Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Har hatt samme partner i over 9 år. 

Plutselig I kveld, så oppdager jeg herpes vorter på forhuden. 

Kan hun ha vært utro? 

Vi fikk første barn med ivf, og begge to ble da sjekket for herpes virus (HSV) , og begge to var negative. 

Hva gjør jeg nå? 

Vær så snill folkens. Jeg ønsker seriøse svar. 

Fortvilet mann 39

Anonymkode: a831f...0c4

Har hun vært syk ( forkjølet, influensa osv)? Da kan herped viruset (om hun får munnsår da etter sykdom) smitte til din penis. Om beggr er hpv neg ved testing og ingen munnsår er det ugler i mosen her ja.. 

Anonymkode: ef3a8...c94

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bite det i meg, og bare la forholdet tute å kjøre, skjer ikke.  Vi har barn, og jeg har null tillit. Og da må det frem og snakkes om.

Blir en spennende kveld etter barna har lagt seg her gitt. For legen bekreftet at det 99% sikkert er HSV.....  Men hu turte ikke si den siste prosenten før det kom svar på testen. 

Men du skulle sett uttrykket når jeg kom hjem å fortalte at jeg har fått resept på legemidler for å døyve herpes utbrudd på penis.. Hun ble helt stresset, og ikke sett meg i øynene siden. Men hatt noen runder med febrilsk tasting på telefonen. Og nei, hun Google ikke, for jeg ser meldingappen er åpen når jeg går forbi 😅

Så dum hun er, hvis det virkelig er det hun har gjort. Ødelagt alt dere har hatt sammen  :(

Anonymkode: eb653...7f5

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Eh...er bare å drikke av samme glass det. 

Anonymkode: d99e9...3eb

nei nei, det kan plutselig skje. Må ikke kysse noen for å få herpes munnsår. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Bite det i meg, og bare la forholdet tute å kjøre, skjer ikke.  Vi har barn, og jeg har null tillit. Og da må det frem og snakkes om.

Blir en spennende kveld etter barna har lagt seg her gitt. For legen bekreftet at det 99% sikkert er HSV.....  Men hu turte ikke si den siste prosenten før det kom svar på testen. 

Men du skulle sett uttrykket når jeg kom hjem å fortalte at jeg har fått resept på legemidler for å døyve herpes utbrudd på penis.. Hun ble helt stresset, og ikke sett meg i øynene siden. Men hatt noen runder med febrilsk tasting på telefonen. Og nei, hun Google ikke, for jeg ser meldingappen er åpen når jeg går forbi 😅

leit å høre. Om det er noe « trøst « så kan du hvertfall være sikker på at den greia er over og forbi iom at han har smitta hu med herpes.. huff, lykke til med oppvasken og veien videre. 

• Liker 1
Skrevet

Hvordan går det? ❤️

Anonymkode: d74a9...fe4

Skrevet

Ingen oppdatering? 

Anonymkode: 0508c...c2c

Skrevet
Svartfugl skrev (På 20.1.2023 den 23.44):

Skjønner, men det er fortsatt ikke vorter du får av hsv. Er det vorter du har? Jeg tror bare du må spørre henne altså. Sannheten vil jo komme for en dag til slutt.

idiot. nå sier han at det er tatt prøve for HSV og HPV!!!

Anonymkode: 0793e...a31

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.1.2023 den 3.45):

Herpes kan bare testes for ved utbrudd eller for antistoffer etter første utbrudd. Svært mange, så mange som 70-80% lever med dette viruset i kroppen. Mange vet ikke at de har det da de aldri har hatt utbrudd. Mange blir smittet allerede som barn, dvs munnsår. Hvis du har utbrudd nå kan de ta prøve fra sårene. 

Anonymkode: d437d...48e

så du som anonym vet dette bedre enn legen som tok prøven? ærlig talt..

Skrevet

Veldig vanlig at kvinner er utro. Så ikke se bort fra det!

Anonymkode: 72ef3...f33

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

idiot. nå sier han at det er tatt prøve for HSV og HPV!!!

Prøv igjen uten skjellsord. Man får ikke vorter av hsv, som han sa han trodde det var. Jeg spurte derfor og fikk svar. Ta deg sammen.

Endret av Svartfugl
  • Nyttig 1
Skrevet

Har man fått munnherpes kan det smitte til kjønnsorganer - hvis man har det og så bruker munnen der.. Munnherpes kan man få av å ha feks. drukket av samme glass som noen med utbrudd etc. Så ikke sikkert det er utroskap..

Anonymkode: 2c45c...ffa

• Liker 1
Gjest Spritzx
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Veldig vanlig at kvinner er utro. Så ikke se bort fra det!

Anonymkode: 72ef3...f33

Utroskap er veldig vanlig generelt. Hva er vitsen med sånne kommentarer?

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.1.2023 den 23.46):

Beklager. Ser nå at jeg skrev feil i første tråd her.  Mente selvfølgelig herpes blemmer. Igjen så beklager jeg, skrivefeil fra min side. 

Du bare troller. Typisk troll å komme med mer info i løpet av tråden som liksom skal svinge opinionen fra side til side. Jeg tror ikke en dritt på denne tråden.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.1.2023 den 9.08):

Så komisk hvor mange hobbyleger som finnes på KG! Snakk med legen din før du konkluderer med noe som helst. Ingen her har egentlig peiling på hva de snakker om. 

Anonymkode: 38f52...783

Dette har jeg snakket med legen min om. Har herpes 

Skrevet
On 1/20/2023 at 11:41 PM, AnonymBruker said:

Det er nok bare å stilltiende akseptere at hun har vært utro. 

For guds skyld, ikke si noe til henne om dette, oppsøk hjelp for herpesen og stå ved hennes side.

Hun har det helt sikkert vanskelig nå.

Anonymkode: c6171...1b9

lol wat? 

Ja stakkars henne som fikk noe greier gjennom utroskapen som hun tok hjem og smittet partneren med. Det er virkelig hun som er offeret her.

Han burde hive henne på huet og ræva ut dersom han får bekreftet at hun var utro.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Dette har jeg snakket med legen min om. Har herpes 

Gratulerer

Anonymkode: 38f52...783

Skrevet

Tror jeg ville begynt å flytte penger og andre verdisaker over på ditt navn slik at du er i en best mulig økonomisk situasjon når hun flytte til en eller annen kjellerleilighet. 

Skrevet

Hvordan gikk det? Føler sånn med deg TS 💔😥

Skrevet

Det tok lang tid før folk skjønte at dette bare var trolling.

Anonymkode: dc21a...32b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.1.2023 den 23.33):

Lot en del være utenom. 

1. Begge ble sjekket for HSV virus i blodprøve, ingen av oss hadde viruset. 

2. For ca 7 måneder siden så var hun på en jobb samling med overnatting.  Her har jeg trodd en stund at noe kanskje har skjedd. 

3. For 2 uker siden så fikk hun blemmer i munnen. Dette gav vond smak sa hun, og tullet med smaksløkene hennes.  Leger hadde sagt det var ett virus, men hun "husker" ikke hvilke det var. 

4. Blemmene på forhuden ble først oppdaget i kveld.  Aldri vært rødflammete eller noe lignende tidligere.   Bilder av andre HSV blemmer på for hud og penis stemmer 100% med det jeg har nå. 

Munnherpes kan snitte til underlivet ved oralsex. Munnherpes kan man få ved å drikke av samme flaske som noen andre. Veldig mange barn får det, lenge før de er seksuelt aktive. Å ta feil kaffekopp kan gi herpes. Å låne lipsylen til en annen kan gi herpes. 

Hadde dere oralsex like før hun oppdaget blemmer i munnen, eller når hun hadde det? Fikk du feber? Første utbrudd av herpes gir ofte feber og at man føler seg skikkelig syk. Ble du ikke noe dårlig er det neppe første utbrudd med kjønnsherpes. 

Jeg ble smittet av min mann flere år inn i ekteskapet. Han har hatt små og svake utbrudd, sjeldent, og får ikke de typiske blemmene, blir bare litt sår/rød. Han trodde at det var type fukt-gnagsår etter treningstøy. Trodde ikke på det først, men han viste meg ved sitt neste utbrudd, og jeg kan forsåvidt forstå at han ikke skjønte at det var herpes, slik han får det.

Jeg ble vanvittig syk ved første utbrudd, som vanlig er, og får utbrudd oftere og med typiske blemmer. Blir fremdeles forbanna på ham når jeg får utbrudd, men ganske irrasjonelt det. 😆

Anonymkode: 7090b...d07

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...