Gå til innhold

Dere med langt hår som trener ofte, hvor ofte vasker dere håret?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 17.1.2023 den 9.59):

Vasker etter hver trening, for det blir jo kliss vått uansett. Sjeldent at jeg trener så rolig og lett at jeg ikke blir svett. 

Anonymkode: 4fc35...a98

Jeg trener hardt altså, bare så det er sagt 😅 Bare svetter veldig lite generelt. Og spesielt ved styrketrening. Men trener tungt. 140kg i hip thrust arbeidssett for å gi et eksempel. 
 

Hilsen hun som «bare» vasker håret 1-2 ganger i uken 😇

Anonymkode: 0344c...833

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trener 6-7 dager i uka, 1-2 ganger per dag. Skyller håret i dusjen etter hver gang (håret blir så gjennomvått at jeg kan vri opp fletta), vasker det om det begynner å se fett ut. Men ja det blir for mye vasking.

Anonymkode: 2803f...1d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukter dere ikke svett hodebunn eller «svett hår» når dere ikke vasker det etter trening? 

Anonymkode: 6b4d6...471

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Lukter dere ikke svett hodebunn eller «svett hår» når dere ikke vasker det etter trening? 

Anonymkode: 6b4d6...471

Nei 😊

Anonymkode: 0344c...833

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veldig langt hår. Vasker 2 ganger i uken. Men skyller de godt med vann resten av dagene da jeg svetter mye i hodet under trening. 

Anonymkode: 95908...11d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Lukter dere ikke svett hodebunn eller «svett hår» når dere ikke vasker det etter trening? 

Anonymkode: 6b4d6...471

Det gjør de nok, de kjenner det bare ikke selv.

Anonymkode: 91eb8...233

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det gjør de nok, de kjenner det bare ikke selv.

Anonymkode: 91eb8...233

Godt mulig. Men man kjenner jo om man er svett eller ikke. 

Anonymkode: 0344c...833

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varierer mellom en gang i uka til en gang på halvannen uke. Det hender ting skjer og det vaskes mer, men det er sjelden. Trener styrke og blir svett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver dag. Skulle ønske det ikke var nødvendig, men jeg har en ganske skitten jobb, og jeg trener rett etter jobb hverdag, så det trengs veldig om jeg skal føle meg ren. Lar alltid håret luft tørke da. 

Anonymkode: 2b82f...875

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lang og tykt hår, og vasker stort sett alltid håret etter at jeg har løpt eller gått på langrenn, altså generelt når jeg trener utholdenhet. Selv om jeg har håret i en knute på toppen av hodet. Unntaket kan være hvis jeg tar en veldig rolig løpetur og det er kaldt ute. Jeg løper/går på ski tre ganger i uka, og prøver å trene styrke en gang. Føler ikke samme behov for hårvask etter styrketrening. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener tre dager i uka (eller gjorde... Nå sitter jeg med en nyfødt baby så får ikke gjort så mye) og vasker håret etter hver gang. Noe annet ville føltes (og sett) ekkelt ut. 

Anonymkode: 12525...756

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener ca. 5-6 ganger i uken. Har ikke sånn veldig langt hår (litt nedenfor skuldrene), men det er veldig tykt. Jeg vasker håret 1-2 ganger i uken. 

Anonymkode: 7dffe...210

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...