Gjest Spritzx Skrevet 21. januar 2023 #41 Skrevet 21. januar 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Når dere er testet negativt før så har viruset kommet i ettertid. Man får uansett positiv test selvom viruset ligger latent og man ikke har hatt utbrudd (gjelder blant annet meg selv) Så ja tror nok hun har vært utro:( Anonymkode: 700f6...3c0 Man kan vel ikke teste for herpes virus i kroppen? Dette kan kun påvises ved å ta prøve fra aktiv utbrudd
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #42 Skrevet 21. januar 2023 Kan for øvrig være lurt med en legetime snart. Er flere som har hatt gule stafylokokker som blemmer i det området. Det er en bakterie på huden du smitter deg selv med, for eksempel med barbering, kløing osv Anonymkode: 8706b...60d 2
Gjest Spritzx Skrevet 21. januar 2023 #43 Skrevet 21. januar 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Sorry, men hun er for smart til å drikke av samme glass som noen andre rett etter en pandemi. Så den kjøper jeg desverre ikke. Ts. Anonymkode: a831f...0c4 Det kan da lett skje ved et uhell
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #44 Skrevet 21. januar 2023 Herpes kan bare testes for ved utbrudd eller for antistoffer etter første utbrudd. Svært mange, så mange som 70-80% lever med dette viruset i kroppen. Mange vet ikke at de har det da de aldri har hatt utbrudd. Mange blir smittet allerede som barn, dvs munnsår. Hvis du har utbrudd nå kan de ta prøve fra sårene. Anonymkode: d437d...48e 4
Fremmed fugl Skrevet 21. januar 2023 #45 Skrevet 21. januar 2023 Du skriver at du har mistenkt noe om utroskap ved enn overnattingstur med jobben. Hvorfor? 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #46 Skrevet 21. januar 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: Kjære ts. Er i samme sko som deg og har det jævlig. Samboer har holdt på bak ryggen min i åresvis, for det meste med online flørting men også hyttetur med damer og sex to ganger. Han har nektet i åresvis helt til jeg bevisst gikk inn på hans mac og fant sex meldinger.😑 Tenker på deg💚 Anonymkode: f5956...340 Huff 😒. Har du konfrontert han med dette? Jeg skjønner ikke hva som får folk til å være utro! Det må da være mye bedre å avslutte relasjonen man har med partner før man holder på med andre igjen... Sender en stod god klem ❤️ Anonymkode: a831f...0c4
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #47 Skrevet 21. januar 2023 3 hours ago, Spritzx said: Man kan vel ikke teste for herpes virus i kroppen? Dette kan kun påvises ved å ta prøve fra aktiv utbrudd Jo, du kan teste for HSV både 1 og 2 med blodprøve. Hsv kan ikke kun påvises ved prøve fra aktivt utbrudd. Så dette er feil. Anonymkode: a831f...0c4
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #48 Skrevet 21. januar 2023 21 minutter siden, Fremmed fugl said: Du skriver at du har mistenkt noe om utroskap ved enn overnattingstur med jobben. Hvorfor? Hun ville egentlig ikke på denne samlingen. Men så fort hun fant ut at en hun jobbet sammen med, da skulle hun plutselig alikavell. Dette sammen med en av meldingene fra han som jeg leste når telefonen lå på kjøkkenbenken ved siden av meg mens jeg lagde middag. Nei, jeg trykket ikke på telefonen hennes, men meldingen kom som varsel, og varselfanen var nede, og jeg dermed se denne uten å røre telefonen. Samt måten hun reagerte på når hun selv så meldingen i fanen. Anonymkode: a831f...0c4
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #49 Skrevet 21. januar 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Kan for øvrig være lurt med en legetime snart. Er flere som har hatt gule stafylokokker som blemmer i det området. Det er en bakterie på huden du smitter deg selv med, for eksempel med barbering, kløing osv Anonymkode: 8706b...60d Heldig vis vet jeg at fastlegen min jobber på legevakta denne helga, så skal ned dit om ca 2 timer. Da kommer fasitsvaret. Anonymkode: a831f...0c4 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #50 Skrevet 21. januar 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Hun ville egentlig ikke på denne samlingen. Men så fort hun fant ut at en hun jobbet sammen med, da skulle hun plutselig alikavell. Dette sammen med en av meldingene fra han som jeg leste når telefonen lå på kjøkkenbenken ved siden av meg mens jeg lagde middag. Nei, jeg trykket ikke på telefonen hennes, men meldingen kom som varsel, og varselfanen var nede, og jeg dermed se denne uten å røre telefonen. Samt måten hun reagerte på når hun selv så meldingen i fanen. Anonymkode: a831f...0c4 Hva stod det i meldingen? Usj, for en vind følelse. Har hun reagert med sinne når du har snakket med henne om denne kollegaen? Anonymkode: be1ed...468
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #51 Skrevet 21. januar 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvis en kone er utro så er det en årsak til det. Har ts behandlet henne bra, har han vært voldelig, har han forsømt henne på annet vis? Sannsynligvis ja. Anonymkode: c6171...1b9 TS: Ikke hør på dette tullet. Narrativet om at kvinner alltid er ofre, drevet til dumme ting av menn er tull. Hun liker å ha deg for stabilitet og ordne ting. Og søker bekreftelse andre steder. Og disse verdene holder hun adskilt. Vær forberedt på DARVO. (Google it). Og hun kommer til å minimere, juge . Oppsummert. Hun kan ikke stoles på. Forbered deg. Sjekk telefonen, e-post osv. Sosiale medier. Hvem liker alt, hvem er IKKE venn med henne som er venn med alle de andre. Hold kjeft til du har skaffet bevis. Om hun tror du mistenker noe vil hun slette spor og begynne å dekke over. Anonymkode: bf579...636 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #52 Skrevet 21. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jo, du kan teste for HSV både 1 og 2 med blodprøve. Hsv kan ikke kun påvises ved prøve fra aktivt utbrudd. Så dette er feil. Anonymkode: a831f...0c4 Det testes iallefall ikke for dette når man testes for kjønnssykdommer. Det er så vanlig. Opp imot 70-80% av befolkningen har ett av herpesvirusene. Mange blir smittet som barn. Hsv1 er mest vanlig. Munnherpes, men hsv1 kan man også få i underlivet og omvendt. Det kan ligge latent I kroppen i årevis før det bryter ut. Og endel får aldri utbrudd. Anonymkode: d437d...48e 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #53 Skrevet 21. januar 2023 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Det testes iallefall ikke for dette når man testes for kjønnssykdommer. Det er så vanlig. Opp imot 70-80% av befolkningen har ett av herpesvirusene. Mange blir smittet som barn. Hsv1 er mest vanlig. Munnherpes, men hsv1 kan man også få i underlivet og omvendt. Det kan ligge latent I kroppen i årevis før det bryter ut. Og endel får aldri utbrudd. Anonymkode: d437d...48e Så komisk hvor mange hobbyleger som finnes på KG! Snakk med legen din før du konkluderer med noe som helst. Ingen her har egentlig peiling på hva de snakker om. Anonymkode: 38f52...783 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #54 Skrevet 21. januar 2023 Åhh, det hadde blitt MÅNELYST her om min partner smittet meg med noe. Håper du finner ut av det, TS. De som mener at du bør bite det i deg kan ta seg en bolle. Anonymkode: eb653...7f5 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #55 Skrevet 21. januar 2023 7 hours ago, AnonymBruker said: Herpes kan bare testes for ved utbrudd eller for antistoffer etter første utbrudd. Svært mange, så mange som 70-80% lever med dette viruset i kroppen. Mange vet ikke at de har det da de aldri har hatt utbrudd. Mange blir smittet allerede som barn, dvs munnsår. Hvis du har utbrudd nå kan de ta prøve fra sårene. Anonymkode: d437d...48e Dette er tull. Herpes kan testes for selv før første utbrudd. Foreslår litt faktalesing. Anonymkode: a831f...0c4
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #56 Skrevet 21. januar 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Så komisk hvor mange hobbyleger som finnes på KG! Snakk med legen din før du konkluderer med noe som helst. Ingen her har egentlig peiling på hva de snakker om. Anonymkode: 38f52...783 Hehe ja. Det finnes en del av disse gitt. Men legen gav meg rett. Uten å få svar på prøven enda, så mente hun 99% sikkert at det er herpes. Men merkelig hvor mange som skal diskutere testing av herpes. Regner ikke med IVF klinikken tester for HSV 1 og 2, selv om begge sier de ikke har hatt utbrudd, med mindre det kan testes for. Spurte forøvrig fastlegen om det samme i stad, og hun og sa at det kan testes for, selv før første utbrudd. Anonymkode: a831f...0c4
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #57 Skrevet 21. januar 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Så komisk hvor mange hobbyleger som finnes på KG! Snakk med legen din før du konkluderer med noe som helst. Ingen her har egentlig peiling på hva de snakker om. Anonymkode: 38f52...783 Hilsen Ts. Anonymkode: a831f...0c4
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #58 Skrevet 21. januar 2023 15 minutter siden, AnonymBruker said: Åhh, det hadde blitt MÅNELYST her om min partner smittet meg med noe. Håper du finner ut av det, TS. De som mener at du bør bite det i deg kan ta seg en bolle. Anonymkode: eb653...7f5 Bite det i meg, og bare la forholdet tute å kjøre, skjer ikke. Vi har barn, og jeg har null tillit. Og da må det frem og snakkes om. Blir en spennende kveld etter barna har lagt seg her gitt. For legen bekreftet at det 99% sikkert er HSV..... Men hu turte ikke si den siste prosenten før det kom svar på testen. Men du skulle sett uttrykket når jeg kom hjem å fortalte at jeg har fått resept på legemidler for å døyve herpes utbrudd på penis.. Hun ble helt stresset, og ikke sett meg i øynene siden. Men hatt noen runder med febrilsk tasting på telefonen. Og nei, hun Google ikke, for jeg ser meldingappen er åpen når jeg går forbi 😅 Anonymkode: a831f...0c4 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #59 Skrevet 21. januar 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Bite det i meg, og bare la forholdet tute å kjøre, skjer ikke. Vi har barn, og jeg har null tillit. Og da må det frem og snakkes om. Blir en spennende kveld etter barna har lagt seg her gitt. For legen bekreftet at det 99% sikkert er HSV..... Men hu turte ikke si den siste prosenten før det kom svar på testen. Men du skulle sett uttrykket når jeg kom hjem å fortalte at jeg har fått resept på legemidler for å døyve herpes utbrudd på penis.. Hun ble helt stresset, og ikke sett meg i øynene siden. Men hatt noen runder med febrilsk tasting på telefonen. Og nei, hun Google ikke, for jeg ser meldingappen er åpen når jeg går forbi 😅 Anonymkode: a831f...0c4 Shit, både legebesøket og reaksjonsmønsteret hennes er vel ganske avslørende. Håper hun legger alle kortene på bordet umiddelbart. Huff, dette er ikke kjekt. Anonymkode: 38f52...783 5
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #60 Skrevet 21. januar 2023 Dra en tur til legen og få en sjekk. Dersom det er det, så konfronterer du henne. Syns ikke noe synd på damen i det hele tatt. Syns mere synd på deg!❤️ Anonymkode: 85f60...aab 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå