Gå til innhold

Har du en fantasi du aldri har fortalt til noen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min er å komme på puppene til en dame og at hun krever at jeg slikker opp alt. Og at vi kysser mens jeg fortsatt har min egen sæd i munnen.

Anonymkode: 14100...ac2

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm...nei, jeg har nok fortalt om de.. 

Den fantasien din er sikkert mulig å gjøre noe med... du må bare finne rett dame.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

svartkatt skrev (1 time siden):

Hm...nei, jeg har nok fortalt om de.. 

Den fantasien din er sikkert mulig å gjøre noe med... du må bare finne rett dame.

Ble fantasiene oppfylt da ettersom du har delt alt? Spør for en nysgjerrig venn😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mystery man skrev (4 timer siden):

Ble fantasiene oppfylt da ettersom du har delt alt? Spør for en nysgjerrig venn😇

Ikkje ennå. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forteller ikke noen av fantasiene mine til noen. Men din fantasi har jeg mye erfaring med. Eneste måten kona mi ta sæd i munnen er om den kommer via min. Det liker hun veldig godt. Men hun tvinger meg ikke. 

Anonymkode: 83ee9...632

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ganske kinky av meg, og det vet typen, men har nok ikke fortalt mine ville fantasier enda til han😅 Litt redd for hvordan han skal reagere på det. Har ikke fortalt den til noen 

Anonymkode: b4682...7be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg vil bli slikket av hunden ville ei jeg var venninne med før sagt. Hun var gal!!og er det nok fortsatt desverre 

Anonymkode: b05e2...ba3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en litt rar fantasi som handler om at jeg ønsker å tape mot det motsatte kjønn i en guttene mot jentene konkurranse, hvor jentene vinner mye ( knuser oss med store siffer) for så å ydmyke oss for det, gni det skikkelig inn 😳🙈 hvor vi guttene ikke har noe som helst comeback vi bare må stå der å ta i mot ydmykelsen. Så får jeg ereksjon og jentene begynner å le 😳😳😳 litt usikker på hvordan jeg skulle satt noe sånt i livet men det hadde vært gøy 😜🙈 

Endret av robert90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke en helt syk fantasi, men trekant med typen hadde vært artig 😇

Anonymkode: b4682...7be

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget med mange fantasier er de kun er bra som fantasier, ofte ekle eller tvilsomme i det virkelige liv. Derfor lar man det bare være en fantasi. Min vanligste runkefantasi er beste venninna til kona. Men aldri noe jeg ville gjort på ordentlig..

Anonymkode: 016dc...c26

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nok fortalt om alle mine fantasier, men samboeren er ikke villig til å prøve ut alle.

Dog de omhandler jo i hovedsak henne så jeg har ingen problemer med det 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nok ingen fantasier som ingen vet om, men A har ikke nødvendigvis fått vite de samme som B etc. Det er ikke så mye jeg ikke tør/vil fortelle til en hvilken som helst partner, men jeg venter litt med det "drøyeste" og blir kjent med hennes seksualitet før jeg evnt. åpner døra til det innerste kottet😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Poenget med mange fantasier er de kun er bra som fantasier, ofte ekle eller tvilsomme i det virkelige liv. Derfor lar man det bare være en fantasi. Min vanligste runkefantasi er beste venninna til kona. Men aldri noe jeg ville gjort på ordentlig..

Anonymkode: 016dc...c26

Jepp, de aller fleste fantasier lever best i hodet og ikke satt ut i praksis. Man kan til og med fantasere om ting som man overhodet ikke hadde tent på i virkeligheten.

Anonymkode: 9f897...9cb

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

At jeg vil bli slikket av hunden ville ei jeg var venninne med før sagt. Hun var gal!!og er det nok fortsatt desverre 

Anonymkode: b05e2...ba3

Har vi hatt samme venninne tro?

Anonymkode: d90cf...1e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 hours ago, Anonymburker said:

Stor aldersforskjell både opp og ned.

Alder? Hvilken forskjell? 

Anonymkode: 9aad3...1d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Alder? Hvilken forskjell? 

Anonymkode: 9aad3...1d5

Innenfor lovlige rammer hva gjelder nedover, og 20-25 år oppover.

Endret av Anonymburker
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...