Gå til innhold

Britney Spears' Instagram


missLynch

Anbefalte innlegg

En tanke som har slått meg nå en stund etter at jeg leste boka..

flere som får følelsen av at den ikke er skrevet av henne… den er personlig, men samtidig ikke. Veldig profesjonelt skrevet og uten å henge ut noen som helst, samtidig som hun forteller sin historie. Selv om det vi ser på SoMe er en brøkdel av henne/hennes liv så får jeg allikevel følelsen av at pennen ikke er ført av henne. Vet de bruker såkalt «ghostwriters», men allikevel. Leste boka til Mariah Carey, og der derimot får jeg virkelig følelsen av at historien er 100% ekte, fra hennes penn. Vanskelig å forklare, håper dere skjønner hvor jeg vil😌

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er skummelt og kan bli fryktelig kostbart å skrive noe ufordelaktig om noen i USA. 

At den virker «upersonlig» tror jeg kan være med vilje for å «demonstrere» hennes «state of mind» eller hvor avflatet medisinering har gjort henne etc…?

Eller…? 
- at skribenten rett og slett ikke er dyktig

Endret av Fjugur
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Amber skrev (På 18.3.2024 den 22.03):

En tanke som har slått meg nå en stund etter at jeg leste boka..

flere som får følelsen av at den ikke er skrevet av henne… den er personlig, men samtidig ikke. Veldig profesjonelt skrevet og uten å henge ut noen som helst, samtidig som hun forteller sin historie. Selv om det vi ser på SoMe er en brøkdel av henne/hennes liv så får jeg allikevel følelsen av at pennen ikke er ført av henne. Vet de bruker såkalt «ghostwriters», men allikevel. Leste boka til Mariah Carey, og der derimot får jeg virkelig følelsen av at historien er 100% ekte, fra hennes penn. Vanskelig å forklare, håper dere skjønner hvor jeg vil😌

Det virker som den er skrevet av Sam Lansky. https://www.independent.co.uk/arts-entertainment/books/features/sam-lansky-britney-spears-ghostwriter-b2433069.html
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...