Gå til innhold

Hva irriterer deg ved Kvinneguiden?

Wednesday Addams

Anbefalte innlegg

Gjest Adobyen
AnonymBruker skrev (På 17.1.2023 den 18.14):

Hvilke skrivefeil da 

Anonymkode: 9a69b...21b

Jeg gidder ikke å irritere meg så mye over andres skrivefeil, og jeg lager noen selv også.  Om jeg skal kritisere noe, så er det folk som både har skrivefeil og blander inn engelske moteord fordi det kanskje virker «tøffere» eller noe.

Det som irriterer og provoserer er drittslenging og hets. Det er dessverre for mye av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle ørtentusen trådene om trygda folk. Og psykisk syke folk. Lurer på om folk lever under en stein til tider. 

• Liker 2
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

og overvektige folk og transpersoner, for å ikke å snakke om absurde kvinnesyn – fri flyt. En useriøs humortråd? Den slettes umiddelbart.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maestro skrev (6 minutter siden):

Alle ørtentusen trådene om trygda folk. Og psykisk syke folk. Lurer på om folk lever under en stein til tider. 

Verste er at de trådene har holdt på i over 10 år

Anonymkode: 54627...150

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Verste er at de trådene har holdt på i over 10 år

Du tulle? 🥴😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maestro skrev (Akkurat nå):

Du tulle? 🥴😳

De var her for 10 år siden i hvert fall :P så det er helt poengløst å debattere i noen av de egentlig 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

De var her for 10 år siden i hvert fall :P så det er helt poengløst å debattere i noen av de egentlig 😛 

Folk har så nok med seg og sitt, at de dømmer andre utifra hva dem så i VG eller i en tv serie. Vel, uvitende er dem uansett som stigmatiserer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maestro skrev (Akkurat nå):

Folk har så nok med seg og sitt, at de dømmer andre utifra hva dem så i VG eller i en tv serie. Vel, uvitende er dem uansett som stigmatiserer. 

Best å holde seg unna slike tråder, de fører aldri til noe godt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Stråmenn. Som det kryr av.

Anonymkode: f35af...387

Bare menn?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Best å holde seg unna slike tråder, de fører aldri til noe godt 

Nei, blir så engasjert fordi jeg blir produsert. Vanskelig og la være. 🙄😩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som ikke kjenner til straffeloven, jf seksuallovbrudd, bagatelliserer overgrep og skylder på ofrene. Typ, "skjerp deg, såpass må du tåle, du måtte jo skjønne at han ville ha sex når du la deg i samme seng". 🤦‍♀️🤦‍♀️

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner som MÅ se alt kjæresten/partneren skriver på mobilen, og blir sjalu som f*** hvis de ikke får det🤮 Jeg avskyr denne besettelsen av overvåking. Som jeg nylig skrev i en tråd, så ville ikke jeg hatt en venninne som lar partneren se hva jeg skriver til henne. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Stråmenn. Som det kryr av.

Anonymkode: f35af...387

Hva mener du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maestro skrev (44 minutter siden):

Enig

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lista mi fortsetter :

Tråd om at TS snoker på mobilen til kjæresten, blir ferska og får kjeft. Eller finner noe sketchy details om sin partner. Og skjønner ikke at det og snoke på andre sine private saker som mobil, ikke er greit. 

Han som lurer i det uendelige om han er stygg, får jeg veldig vondt av. Enda mer vondt av han av svarene han får. Igjen - uvitenhet, det lyser lang vei at denne karen sliter med mer enn selvbildet sitt. Trenger ikke og være psykeriater for og skjønne det. 

Penistråder av en som tilsynelatende er meget fornøyd med sin egen penis og har stort behov for og dele dette. 

Anonyme innlegg og tråder. Mange tastaturtøffe voksne folk ute og går. Det er flaut egentlig. 

Politisk korrekte tråder og/eller innlegg. Nåde om man er seg selv og gjør det man trives med. Ingen her inne har vært ung og dum, eller ufornuftig som voksen eller driter seg ut innimellom. 

"hva er in av kåper nå?" for fanden da, bruk det DU trives med og drit nå i hva som er i vinden den sesongen det året, med mindre man faktisk liker eks den type stil/farge. Kjøpe for og kjøpe fordi det er in, er faktisk teit i mine øyne. Igjen : kle seg i det man liker og som passer kroppen sin. Alt er desverre ikke like pent på alle, in eller ikke. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Tvillingsjel skrev (10 minutter siden):

Folk som ikke kjenner til straffeloven, jf seksuallovbrudd, bagatelliserer overgrep og skylder på ofrene. Typ, "skjerp deg, såpass må du tåle, du måtte jo skjønne at han ville ha sex når du la deg i samme seng". 🤦‍♀️🤦‍♀️

Enig. veldig selektiv moderering når det gjelder overgrep.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maestro skrev (12 minutter siden):

Lista mi fortsetter :

Tråd om at TS snoker på mobilen til kjæresten, blir ferska og får kjeft. Eller finner noe sketchy details om sin partner. Og skjønner ikke at det og snoke på andre sine private saker som mobil, ikke er greit. 

Han som lurer i det uendelige om han er stygg, får jeg veldig vondt av. Enda mer vondt av han av svarene han får. Igjen - uvitenhet, det lyser lang vei at denne karen sliter med mer enn selvbildet sitt. Trenger ikke og være psykeriater for og skjønne det. 

Penistråder av en som tilsynelatende er meget fornøyd med sin egen penis og har stort behov for og dele dette. 

Anonyme innlegg og tråder. Mange tastaturtøffe voksne folk ute og går. Det er flaut egentlig. 

Politisk korrekte tråder og/eller innlegg. Nåde om man er seg selv og gjør det man trives med. Ingen her inne har vært ung og dum, eller ufornuftig som voksen eller driter seg ut innimellom. 

"hva er in av kåper nå?" for fanden da, bruk det DU trives med og drit nå i hva som er i vinden den sesongen det året, med mindre man faktisk liker eks den type stil/farge. Kjøpe for og kjøpe fordi det er in, er faktisk teit i mine øyne. Igjen : kle seg i det man liker og som passer kroppen sin. Alt er desverre ikke like pent på alle, in eller ikke. 

Veldig enig i alt dette. Det er mange dumme, trangsynte, selvgode besteborgere på KG.

Og mange fjortiser.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingsjel skrev (22 minutter siden):

Helene1982 skrev (10 minutter siden):

Enig. veldig selektiv moderering når det gjelder overgrep.

Ja det er helt drøyt egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maestro skrev (18 minutter siden):

Lista mi fortsetter :

Ikke alt av anonymt er ille, er nok av møkk fra de som ikke er anonym også  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...