Gå til innhold

Britney Spears' Instagram


missLynch

Anbefalte innlegg

Nikea skrev (4 timer siden):

Jeg tror også vergemålet i utgangspunktet kunne ha vært en bra ting for henne, men jeg tror ikke det ble gjort på en god måte. 

Hun har soleklart fremdeles et behov for å være under vergemål, men det burde vært styrt av en nøytral offentlig instans med en oppnevnt person uten egne interesser eller bindinger til Britney og hennes karriere. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var ikke så dumt med verge? var det vel? 🙄

Dama følger Britney Spears på instagram og haka hennes detter i gulvet når Britney legger ut noe. Fikk se noe av det og innser at dama trenger hjelp. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diana skrev (56 minutter siden):

Hva har skjedd med stemmen hennes? Og ansiktet 🤔

Det er en double. Altså, ikke Britney. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motelvibes skrev (18 minutter siden):

Det er en double. Altså, ikke Britney. 

Tull. Det er Britney, slutt med konspirasjonsteoretikertøvet.

  • Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lorieen skrev (7 timer siden):

Tull. Det er Britney, slutt med konspirasjonsteoretikertøvet.

Les deg opp på deepfakes og AI. Når hun tar handa over ansiktet skifter øynene farge fra blå til brun. Tatoveringene forsvinner og kommer iløpet av samme video osv osv. Men, tro hva du vil. Britney er det ikke uansett.

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motelvibes skrev (4 minutter siden):

Les deg opp på deepfakes og AI. Når hun tar handa over ansiktet skifter øynene farge fra blå til brun. Tatoveringene forsvinner og kommer iløpet av samme video osv osv. Men, tro hva du vil. Britney er det ikke uansett.

Tull.

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lorieen skrev (Akkurat nå):

Tull.

Ok. 
 

🤓

Hører du forskjell på amerikansk og australsk aksent? Nei, synd det da.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motelvibes skrev (8 minutter siden):

Les deg opp på deepfakes og AI. Når hun tar handa over ansiktet skifter øynene farge fra blå til brun. Tatoveringene forsvinner og kommer iløpet av samme video osv osv. Men, tro hva du vil. Britney er det ikke uansett.

Hun bruker jo filter i øst og vest for å se bedre ut, det er derfor det glitcher innimellom.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nikea skrev (1 time siden):

Hun bruker jo filter i øst og vest for å se bedre ut, det er derfor det glitcher innimellom.

Har du sett Paris Hilton Tom Cruise deepfake?  
Samme greia. 
 

https://ca.finance.yahoo.com/news/watch-tom-cruise-deepfake-serenade-153729129.html?guce_referrer=aHR0cHM6Ly93d3cuZ29vZ2xlLm5vLw&guce_referrer_sig=AQAAAEYrGRV3twzS7kL-JHrrHtz3nji4ZSscYsIm0Tpah_wOxzoEwj1VOP2COv8gCZeRIT3oxOwKGZ_kHlMi0rMBwaSEvOT1mJlS-X3H-W0YyOlYcBb1SLEyR34U7DON_54zIcM9vuFqxAxCXRJwEKfcQdQm0NlFgC-VyFZAn5gWS0IS

Endret av Motelvibes
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motelvibes skrev (24 minutter siden):

Såklart jeg har det. Det er imidlertid null bevis for at Britney er død og at det er deepfake. Har spurt tidligere om hva meningen med å holde henne "i live" mens hun bare blir mer og mer sprø er, men jeg regner med du ikke har noe godt svar. 

  • Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, Nikea said:

Såklart jeg har det. Det er imidlertid null bevis for at Britney er død og at det er deepfake. Har spurt tidligere om hva meningen med å holde henne "i live" mens hun bare blir mer og mer sprø er, men jeg regner med du ikke har noe godt svar. 

Ja, jeg forstår heller ikke poenget bak å fremstille henne som cray cray og kjøre hele imaget hennes i grøfta. 
 

Hvem tjener på å late som hun er i livet om hun er dø? Nei, snart kommer det en konspirasjons teori og at agurker er farlige 🙄 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

**Marshmallow** skrev (På 30.9.2023 den 18.19):

Ja, jeg forstår heller ikke poenget bak å fremstille henne som cray cray og kjøre hele imaget hennes i grøfta. 
 

Hvem tjener på å late som hun er i livet om hun er dø? Nei, snart kommer det en konspirasjons teori og at agurker er farlige 🙄 

Er det samme med de som insisterer på at Avril Lavigne døde i 2003 elns og har en klone eller “body double“ som heter Melissa 🥴 det er en hel greie liksom. Nei men det er oss andre som er lettlurte vet du, vi er hjernevaska. DE derimot, de har skjønt det 😏🙄

Endret av Rosewood
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, Rosewood said:

Er det samme med de som insisterer på at Avril Lavigne døde i 2003 elns og har en klone eller “body double“ som heter Melissa 🥴 det er en hel greie liksom. Nei men det er oss andre som er lettlurte vet du, vi er hjernevaska. DE derimot, de har skjønt det 😏🙄

Haha stemmer det også var en greie rundt Avril Lavigne 😂 

Mhm.. de som har skjønt det må gjerne forklare poenget bak det hele, for jeg er helt blank 😅

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

**Marshmallow** skrev (1 time siden):

Haha stemmer det også var en greie rundt Avril Lavigne 😂 

Mhm.. de som har skjønt det må gjerne forklare poenget bak det hele, for jeg er helt blank 😅

Ja. Helt merkelig. Skal ikke skrive hva jeg mener om de som går på disse tiktok videoene 😄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/29/2023 at 9:58 PM, Motelvibes said:

Les deg opp på deepfakes og AI. Når hun tar handa over ansiktet skifter øynene farge fra blå til brun. Tatoveringene forsvinner og kommer iløpet av samme video osv osv. Men, tro hva du vil. Britney er det ikke uansett.

Får du hjelp?

  • Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...