elskermenn Skrevet 30. desember 2022 #1 Skrevet 30. desember 2022 Ingen tråd om dette? Jeg lo så godt når jeg så dette. Han greide ikke la være å avsløre seg selv. Lot seg trigge av Thunberg sin respons. Common tate L Top Greta 6
Tanuki Skrevet 31. desember 2022 #4 Skrevet 31. desember 2022 1 hour ago, Drizzt said: Hvem bryr seg om ham og Greta? Dessverre er Tate et forbilde for en del menn. Han er en sint, kvinnehatende, kriminell og ikke så smart mann som later som han er en styrtrik "alfa". 23 4
Helene1982 Skrevet 31. desember 2022 #5 Skrevet 31. desember 2022 Tanuki skrev (12 minutter siden): Dessverre er Tate et forbilde for en del menn. Han er en sint, kvinnehatende, kriminell og ikke så smart mann som later som han er en styrtrik "alfa". Han er en daff type. han blir fit av å drømme om å trene. Om en person sier til meg: Jeg har masse ting, penger og det motsatte kjønn digger meg, tenker jeg ja vel. 9
elskermenn Skrevet 31. desember 2022 Forfatter #6 Skrevet 31. desember 2022 Drizzt skrev (2 timer siden): Hvem bryr seg om ham og Greta? Det er viktig 😈 2
Drizzt Skrevet 31. desember 2022 #7 Skrevet 31. desember 2022 Tanuki skrev (7 timer siden): Dessverre er Tate et forbilde for en del menn. Han er en sint, kvinnehatende, kriminell og ikke så smart mann som later som han er en styrtrik "alfa". Han er et sted mellom Psi og Omega. 1
Vera Skrevet 31. desember 2022 #8 Skrevet 31. desember 2022 Jeg henger ikke med. Hva sa Greta, og hvordan responderte han? 1
Helene1982 Skrevet 31. desember 2022 #9 Skrevet 31. desember 2022 (endret) Han begynte med å tagge henne på tvitter, for å fortelle hvor mange biler han har, Han skrev: gi meg mailadressen din for en fullstendig liste. Hun svarte: mailadressen min er [email protected] Han svarte: JAVEL sier du at du er en mann? som har liten ……… før han tok frem en pizzaeske Endret 6. januar 2023 av Helene1982 5
anno19 Skrevet 31. desember 2022 #10 Skrevet 31. desember 2022 Dersom det stemmer at han har gjort det som han nå er arrestert for, så er det bare å juble. Dette er vel en person av type «stor i ord, liten på jord» (eller var det omvendt?🙃) 7
Helene1982 Skrevet 31. desember 2022 #11 Skrevet 31. desember 2022 anno19 skrev (Akkurat nå): Dersom det stemmer at han har gjort det som han nå er arrestert for, så er det bare å juble. Dette er vel en person av type «stor i ord, liten på jord» (eller var det omvendt?🙃) Jeg mener at alle fortjener å si sin historie i retten, men om spørsmålet er om dette er et bra forbilde for noe som helst, er mitt svar nei. 1
jabx Skrevet 31. desember 2022 #12 Skrevet 31. desember 2022 Drizzt skrev (10 timer siden): Hvem bryr seg om ham og Greta? Tja, jeg bryr meg egentlig ikke så mye om dem. Men de får mye oppmerksomhet da. Og Tate fremstår som en usikker liten guttunge som prøver å overkompensere for sine indre problemer. 3 4
barbert marsvin Skrevet 31. desember 2022 #13 Skrevet 31. desember 2022 Jeg hadde aldri hørt om denne Tate før i går. 2
Bålkaffe Skrevet 12. januar 2023 #14 Skrevet 12. januar 2023 Andrew Tate ble pågrepet i 2014 fordi det ble gjennomført en etterforskning hvor tre kvinner kom med beskyldninger om voldtekt og kvelning. Nå har det kommet frem at en av de kvinnene hadde sms-er og lydmeldinger fra Tate hvor han skrøt av at han voldtok henne, og gjerne ville gjøre det igjen. Dette hadde politiet tilgang på, men allikevel ville de ikke sikte han, fordi de mente at det var tvil. https://www.vice.com/en/article/wxn3dm/andrew-tate-whatsapps-arrest 9 3
Anonio Skrevet 12. januar 2023 #15 Skrevet 12. januar 2023 On 12/31/2022 at 1:07 AM, Drizzt said: Hvem bryr seg om ham og Greta? Omtrent de samme folkene. Hvite sinte menn som ikke får seg dame. 3
Gjest GjesteSpiller Skrevet 12. januar 2023 #16 Skrevet 12. januar 2023 Bålkaffe skrev (5 minutter siden): Andrew Tate ble pågrepet i 2014 fordi det ble gjennomført en etterforskning hvor tre kvinner kom med beskyldninger om voldtekt og kvelning. Nå har det kommet frem at en av de kvinnene hadde sms-er og lydmeldinger fra Tate hvor han skrøt av at han voldtok henne, og gjerne ville gjøre det igjen. Dette hadde politiet tilgang på, men allikevel ville de ikke sikte han, fordi de mente at det var tvil. https://www.vice.com/en/article/wxn3dm/andrew-tate-whatsapps-arrest Den Vice artikkelen gidde ikke meg veldig sterk tro på voldtekt ut fra historien til hun den omhandler som har fortsatt i forhold med han månedsvis etter "voldtekten". Hadde jeg vært dommer så hadde nok jeg også sett stor tvil i saken og virker mer som et forhold med en som liker røff/rape-fantasy sex og trolig noe som var innafor for henne også siden hun tok del i månedsvis. Forsvarer ikke Tate og er enig i at han er en karikatur og sier mye giftig og er dust i det han gjør. Men objektivt på den artikkelen så lyser ikke den noe ufrivillig sex eller voldtekt. De som tenner på den typen fantasi/sex snakker jo ofte mye skittent til hverandre og Tate som er litt smartere enn hva han utgir seg for hadde nok tvilsomt sendt en lydmelding med ordlyd voldtekt hvis han hadde gjort det på ekte, mens de som har det som kink gjør jo det over lav terskel. Men hvis han er så dust som han fremstår så er det jo ikke uhørt at noen tar hevn eller misbruker ting fra tidligere seksuelt forhold. Så akkurat denne virker jo mer som det. Og håper jo det for hennes del at hun ikke faktisk har blitt voldtatt eller opplevd noe så vondt. Og samme med nå at ikke det stemmer anklagene for kvinnen sin del, at det bare er ljug og ingen er skadet/utnyttet men han bare har satt seg i en dårlig situasjon og utnyttet damene rundt seg men ikke misbrukt eller "solgt" de.
Pippi Lotta Skrevet 12. januar 2023 #17 Skrevet 12. januar 2023 Drizzt skrev (På 31.12.2022 den 1.07): Hvem bryr seg om ham og Greta? Jeg bryr meg egentlig mest om Greta, hun er et forbilde! Men Tate er jo et problem og dialogen med Greta er jo hysterisk morsom om det er det at han ikke tålte å bli litt fornærmet av en tenåringsjente som gjorde at han ble tatt. Uanset får vi håpe han forblir lenge i fengsel. 7 2
Bålkaffe Skrevet 12. januar 2023 #18 Skrevet 12. januar 2023 (endret) GjesteSpiller skrev (14 minutter siden): Den Vice artikkelen gidde ikke meg veldig sterk tro på voldtekt ut fra historien til hun den omhandler som har fortsatt i forhold med han månedsvis etter "voldtekten". Hadde jeg vært dommer så hadde nok jeg også sett stor tvil i saken og virker mer som et forhold med en som liker røff/rape-fantasy sex og trolig noe som var innafor for henne også siden hun tok del i månedsvis. Forsvarer ikke Tate og er enig i at han er en karikatur og sier mye giftig og er dust i det han gjør. Men objektivt på den artikkelen så lyser ikke den noe ufrivillig sex eller voldtekt. De som tenner på den typen fantasi/sex snakker jo ofte mye skittent til hverandre og Tate som er litt smartere enn hva han utgir seg for hadde nok tvilsomt sendt en lydmelding med ordlyd voldtekt hvis han hadde gjort det på ekte, mens de som har det som kink gjør jo det over lav terskel. Men hvis han er så dust som han fremstår så er det jo ikke uhørt at noen tar hevn eller misbruker ting fra tidligere seksuelt forhold. Så akkurat denne virker jo mer som det. Og håper jo det for hennes del at hun ikke faktisk har blitt voldtatt eller opplevd noe så vondt. Og samme med nå at ikke det stemmer anklagene for kvinnen sin del, at det bare er ljug og ingen er skadet/utnyttet men han bare har satt seg i en dårlig situasjon og utnyttet damene rundt seg men ikke misbrukt eller "solgt" de. Forklaringen på akkurat det du tar opp i første avsnittet her, forklares i artikkelen og er ikke unormal oppførsel av voldtektsofre, men det hoppa du elegant over. Andrew Tate er ikke smart. Han innrømmer for åpent kamera å ha begått skattesvindel og å ha lurt penger fra kvinnene han har lurt inn i sexsalget sitt. Om du verken vil tro på det Tate selv sier eller hva andre viser at han har sagt, hva skal til for å faktisk overbevise deg om at han svindler, utnytter og voldtar kvinner? Endret 12. januar 2023 av Bålkaffe 7 4
MortenMunkholm Skrevet 12. januar 2023 #19 Skrevet 12. januar 2023 Kjente heller ikke til ham før Tunberg-greia. De som er redd at slike som han er forbilde for mange menn, trenger ikke å bekymre seg. Tror jeg i alle fall. Kan hende noen gutter på videregående synes han er kul. Det er mulig. Men han fremstår jo som helt blåst. Meldingen til Greta Tunberg er jo også helt hjernedød. Om han i tillegg er voldtektsmann, så få ham bort fra rampelyset og inn i et amerikansk fengsel. 4
Kompetent Skrevet 12. januar 2023 #20 Skrevet 12. januar 2023 Tate er jo både kjekk, rik og berømt, så han vasser jo i damer, tvilsomt han trenger bryte loven for å få seg noe. Det var etter han satte elitens gallionsfigur i et dårlig lys, at han ble pågrepet 2 dager senere. Menn trenger i høyeste grad nye idealer i våre tider, da hjelper det lite at alle super-helter bytter kjønn og at menn på film og tv fremstilles som uintelligente tapere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå