbrettet ligge.

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.1.2023 den 16.19):

Elsker den så langt.

Hva syns du?

Anonymkode: f95c0...ff8

Digger den jeg og, samboer og jeg ser den sammen ☺️.

Har spilt spillet litt før, har flere kompiser som elsket spillet. Veldig kult. 

Anonymkode: 385fa...132

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Når kommer episodene ut på HBO?

Anonymkode: d519b...00c

Natt til mandag

Anonymkode: 385fa...132

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Når kommer episodene ut på HBO?

Anonymkode: d519b...00c

03.00 mandag, altså på natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Macro skrev (9 timer siden):

Denne serien handler ikke om zombier. 

If it walks like a duck... 

Synes forøvrig andre episode også var kjedelig. Skjønner at det er påskeegg for konsoll-spillere og slikt, men for noen som har null tidligere erfaring med innholdet er det så langt ikke noe orginale med serien.

Anonymkode: 2e117...955

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir aldri lei av zombier og vampyrer ol. (foruten TWD)

selv om det er 2014 . fantasy og sci-fi er jo de beste sjangerne.

digger denne, digger spillet, og skal se hele

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Episode 3. Naaaaaah 🥰 Totalt uventet og morsom vinkling. Jeg er også enig om den frosken på pianoet. Jeg har aldri spilt spillet, men jeg setter pris på gode serier og denne ligger an til å havne blant de 5 beste i min skala. 

ts.

Anonymkode: f95c0...ff8

  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenbruk av Richter's On the Nature of Daylight for n'te gang i tv/film. Veldig orginalt!

Men greit skifte fra zombie-serie til homse-drama da.

Anonymkode: 2e117...955

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns episode 3 var den desidert beste hittil. Lot meg røre av historien mange ganger.

Anonymkode: acc70...b75

  • Liker 5
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...