Wednesday Addams Skrevet 17. januar 2023 #1 Del Skrevet 17. januar 2023 Jeg synes folk som kun kommenterer for å rette andres skrivefeil eller grammatiske feil kan ta seg en bolle - spesielt om de gjør det som AnonymBruker. Det bidrar ikke til noe annet enn kvalme i en tråd, og jeg skjønner ikke hvorfor folk gidder bruke tid på det. Hva er ditt irritasjonsmoment ved Kvinneguiden? 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Addams Skrevet 17. januar 2023 Forfatter #2 Del Skrevet 17. januar 2023 Innså nettopp at jeg burde spurt om hva som er harry ved Kvinneguiden. Faen og. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #3 Del Skrevet 17. januar 2023 Vixella skrev (Akkurat nå): Hva er ditt irritasjonsmoment ved Kvinneguiden? Irritasjonsmonument* Anonymkode: 784ca...021 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Addams Skrevet 17. januar 2023 Forfatter #4 Del Skrevet 17. januar 2023 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker said: Irritasjonsmonument* Anonymkode: 784ca...021 Takk takk! Forresten: https://naob.no/ordbok/irritasjonsmoment Vær så god. Endret 17. januar 2023 av Vixella La til link. 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #5 Del Skrevet 17. januar 2023 Folk som spør om råd om forholdet og forventer noe annet svar enn at man skal gå fra mannen/dama Anonymkode: e223d...51c 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #6 Del Skrevet 17. januar 2023 Folk som spør hvorfor andre poster som anonym bruker. Incels som vil at kvinner skal senke kravene. Folk som sporer av tråder. Folk som bumper sine egne tråder. Folk som drar opp flere år gamle tråder. At innlegg blir slettet fordi overskriften er for kort. Anonymkode: 3e8f3...477 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Addams Skrevet 17. januar 2023 Forfatter #7 Del Skrevet 17. januar 2023 Just now, AnonymBruker said: Folk som drar opp flere år gamle tråder. Enig. Spesielt har jeg sett flere ganger de siste dagene har folk har svart på tråder fra 2004-2006, og da skjønner jeg virkelig ikke hva poenget er. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #8 Del Skrevet 17. januar 2023 Folk som oppfordrer til å melde til barnevernet og politi hele tiden. Aner ikke hvor mange ganger folk her inne har bedt meg kontakte barnevernet pga naboer eller teite ting som ikke er barnevernsmateriale. Angivermentalitet. Anonymkode: 930f1...338 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #9 Del Skrevet 17. januar 2023 Vixella skrev (11 minutter siden): Takk takk! Forresten: https://naob.no/ordbok/irritasjonsmoment Vær så god. Skjønte du ikke at det var ironi? Anonymkode: 54d6a...915 4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Addams Skrevet 17. januar 2023 Forfatter #10 Del Skrevet 17. januar 2023 Just now, AnonymBruker said: Skjønte du ikke at det var ironi? Anonymkode: 54d6a...915 Ikke greit å vite, gitt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 17. januar 2023 #11 Del Skrevet 17. januar 2023 Alle harry-trådene. Folk som blir ufine når de spør om råd, og ikke får råd i forhold til hva de ønsker. Folk som ikke evner å se at hvis det ikke den personlige erfaring, så skjer det ikke i det hele tatt. Hun som har gjort et eller annet mot stedatteren sin, og som hele tiden vil ha råd om hva hun skal gjøre for at hun skal slippe å gi opp livsstilen hun har fått med denne jentas far. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 17. januar 2023 #12 Del Skrevet 17. januar 2023 Mamma politi....folk som kommer med kommentarer.. hvorfor fikk du barn da? Folk som ikke skjønner at ingen er like Folk som ikke eier empati og ikke ser lenger en sin egen nese. Ts som aldri svarer 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CatPerson123 Skrevet 17. januar 2023 #13 Del Skrevet 17. januar 2023 Harry tråder Harry tråder Harry tråder 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Addams Skrevet 17. januar 2023 Forfatter #14 Del Skrevet 17. januar 2023 Just now, CatPerson123 said: Harry tråder Harry tråder Harry tråder Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #15 Del Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Folk som spør hvorfor andre poster som anonym bruker. Incels som vil at kvinner skal senke kravene. Folk som sporer av tråder. Folk som bumper sine egne tråder. Folk som drar opp flere år gamle tråder. At innlegg blir slettet fordi overskriften er for kort. Anonymkode: 3e8f3...477 Hvorfor poster du ikke med brukernavn? Anonymkode: 9a69b...21b 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #16 Del Skrevet 17. januar 2023 Vixella skrev (23 minutter siden): Jeg synes folk som kun kommenterer for å rette andres skrivefeil eller grammatiske feil kan ta seg en bolle - spesielt om de gjør det som AnonymBruker. Det bidrar ikke til noe annet enn kvalme i en tråd, og jeg skjønner ikke hvorfor folk gidder bruke tid på det. Hva er ditt irritasjonsmoment ved Kvinneguiden? Jeg er helt uenig. Jeg har fått bedre grammatikk ved å bli informert om skrivefeilene mine her, og setter pris på det. Så lenge man gjør det på en hyggelig eller nøytral måte så er det ingenting "kvalmt" ved å få ny informasjon. Anonymkode: 9f739...22a 15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #17 Del Skrevet 17. januar 2023 Personer som bruker ord som "harry", "rødt flagg", "gammel gris" og "boomer" som hersk teknikker for å trykke andre personer/meninger ned. Anonymkode: 86556...765 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 17. januar 2023 #18 Del Skrevet 17. januar 2023 Vixella skrev (31 minutter siden): Jeg synes folk som kun kommenterer for å rette andres skrivefeil eller grammatiske feil kan ta seg en bolle - spesielt om de gjør det som AnonymBruker. Det bidrar ikke til noe annet enn kvalme i en tråd, og jeg skjønner ikke hvorfor folk gidder bruke tid på det. Hva er ditt irritasjonsmoment ved Kvinneguiden? Men noen skrivefeil er så irriterende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #19 Del Skrevet 17. januar 2023 Agent smith skrev (Akkurat nå): Men noen skrivefeil er så irriterende Hvilke skrivefeil da Anonymkode: 9a69b...21b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 17. januar 2023 #20 Del Skrevet 17. januar 2023 Vixella skrev (28 minutter siden): Enig. Spesielt har jeg sett flere ganger de siste dagene har folk har svart på tråder fra 2004-2006, og da skjønner jeg virkelig ikke hva poenget er. Gjør det på sosioprat men da er det bare for gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå