Gå til innhold

En av mine nærmeste venninner blokkerte meg i dag på alle sosiale medier


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

PetterKanin skrev (27 minutter siden):

Ja. De som tror at ingen tenner på slikt fordi de er en del av det som kanskje er et flertall ikke gjør nok det. 

Sier ikke at ingen gjør det, men kun en promille som reagerer positivt på noe slik.

Anonymkode: 83aca...d7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde nok blokkert deg jeg også, og anmeldt deg for blotting samtidig.

Anonymkode: 8e204...7c2

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg hadde fått en slik melding så hadde jeg blitt sint. Har man en avtale med noen om at "vi liker å sende hverandre sånne filmer og bilder", da er det greit, men en sender ikke til folk som ikke vil ha. Da viser en at en ikke er sosialt smart og en gang er nok for meg. Jeg blokkerer tvert! 

Anonymkode: 08746...c43

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis jeg hadde fått en slik melding så hadde jeg blitt sint. Har man en avtale med noen om at "vi liker å sende hverandre sånne filmer og bilder", da er det greit

Anonymkode: 08746...c43

Ikke så lenge det var med en person til i videoen. Det er straffbart, og potensielt livsødeleggende.

Anonymkode: 37ea9...983

  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ikke så lenge det var med en person til i videoen. Det er straffbart, og potensielt livsødeleggende.

Anonymkode: 37ea9...983

Det er selvsagt helt forbudt å gjøre ja. 

Anonymkode: 08746...c43

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Sier ikke at ingen gjør det, men kun en promille som reagerer positivt på noe slik.

Anonymkode: 83aca...d7e

Det er nok mer enn det. Men selv om det skulle være bare en promille så vil det jo si at man lykkes med 1 av 1000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har ikke så mange personer rundt meg, og derfor dette stakk mitt ekstra. Jeg sendte henne en snap som var ment på tull, og spurte henne om jeg kunne sende henne noe, der hun svarte «kan ikke svare ja før jeg vet hva det er» og da fikk jeg henne nærmest til å svare ja. Det var en sexvideo av meg og en annen, og et bilde som kan synes å være upassende. Jeg ble blokkert overalt. Jeg mente det ikke slik, og jeg var jo alkoholpåvirket, så jeg husker ikke hele samtalen heller. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Er ganske lei meg, og angrer sårt

Anonymkode: 116db...8c2

herregud så idiotisk opplegg skjønner at du ble sletta og blokkert. Hva med litt folkeskikk og respekt for andre mennesker? Sånt sender man ikke. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei så underlig. Nesten som folk ikke kan ta en spøk jo! Og så skal liksom «unnskyld» bare rette opp et hvert overtramp. Høres fornuftig ut av henne å blokkere ts. 

Anonymkode: c547d...cc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.12.2022 den 13.13):

Da blir det ekstra ekkelt syns jeg. Og det vil jeg tro venninnen din syns også. Usikker på om du klarer å redde dette. Du må nesten bare forsøke å forklare hvorfor du sendte det, at du var full og at du anger kjempemye og skjønner nå at dette ikke var passende å sende. si at du forstår at det var respektløst, barnslig og utrolig upassende å gjøre.

Anonymkode: b26cb...e61

Ekstra ekkelt synes jeg også. Dette fortjente du TS, og du kan nok glemme et videre vennskap her. 

Anonymkode: b2977...c00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.12.2022 den 13.07):

For det første; man sender ikke en sexvideo av seg selv til andre. For det andre; er du dame eller mann?

Anonymkode: b26cb...e61

Og det trenger du å spørre om?

Anonymkode: f1c92...53d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mannfolk i 30-åra, og har et par venninner som jeg deler slikt med, og de deler med meg. Men det er tidligere sexpartnere, og de har en fetisj for sånn type greier. Det er folk jeg har kjent veldig lenge, og har godt (venne) forhold med i dag. 

Men til og med der, så gir vi hverandre heads up før vi sender noe. 

Kunne aldri falt meg inn å sende noe slikt til venner kjenner på en "normal" måte, og som jeg ikke har diskutert dette med på forhånd. 

Anonymkode: 9eaa7...461

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...