Polyester Skrevet 30. januar 2023 #21 Del Skrevet 30. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Gjenbruk av Richter's On the Nature of Daylight for n'te gang i tv/film. Veldig orginalt! Men greit skifte fra zombie-serie til homse-drama da. Anonymkode: 2e117...955 Bill var homofil i spillet for 10 år siden også. Flere LHBT-karakterer i denne historien. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyester Skrevet 30. januar 2023 #22 Del Skrevet 30. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Syns episode 3 var den desidert beste hittil. Lot meg røre av historien mange ganger. Anonymkode: acc70...b75 Ikke et tørt øye hos oss i kveld. Fint og trist❤️ 7 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Walterwhite Skrevet 30. januar 2023 #23 Del Skrevet 30. januar 2023 Episode 3 var vakker, vellaget og jeg kunne ønske jeg kunne oppleve å se den for første gang igjen. Jeg gråt lenge etterpå, og jeg får tårer i øynene bare å skrive om det. 😂 Er mesterverk! 9 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #24 Del Skrevet 30. januar 2023 Jeg er så glad for at sesong 2 allerede er bekreftet! 🥰 Anonymkode: f95c0...ff8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #25 Del Skrevet 30. januar 2023 Liker serien så langt, men på episode 3 måtte jeg bare spole over kliningen og man-love greiene så var det ellers bra. Anonymkode: 2931b...258 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet 31. januar 2023 #26 Del Skrevet 31. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Gjenbruk av Richter's On the Nature of Daylight for n'te gang i tv/film. Veldig orginalt! Men greit skifte fra zombie-serie til homse-drama da. Anonymkode: 2e117...955 Relasjonen mellom Bill og Frank var ikke like detaljert i spillet, men jeg syns det var nydelig. De utbroderer karakterene uten å la resten av plottet gå til spille, det er ganske tydelig at skaperne bryr seg veldig. Serien, og spillet, er veldig flinke til å vise hva som faktisk betyr noe for oss mennesker når verden går til helvete. The last of us kom ut i 2013, det var ikke like vanlig med LGBTQ representasjon på den tiden (spesielt i gaming), selv om det kanskje kjennes litt oppbrukt ut i dag. Inspirasjonen er hovedsakelig fra boken The Road. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #27 Del Skrevet 31. januar 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Liker serien så langt, men på episode 3 måtte jeg bare spole over kliningen og man-love greiene så var det ellers bra. Anonymkode: 2931b...258 Ja er man homofob så blir det kjipt, ser den 🙂 Anonymkode: 3391c...570 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #28 Del Skrevet 31. januar 2023 On 1/29/2023 at 8:32 PM, AnonymBruker said: If it walks like a duck... Last of us ikke vil appellere til deg om du kun leter etter film og tv-opplevelser som er veldig overflatiske. Om du ikke ser annet enn en zombiefilm, så er dette ikke en type opplevelse som vil appellere til deg On 1/29/2023 at 8:32 PM, AnonymBruker said: Synes forøvrig andre episode også var kjedelig. Skjønner at det er påskeegg for konsoll-spillere og slikt, men for noen som har null tidligere erfaring med innholdet er det så langt ikke noe orginale med serien. Anonymkode: 2e117...955 De 2 episodene av TV-serien gjør en del valg som er dårligere enn "filmen" i spillet. TV serien kommer nok ikke til å være like bra, og jeg kommer nok ikke til å anbefale den til folk. Jeg tipper serien vil gå nedover og bli dårligere. Når man leser hva skaperne bak tvserien tenker om valgene de gjør, så er det åpenbart at de ikke er like gode skrivere som menneskene bak spillet. De har noen veldig rare tanker Anonymkode: dd8d8...c5e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #29 Del Skrevet 31. januar 2023 Så fin serie, gråt av episode 3❤️ Anonymkode: 038d6...f15 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #30 Del Skrevet 31. januar 2023 Lo høyt av klippen til "3 år senere" hvor de krangler så busta fyker om gresset skal klippes 😂 Liker at serien ikke er redd for å ta omveier - i den grad det er det - og slippe hovedhistorien. I denne episoden så man knapt "zombier" og. En av de bedre episodene innen denne sjangeren jeg har sett. Anonymkode: 6259b...4e8 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blyana Skrevet 31. januar 2023 #31 Del Skrevet 31. januar 2023 Har sett de første to fordi jeg sparer den siste til fredag☺️ Synes de har greid å fange stemningen i spillet ganske bra. Så so far so good❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #32 Del Skrevet 31. januar 2023 Grein som en tulling av episode tre (og lo også høyt til tider, veldig godt balansert!). Den traff meg veldig personlig. Jeg har ikke spilt spillet, men samboeren min har, så jeg vet endel om historien og settingen. Synes sopp-zombiene er en utrolig kul vri på den tradisjonelle zombien, og liker endringen fra spillet til serien med nettverket av røtter (istedet for sporer i lufta). Jeg fikk grøsninger i episode 2 når hun sopp-eksperten så opp med verdens mest alvorlige blikk og sa "bomb". For et intenst og hjerteskjærende øyeblikk. Jeg liker at de forteller historien fra flere vinkler! Og heia å vise tamponger! Selvfølgelig har jenter fortsatt mensen selv om det bor i en zombie-pandemi. Anonymkode: b5d71...bf0 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #33 Del Skrevet 31. januar 2023 Er kjempeirritert på castingen... De har gjort alle som var blonde og/eller blåøyde mørke, med unntak av Bill. Vedder hatten min på at de sorte karakterene forblir svarte... Anonymkode: 9d7c3...57d 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyester Skrevet 31. januar 2023 #34 Del Skrevet 31. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er kjempeirritert på castingen... De har gjort alle som var blonde og/eller blåøyde mørke, med unntak av Bill. Vedder hatten min på at de sorte karakterene forblir svarte... Anonymkode: 9d7c3...57d Hvem tenker du på da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #35 Del Skrevet 31. januar 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ja er man homofob så blir det kjipt, ser den 🙂 Anonymkode: 3391c...570 Er ikke homofob. Har ikke noe problem med at folk har den legningen. Har bare ikke lyst å se på sex osv innenfor det område. Anonymkode: 2931b...258 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #36 Del Skrevet 31. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er kjempeirritert på castingen... De har gjort alle som var blonde og/eller blåøyde mørke, med unntak av Bill. Vedder hatten min på at de sorte karakterene forblir svarte... Anonymkode: 9d7c3...57d Selv synes jeg det er ganske mye viktigere at skuespilleren gjør karakteren godt, enn at de har riktig hårfarge... Bella Ramsay er en fantastisk Ellie, selv om hun har brunt hår istedet for mørk blondt. Anonymkode: b5d71...bf0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #37 Del Skrevet 31. januar 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Er ikke homofob. Har ikke noe problem med at folk har den legningen. Har bare ikke lyst å se på sex osv innenfor det område. Anonymkode: 2931b...258 Godt de ikke viste det da. Anonymkode: 3391c...570 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #38 Del Skrevet 31. januar 2023 1 hour ago, Polyester said: Hvem tenker du på da? ... Må du spørre? Hvite, blonde og blåøyde Sarah og Maria er plutselig svarte, og Tommy er plutselig meksikaner. Kan aldri tenke meg at Henry, Sam, Riley eller Marlene noengang hadde blitt erstattet med hvite eller asiatiske skuespillere, uansett hvem som var "best for rollen". Anonymkode: 9d7c3...57d 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #39 Del Skrevet 31. januar 2023 38 minutter siden, AnonymBruker said: Selv synes jeg det er ganske mye viktigere at skuespilleren gjør karakteren godt, enn at de har riktig hårfarge... Bella Ramsay er en fantastisk Ellie, selv om hun har brunt hår istedet for mørk blondt. Anonymkode: b5d71...bf0 Nå var det ikke akkurat Bella Ramsay som er den verste castingen der... Anonymkode: 9d7c3...57d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyester Skrevet 31. januar 2023 #40 Del Skrevet 31. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): ... Må du spørre? Hvite, blonde og blåøyde Sarah og Maria er plutselig svarte, og Tommy er plutselig meksikaner. Kan aldri tenke meg at Henry, Sam, Riley eller Marlene noengang hadde blitt erstattet med hvite eller asiatiske skuespillere, uansett hvem som var "best for rollen". Anonymkode: 9d7c3...57d Tenkte ikke noe over det, jeg. Tommy ligner mer på broren til Joel nå da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå