Gå til innhold

Samboers eks ødelegger

Fremhevede innlegg

Skrevet

Å herregud! Er det ikke bare å drite i hva den kjerringen sier? Hvorfor gidder du å høre på en dritt av hva hun kommer med?? Det er bare å svare at: her i huset bestemmer VI og SÅNN blir det her!! Ferdig snakket!!

Anonymkode: bb64e...19a

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser at store deler av kvinneguiden hopper glatt over at det var mor som valgte å flytte flere timer unner pga ny kjæreste! ikke pga av viktige ting som at datteren fikk komme nærmere far,jobb ol,  men pga NY KJÆRESTE. Så dermed mener jeg også at mor burde være litt mere forståelsesfull i og med at samvær ikke kan skje på kort varsel. Hadde mor og far bodd i samme by kunne far feks fulgt datteren på fritidsaktiviteter, tatt henne med på kino, ut for å spise pizza, handlet nye klær osv. Men vanskelig når det tar 3 timer t/r, da er ikke dette lett å få til i hverdagen når datteren bare er 8 år.  Det at både far og stemor jobber helg er også noe de må, selv om far har datteren i helgene så kan ikke far og stemor nekte å jobbe helg for å tilfredsstille mor og kv. Det at noen her inne også mener i fult alvor at stemor bør bytte jobb er også helt sykt. Det å jobbe turnus har sine fordeler, dessuten må en jobbe helger innen veldig mange yrker. Om stemor feks er sykepleier skal hun da ta ny utdanning sånn at hun ikke skal jobbe helg ? Tipper far og stemor har helt vanlige jobber innen turnuslivet. Når jeg selv jobber turnus jobber jeg både dag,kveld,natt og helg. Fordelen er at jeg kan følge ungene til lege, tannlege osv uten å ta meg fri fra jobb.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Dette høres utrolig kjent ut. Jeg har vært i veldig lignende situasjon i nesten 7 år, barnet er snart 10. 

Mor prøvde å nekte barnet å høre på beskjeder fra meg, uansett hva så måtte barnet høre det fra far fordi det ikke galt fra meg. 
Ellers en del utestenging fra mange ting å situasjoner som krav fra mor. 
Dette var blant punktene da vi måtte til retten for mer samvær å bedre samarbeid, dette måtte til, å at advokater, sakkyndig og megler måtte irettesette mor. 
Dette var eneste løsning hos oss.   
Jeg skjønner frustrasjonen å håper det ordner seg lettere for deg/dere å at det ikke blir like hardt for barnet. Lykke til ❤️ 

Anonymkode: ede5a...b11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...