Gå til innhold

En av mine nærmeste venninner blokkerte meg i dag på alle sosiale medier


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke så mange personer rundt meg, og derfor dette stakk mitt ekstra. Jeg sendte henne en snap som var ment på tull, og spurte henne om jeg kunne sende henne noe, der hun svarte «kan ikke svare ja før jeg vet hva det er» og da fikk jeg henne nærmest til å svare ja. Det var en sexvideo av meg og en annen, og et bilde som kan synes å være upassende. Jeg ble blokkert overalt. Jeg mente det ikke slik, og jeg var jo alkoholpåvirket, så jeg husker ikke hele samtalen heller. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Er ganske lei meg, og angrer sårt

Anonymkode: 116db...8c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når du gjør noe ekstremt dumt har det konsekvenser. De konsekvensene må du nok bare lære deg å leve med.

  • Liker 23
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gjorde du det ? Hvordan ville du at hun skulle reagere ? 

Anonymkode: c3804...c4f

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yikes. But…whyy?!?

gi henne tid til å roe seg, og send en unnskyldning. Skjønner godt om hun likevel ikke vil ha kontakt med. Det du gjorde var forferdelig. INGEN vil se sånt. INGEN burde sende sånt. Å være full er ingen innskyldning.

Anonymkode: efdda...05d

  • Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første; man sender ikke en sexvideo av seg selv til andre. For det andre; er du dame eller mann?

Anonymkode: b26cb...e61

  • Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

For det første; man sender ikke en sexvideo av seg selv til andre. For det andre; er du dame eller mann?

Anonymkode: b26cb...e61

Mann. 

Anonymkode: 116db...8c2

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si meg, ønsker du ikke å ha venner? Det der må være en av de aller sikreste måtene å kvitte seg med en venninne. Nå får du bare håpe du ikke blir anmeldt av både venninnen og den andre i videoen.

Anonymkode: 37ea9...983

  • Liker 5
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mann. 

Anonymkode: 116db...8c2

Da blir det ekstra ekkelt syns jeg. Og det vil jeg tro venninnen din syns også. Usikker på om du klarer å redde dette. Du må nesten bare forsøke å forklare hvorfor du sendte det, at du var full og at du anger kjempemye og skjønner nå at dette ikke var passende å sende. si at du forstår at det var respektløst, barnslig og utrolig upassende å gjøre.

Anonymkode: b26cb...e61

  • Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ofte årsaker til at man sliter sosialt. Håper du lærte at slikt sender man ikke. Det er en ulovlig handling på flere måter. 

Anonymkode: 68186...650

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Da blir det ekstra ekkelt syns jeg. Og det vil jeg tro venninnen din syns også. Usikker på om du klarer å redde dette. Du må nesten bare forsøke å forklare hvorfor du sendte det, at du var full og at du anger kjempemye og skjønner nå at dette ikke var passende å sende. si at du forstår at det var respektløst, barnslig og utrolig upassende å gjøre.

Anonymkode: b26cb...e61

Slik jeg kjenner henne, så godtar hun faktisk ikke feil. Ikke henne. Er derfor jeg aldri kan se henne i øynene mer. Hun ble skikkelig sint. Jeg forstår henne så godt, hun har jo kjæreste. For et rør

Anonymkode: 116db...8c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpe meg! Det hadde vært ekkelt nok om du var kvinne, men en mann som seder sexvideo av seg sel til en venninne! 

Det er jo hakket forbi dickpick! 

Dickpick sender idioter til kvinner de vil ha sex med. Var det det du også håpte på? At venninnen din skulle ville ha sex med deg? Altså… Selvsagt blokkerte hun deg. Hadde det vært meg du sendte til, så ville jeg i tillegg til å blokkere deg fjernet deg helt fra livet mitt. Du ville gått fra venn til en fjern, utstøtt bekjent. For alltid.

  • Liker 10
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Slik jeg kjenner henne, så godtar hun faktisk ikke feil. Ikke henne. Er derfor jeg aldri kan se henne i øynene mer. Hun ble skikkelig sint. Jeg forstår henne så godt, hun har jo kjæreste. For et rør

Anonymkode: 116db...8c2

Det der er ikke en feil. Det er ett grovt overtramp som kan ende i anmeldelse. Jeg lar andre gjøre masse feil og overser det meste av feil folk kan gjøre mot meg, men der hadde jeg også blokkert deg overalt.

Sitter igjen med spørsmålet: hvorfor? Hva ville du oppnå med det? Hva trodde du egentlig skulle skje?

  • Liker 9
  • Hjerte 2
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Slik jeg kjenner henne, så godtar hun faktisk ikke feil. Ikke henne. Er derfor jeg aldri kan se henne i øynene mer. Hun ble skikkelig sint. Jeg forstår henne så godt, hun har jo kjæreste. For et rør

Anonymkode: 116db...8c2

Det hadde ikke vært bedre om hun ikke hadde kjæreste. Dette er en straffbar handling. Og har du skjenket en tanke til den andre personen i videoen? Du får bare være glad du sendte til en som hadde vett til å blokkere deg, da har hun mest sannsynligvis ikke spredt videoen videre og bidratt til ytterligere ødeleleggelse av liv.

Anonymkode: 37ea9...983

  • Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen vil vel ha blottere på some, er jo bare hæsli å bli påtvunget slikt. 

Anonymkode: 72966...f83

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare én ting å gjøre her - lære at sånt gjør du aldri igjen. Og hvis du blir så dum når du drikker bør du kutte ned, og helst ut, alkohol.

Anonymkode: a39ea...121

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...