Gå til innhold

Har du en fantasi du aldri har fortalt til noen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 5.2.2023 den 0.30):

Det var fantasien til mannen min og.. Helt til han klarte på et vis å røpe den til meg...

Fy fader som det såret!!! Jeg klarer ikke å treffe venninda mi mer, og ekteskapet hangler. Jeg blir virkelig, virkelig kvalm av å tenke på at han har hatt sånne tanker om henne 🥺🥺🥺 Og det har fått meg til å føle meg null verdt. Skulle virkelig ønske at jeg aldri hadde fått vite det. Han sier og at han aldri ville gjort det i virkeligheten - allikevel har det ødelagt så mye for oss...

 

Anonymkode: 201f6...df0

Så trist, jeg har kjent på det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MaestroR skrev (9 timer siden):

Så trist, jeg har kjent på det samme.

Uff, så leit å høre 🥺 Det er skikkelig vondt.

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Huff, så forferdelig. Fikk helt vondt av det der. Håper ikke det er vanlig blant menn. Selv om det bare er en fantasi er det ganske uggent å tenke på at mannen fantaserer om bestevenninna eller søstra ens.. Jeg fantaserer ikke om spesielle mennesker selv, de er som regel ansiktsløse.

 

Anonymkode: 7d27a...949

Takk, ja det har vært og er - helt grusomt.. Og man fantaserer jo som regel ikke om hvem som helst, så det må jo være en eller annen tiltrekning der tenker jeg... Jeg kan iallefall ikke skjønne noe annet, fantaserer som regel om ansiktsløse selv. Aldri ekte mennesker.

Så sånne fantasier bør man virkelig, virkelig passe på å aldri fortelle! Og aller helst heller aldri ha spør du meg.. Det sårer altfor mye

Anonymkode: 201f6...df0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har drøye fantasier til tider. 

Men, overhodet ikke noe jeg faktisk har lyst til å gjøre. De er bare så tabu. Haha 

-Sånn som f.eks  er noen av fantasiene mine faren til vennina mi.. Aldri villa gjort såklart. 

-At jeg eier en sex nattklubb. Og jeg har sex med menn med veldig store 🍆 🙄

-Flere gruppe sex fantasier. 

-Og onlyfans fantasier. Igjen. Flere tilskuere og jeg tjener masse penger 😂

-Enda en med penger og meg: Er at jeg legger meg selv ut for høyeste bud. Jeg har da ikke hatt sex på mange år og det er det jeg "selges for". 

Enda en penge fantasi. 

-Jeg får et oppdrag som er verdt 1million, imot at han får knulle meg. 

 

Jepp.. Jepp... 🙄 

 

Andre ting som jeg faktisk har lyst å gjøre. Gjør jeg, eller har jeg gjort 😅

Anonymkode: 56091...2d6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Uff, så leit å høre 🥺 Det er skikkelig vondt.

Takk, ja det har vært og er - helt grusomt.. Og man fantaserer jo som regel ikke om hvem som helst, så det må jo være en eller annen tiltrekning der tenker jeg... Jeg kan iallefall ikke skjønne noe annet, fantaserer som regel om ansiktsløse selv. Aldri ekte mennesker.

Så sånne fantasier bør man virkelig, virkelig passe på å aldri fortelle! Og aller helst heller aldri ha spør du meg.. Det sårer altfor mye

Anonymkode: 201f6...df0

Tror du ikke menn fantaserer om deg å søstra di venninna di etc? om de er pen (trenger sikkert ikke være det en gang). 

 

Jeg har tilogmed fantasert om søsteren til min mann. (Er ikke lesbisk, har ikke hatt sex med en dame en gang 😂)

Søsteren min er pen. og når hun ble med oss på ferie en sommer. Var han definitivt mer sexuelt aktiv enn til vanlig. Jeg vet jo hvorfor... Haha.. 

Men, blir ikke redd av den grunn. (Han sa ikke noe, det behøver man ikke å gjøre, synes jeg. )

Anonymkode: 56091...2d6

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rimelig uskyldig og absolutt gjennomførbart en gang i livet, men å ha sex med ei dame. Særlig slikking. Jeg må bare tørre å oppsøke 😑

Anonymkode: 2f8f6...135

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skrevet den her noen ganger, men aldri sagt det til noen.

Drømmer om et seksuelt forhold med dame på 55-60 år. Tanken på å gå ned på henne, slikke som en gal.. Tabuet ved det, pirringen🤩 Ingenting gjør meg kåtere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg har drøye fantasier til tider. 

Men, overhodet ikke noe jeg faktisk har lyst til å gjøre. De er bare så tabu. Haha 

-Sånn som f.eks  er noen av fantasiene mine faren til vennina mi.. Aldri villa gjort såklart. 

-At jeg eier en sex nattklubb. Og jeg har sex med menn med veldig store 🍆 🙄

-Flere gruppe sex fantasier. 

-Og onlyfans fantasier. Igjen. Flere tilskuere og jeg tjener masse penger 😂

-Enda en med penger og meg: Er at jeg legger meg selv ut for høyeste bud. Jeg har da ikke hatt sex på mange år og det er det jeg "selges for". 

Enda en penge fantasi. 

-Jeg får et oppdrag som er verdt 1million, imot at han får knulle meg. 

 

Jepp.. Jepp... 🙄 

 

Andre ting som jeg faktisk har lyst å gjøre. Gjør jeg, eller har jeg gjort 😅

Anonymkode: 56091...2d6

JA! også har jeg hatt en veldig kjekk gynekolog sjekke meg, uten hansker engang. med øyekontakt og ja i det hele. Det var hett, og vått. 

Jeg er temmelig sikker på at om jeg hadde gitt et tydeligere grønt signal, hadde det gått veldig mye lengere. 

 

DEN fantasien... Den bruker jeg! og nesten så jeg angrer på at jeg ikke gikk all inn. 

Anonymkode: 56091...2d6

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Tror du ikke menn fantaserer om deg å søstra di venninna di etc? om de er pen (trenger sikkert ikke være det en gang). 

 

Jeg har tilogmed fantasert om søsteren til min mann. (Er ikke lesbisk, har ikke hatt sex med en dame en gang 😂)

Søsteren min er pen. og når hun ble med oss på ferie en sommer. Var han definitivt mer sexuelt aktiv enn til vanlig. Jeg vet jo hvorfor... Haha.. 

Men, blir ikke redd av den grunn. (Han sa ikke noe, det behøver man ikke å gjøre, synes jeg. )

Anonymkode: 56091...2d6

Lillesøsteren min ser smashing ut, så det skulle vel ikke forundre meg om mannen min har fantasert om henne. Men jeg håper jo han ikke tenker noe seksuelt om henne. Jeg gjør ikke det med hans familiemedlemmer, de er jo familie. Eksen min fortalte om sine fantasier (at han hadde fantasert om storesøsteren min - lillesøsteren min var bare 14 den gangen), og jeg har aldri glemt det, selv om det er nesten 20 år siden.

Anonymkode: 7d27a...949

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Lillesøsteren min ser smashing ut, så det skulle vel ikke forundre meg om mannen min har fantasert om henne. Men jeg håper jo han ikke tenker noe seksuelt om henne. Jeg gjør ikke det med hans familiemedlemmer, de er jo familie. Eksen min fortalte om sine fantasier (at han hadde fantasert om storesøsteren min - lillesøsteren min var bare 14 den gangen), og jeg har aldri glemt det, selv om det er nesten 20 år siden.

Anonymkode: 7d27a...949

Ja, veldig unødvendig og fortelle noe om... Menn, er jo gjerne slike som fantaserer om tabuer. Altså de trenger ikke nødvendigvis å tenne på personen en gang. Men, selve "tabuet" (jeg er litt sånn selv. Ikke i realiteten men, i fantasiverden). 

Så derfor kan menn fantasere om helt ville ting. Ikke at de hadde gjort det, men bare i "runken". 

Derfor jeg tenkte og poengtere at de som synes at det var trist å høre om menn, som fantaserte om venninner og søsken til kona osv. Ikke ta det så ille opp, med mindre du ser det tydelig i hverdagen. Da er det jo såklart et seriøst problem. 

Men, så har vi jo de som gjerne kunne ha tenkt seg og hatt sex med et søsken par osv også. Men, da snakker vi nok om gutter i 20åra. Og i en alder hvor forhold osv ikke er så veldig seriøst. 

Ingen som har fortalt dette til meg altså, men. Både jeg og søsteren min er ganske pene. Så temmelig sikker på at det nok har vært en fantasi både hos mine og hos hennes menn.. 🙄

Anonymkode: 56091...2d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Bli befølt på massasje, hos legen eller noe slikt. At noen virkelig forguder kroppen min å forteller om og om igjen hvor deilig jeg er. Og virkelig kjenner på hele kroppen min og beføler alle kriker og kroker! Og jeg bare ligger og vrir meg i stønnelyder. Mann eller dame spiller ingen rolle. 
Opplevde noe ala dette i Tyrkia som 14 åring - er nå 23år. Og jeg kommer aldri til å glemme det, aldri vært så kåt i hele mitt liv! Selv om hun aldri var innom trusa, kun veldig nære. Og på puppene

Anonymkode: 39a5e...ee1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knulle nabojenta på 21.

Knulle ekser.

Anonymkode: 62d1b...c4d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, bli forført av min stemor da jeg var 17 år, hun 45. Beordret til å slikke henne for deretter knulle. Etter min raske utløsning setter hun seg på huk over ansiktet mitt og jeg slikker henne ren 😊🥰

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har lekt med tanken om at jeg var kvinne istedenfor mann og fikk med meg to kjekke hjem. Den ene tar meg bakfra mens jeg suger den andre. Når førstemann kommer i meg, bytte de plass og jeg suger førstemann stiv igjen. Rett og slett bli ordentlig knulla fra begge kanter.
Nysgjerrig på hvordan det føles å ha sex som kvinne ... og når man først er i gang; hvorfor ikke gjøre det skikkelig.

Anonymkode: 0d123...0d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DelvisPresley skrev (På 6.2.2023 den 22.22):

Har skrevet den her noen ganger, men aldri sagt det til noen.

Drømmer om et seksuelt forhold med dame på 55-60 år. Tanken på å gå ned på henne, slikke som en gal.. Tabuet ved det, pirringen🤩 Ingenting gjør meg kåtere.

Hvorfor er det tabu? Fordi du allerede er i et forhold, eller er det alderen din vs hennes?

Anonymkode: da059...f03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Paramount

Har mange, og stadig nye kommer til. Ingen ting å fortelle eller å snakke om, det er bare fantasier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger ser jeg for meg at jeg går foran toget, og dør. Og så blir folk lei seg fordi jeg er død...

Ups, feil forum! Sorry.

Må sies at jeg IKKE har selvmordstanker i det hele tatt, men denne fantasien har roet meg noen ganger når jeg er stresset. Får liksom innbilt meg at folk bryr seg hahahah

Anonymkode: 015d5...db8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg bruker å fantasere om ein ekstra mann der vi knuller kjæresten min mye å hardt!

Men det blir kun i fantasien.

Anonymkode: c97ff...3b9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Eg bruker å fantasere om ein ekstra mann der vi knuller kjæresten min mye å hardt!

Men det blir kun i fantasien.

Anonymkode: c97ff...3b9

Har lyst til akkurat det samme. Er også mann.

Anonymkode: c1dce...afe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...