AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #21 Skrevet 20. januar 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kvifor? Har mor det vondt på noko måte? Anonymkode: 90dca...2ad Hvis en kone er utro så er det en årsak til det. Har ts behandlet henne bra, har han vært voldelig, har han forsømt henne på annet vis? Sannsynligvis ja. Anonymkode: c6171...1b9
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #22 Skrevet 20. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis en kone er utro så er det en årsak til det. Har ts behandlet henne bra, har han vært voldelig, har han forsømt henne på annet vis? Sannsynligvis ja. Kanskje hun bare er en typisk dritt som vil ha i både pose og sekk. Anonymkode: 8d567...72c 15 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #23 Skrevet 20. januar 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis en kone er utro så er det en årsak til det. Har ts behandlet henne bra, har han vært voldelig, har han forsømt henne på annet vis? Sannsynligvis ja. Anonymkode: c6171...1b9 Her har hun hatt det som plomma i egget, som det heter gitt. Eneste grunn hun har evt for å være utro er spenning. That's it. Tro gjerne noe annet, heldig vis så vet jeg hva som er fakta i denne saken. Ts. Anonymkode: a831f...0c4 4 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #24 Skrevet 20. januar 2023 Huff, får utrolig vondt av deg. Håper du får et annet svar av legen, men ønsker deg uansett lykke til framover. Anonymkode: 38f52...783 6
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #25 Skrevet 20. januar 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Huff, får utrolig vondt av deg. Håper du får et annet svar av legen, men ønsker deg uansett lykke til framover. Anonymkode: 38f52...783 Det håper jeg og. Sa til madammen at jeg legger meg på gjesterommet pga vondt i ryggen og små barn i senga ikke er noen god kombinasjon. Ligger nå her å tørker tårer å ser en film jeg. Å håper så inderlig at jeg tar feil. Selv om jeg er 97% sikker, så har jeg det bittelille håpet. For stemmer det, så knuser det meg totalt. Jeg har gitt henne alt, jeg har støttet henne totalt hele veien, å å er liksom dette takka? Da hadde det vært bedre om hun heller reiste.. Huff, sorry, nå ble dette sutrete fra min side her. Beklager. Ts. Anonymkode: a831f...0c4 2 15
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #26 Skrevet 20. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det håper jeg og. Sa til madammen at jeg legger meg på gjesterommet pga vondt i ryggen og små barn i senga ikke er noen god kombinasjon. Ligger nå her å tørker tårer å ser en film jeg. Å håper så inderlig at jeg tar feil. Selv om jeg er 97% sikker, så har jeg det bittelille håpet. For stemmer det, så knuser det meg totalt. Jeg har gitt henne alt, jeg har støttet henne totalt hele veien, å å er liksom dette takka? Da hadde det vært bedre om hun heller reiste.. Huff, sorry, nå ble dette sutrete fra min side her. Beklager. Ts. Anonymkode: a831f...0c4 Du har selvfølgelig all grunn og rett til å være «sutrete» i en sånn situasjon. Det må være helt forferdelig. Skjønner at bevisene virker overveldende nå, men prøv å husk at det KAN være en naturlig forklaring. For eksempel kan munnherpes smitte til kjønnsorgan, og munnherpes kan man få bare ved berøring, det trenger absolutt ikke å være sex i bildet. Anonymkode: 38f52...783 4
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #27 Skrevet 20. januar 2023 7 minutter siden, AnonymBruker said: Du har selvfølgelig all grunn og rett til å være «sutrete» i en sånn situasjon. Det må være helt forferdelig. Skjønner at bevisene virker overveldende nå, men prøv å husk at det KAN være en naturlig forklaring. For eksempel kan munnherpes smitte til kjønnsorgan, og munnherpes kan man få bare ved berøring, det trenger absolutt ikke å være sex i bildet. Anonymkode: 38f52...783 Tusen takk. Det er helt riktig. Men nå er uheldig vis jeg satt sammen slik at kyssing og er utroskap. Og kan ikke se for meg noen annen grunn til at hun skulle fått munnherpes (HSV-1) 😕 Ts. Anonymkode: a831f...0c4 3
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #28 Skrevet 20. januar 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Tusen takk. Det er helt riktig. Men nå er uheldig vis jeg satt sammen slik at kyssing og er utroskap. Og kan ikke se for meg noen annen grunn til at hun skulle fått munnherpes (HSV-1) 😕 Ts. Anonymkode: a831f...0c4 Drikke av samme glass? Anonymkode: 26011...429 4 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #29 Skrevet 20. januar 2023 11 minutter siden, AnonymBruker said: Tusen takk. Det er helt riktig. Men nå er uheldig vis jeg satt sammen slik at kyssing og er utroskap. Og kan ikke se for meg noen annen grunn til at hun skulle fått munnherpes (HSV-1) 😕 Ts. Anonymkode: a831f...0c4 Eh...er bare å drikke av samme glass det. Anonymkode: d99e9...3eb 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #30 Skrevet 20. januar 2023 Sorry, men hun er for smart til å drikke av samme glass som noen andre rett etter en pandemi. Så den kjøper jeg desverre ikke. Ts. Anonymkode: a831f...0c4
Andro Skrevet 20. januar 2023 #31 Skrevet 20. januar 2023 Det er mer sannsynlig at du har kjønnsvorter pga hpv. Kan ligge passive i kroppen i årevis. Rammer 80% av seksuelt aktive. Gå til legen, og slutt å tulle med paranoia. 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #32 Skrevet 20. januar 2023 2 minutter siden, Andro said: Det er mer sannsynlig at du har kjønnsvorter pga hpv. Kan ligge passive i kroppen i årevis. Rammer 80% av seksuelt aktive. Gå til legen, og slutt å tulle med paranoia. Kjønnsvorter kan jeg garantere deg at det ikke er. De har ikke en gjennomsiktig aktig overflate og er veskefylte. Ts. Anonymkode: a831f...0c4 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #33 Skrevet 21. januar 2023 Kjære ts. Er i samme sko som deg og har det jævlig. Samboer har holdt på bak ryggen min i åresvis, for det meste med online flørting men også hyttetur med damer og sex to ganger. Han har nektet i åresvis helt til jeg bevisst gikk inn på hans mac og fant sex meldinger.😑 Tenker på deg💚 Anonymkode: f5956...340 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #34 Skrevet 21. januar 2023 Off, så grusomt! Håper du tar feil, og at det hele har en annen forklaring. Prøv å ikke ta sorgene på forskudd. Uansett.. Hvis hun har vært utro, og smittet deg med noe, så fortjener du noe bedre enn henne. Bare ufattelig trist når det er barn i bildet. Anonymkode: 52da6...c19 2 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #35 Skrevet 21. januar 2023 Tips til TS. Skriv om HI til motsatt kjønns pronomen, så får det svaret som KG mener er korrekt. Anonymkode: 465d1...597 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #36 Skrevet 21. januar 2023 Har du vært og fått diagnosene på de sårene/blemmene? Anonymkode: 465d1...597 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #37 Skrevet 21. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er nok bare å stilltiende akseptere at hun har vært utro. For guds skyld, ikke si noe til henne om dette, oppsøk hjelp for herpesen og stå ved hennes side. Hun har det helt sikkert vanskelig nå. Anonymkode: c6171...1b9 Har det vanskelig? Dette fortjener man hvis man har bedratt sin partner. Anonymkode: a1d78...3f5 4
Majer Skrevet 21. januar 2023 #38 Skrevet 21. januar 2023 Konfronter henne. Herpes er svært dødelig. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC8234998/ 1
Sofie Maria Skrevet 21. januar 2023 #39 Skrevet 21. januar 2023 (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Når dere er testet negativt før så har viruset kommet i ettertid. Man får uansett positiv test selvom viruset ligger latent og man ikke har hatt utbrudd (gjelder blant annet meg selv) Så ja tror nok hun har vært utro:( Anonymkode: 700f6...3c0 Virker mest sannsynlig ja.. 😔 eller at hun har fått herpes munnsår (dette har ingenting med seksuell kontakt å gjøre - jeg hadde herpes i flere år før jg begynte med sex) også har hu smitta deg via en blowjob eller lignende 😏. Nå er ikke jeg lege, men jg tror en sånn krysssmitte er fullt mulig. uansett lykke til videre, kjip situasjon å stå i! Endret 21. januar 2023 av Sofie Maria 2 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #40 Skrevet 21. januar 2023 Jaaaa. Jeg fikk herpes munnsår etter at et av våre barn hadde virus halsbetennelse. I følge legen var det vanlig. Dessverre rakk også jeg å smitte min mann nedentil, men da med munnsårherpes (tatt prøver på grunn av behandling). Ble store veskende, kløende og stikkende blemmer, og så sår. Helt jævlig! Anonymkode: 8706b...60d 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå