Gå til innhold

Hvem bør få dobbeltsengen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Helt sprøtt at noen sier den gravide. Hun behøver en seng, men partner kan ligge på madrass. Besteforeldrene er begge gamle og ikke spreke. De må begge ligge i senger.

 

Anonymkode: 7e1b4...8a8

Du har tydeligvis ikke hatt skikkelige bekkensmerter … 

Anonymkode: 3f2ff...8a0

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Helt sprøtt at noen sier den gravide. Hun behøver en seng, men partner kan ligge på madrass. Besteforeldrene er begge gamle og ikke spreke. De må begge ligge i senger.

 

Anonymkode: 7e1b4...8a8

Jeg synes det er sprøtt at noen ikke sier den gravide. Men du har kanskje ikke vært gravid og plaget med bekkenløsning / bekkenlåsning? En med ordentlig bekkenløsning / bekkenlåsning hadde aldri greid bilturen engang, så kanskje dette bare er et hypotetisk dilemma?

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

always skrev (2 minutter siden):

Jeg synes det er sprøtt at noen ikke sier den gravide. Men du har kanskje ikke vært gravid og plaget med bekkenløsning / bekkenlåsning? En med ordentlig bekkenløsning / bekkenlåsning hadde aldri greid bilturen engang, så kanskje dette bare er et hypotetisk dilemma?

Sier jo ikke at hun skal ligge på gulvet. Hun får jo seng, men ikke mannen hennes. Men dere har vel veldig spreke, unge besteforeldre. Foreldrene mine hadde aldri klart å ligge på madrass i den alderen. De strever med å komme seg opp av stolen, blir raskt slitne. Å sove på gulvet går absolutt ikke. 

Anonymkode: 7e1b4...8a8

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dobbeltsengen har den beste madrassen? Da bør den gravide få den. Med bekkenløsning må man ligge godt. Hvis du ikke er villig til å gi henne dobbeltsengen, så må du si fra nå, så hun kan avlyse turen, eventuelt ha med seg en madrass hjemmefra. Besteforeldrene må få de to enkeltsengene med best madrasser. Altså, ikke plassere dem på gulvet, selvsagt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Sier jo ikke at hun skal ligge på gulvet. Hun får jo seng, men ikke mannen hennes. Men dere har vel veldig spreke, unge besteforeldre. Foreldrene mine hadde aldri klart å ligge på madrass i den alderen. De strever med å komme seg opp av stolen, blir raskt slitne. Å sove på gulvet går absolutt ikke. 

Anonymkode: 7e1b4...8a8

Den gravide trenger den beste madrassen, og den beste madrassen er i dobbeltsenga. Da er det ganske innlysende at hun og mannen tar dobbeltsenga. Men som jeg nevnte så ville hun gravide ikke greid bilturen heller, så kanskje hun bare burde bli hjemme denne julen.

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde ville fått beskjed i god tid ang sengeplass hvis det var meg. Jeg måtte ta morfin tabletter på lange bilturer og å sove var helt grusomt , hadde jeg blitt presset i en enkeltseng hadde jeg faktisk heller blitt hjemme. 

Anonymkode: 3f2ff...8a0

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sånn at alle "enkeltsengene" er madrass på gulvet?

Anonymkode: 825bd...3ce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Besteforeldre selvsagt! Er det i det hele tatt ett spørsmål? Og ja vært gravid selv med bekkenløsning to ganger og besteforeldre går først likevel. Hva er det med folk 

Anonymkode: 5f81e...fd1

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser på nytt og det ser ut som det ikke finnes "enkeltsenger", men at de er madrasser på gulvet.

Da spørs det jo om ikke juleselskapet må avlyses. 80 år gamle mennesker kan ikke ligge på gulvet. Vet ikke om den gravide eller vi andre heller kunne gjort det.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, jeg hadde gått glipp av at samtlige enkeltsenger bare er madrasser på gulvet.

Du kan ikke plassere hverken besteforeldrene eller den gravide på gulvet!  Skal alle disse være gjester hos deg, så må du ut og shoppe, NÅ!

Kjøp en enkeltseng med en veldig god madrass til den gravide. La besteforeldrene få dobbelsenga. Resten greier seg, med mindre de madrassene dine er under gjennomsnittlig gode å sove på.

Endret av Hulderen
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde latt besteforeldrene få senga. Men den gravide kan ikke sove på gulvet. 

Men jeg hadde kraftig bekkenløsning, og hadde aldri klart en 10 timers biltur. Så vet ikke ille bekkenløsningen til den gravide er. Men samtidig blir den ikke bedre av 10 timer i bil.

Anonymkode: 505a8...7d5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men ærlig talt, om sovemulighetene er så dårlig som det beskrives her, hvorfor i all verden har dere latt være å informere om dette før de kommer? De skal komme på besøk hele julen og de har ikke slått dere å informere at noen av gjestene må sove på madrasser på gulvet? Vil dere med vilje skape dårlig stemning når gjestene ankommer og får skikkelig uhyggelig overraskelse? Her det klart at både den gravide og besteforeldre trenger gode senger, å sende noen av dem på gulvet er dårlig vertskap. 

Og hva med dere som er verter? Skal dere kose dere i dobbeltseng selv? Isåfall burde dere ofre rommet deres for enten de gravide eller besteforeldre også får dere ta til takke med madrasser på gulvet tenker jeg når dere har "glemt" å informere om det.

  • Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hverken besteforeldre eller gravide kan sove på madrass på gulvet, så du må finne en løsning der alle disse får ordentlig seng. Om det er dobbelt- eller enkelt-seng har ikke noe å si. 

Hvor lenge folk har vært sammen og hvor langt de har kjørt bil er irrelevant. 

 

Anonymkode: 5931b...b36

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

missmcbeal skrev (53 minutter siden):

Men ærlig talt, om sovemulighetene er så dårlig som det beskrives her, hvorfor i all verden har dere latt være å informere om dette før de kommer? De skal komme på besøk hele julen og de har ikke slått dere å informere at noen av gjestene må sove på madrasser på gulvet? Vil dere med vilje skape dårlig stemning når gjestene ankommer og får skikkelig uhyggelig overraskelse? Her det klart at både den gravide og besteforeldre trenger gode senger, å sende noen av dem på gulvet er dårlig vertskap. 

Og hva med dere som er verter? Skal dere kose dere i dobbeltseng selv? Isåfall burde dere ofre rommet deres for enten de gravide eller besteforeldre også får dere ta til takke med madrasser på gulvet tenker jeg når dere har "glemt" å informere om det.

Jeg hadde faktisk reist hjem hvis jeg hadde måtte ligge hele julen på madrass som gravid. Hadde blitt rimelig dårlig stemning 🙄

Anonymkode: 3f2ff...8a0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du en gang må spørre 😵💫

Selvfølgelig skal besteforeldrene sove der. 

Anonymkode: 694ae...f75

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt 1 bør få dobbeltsengen!

Hadde bekkenløsningen vært så forferdelig så hadde hun jo ikke den gravide klart den bilreisen. Man får jo fint plass til en BB hug me i enkeltseng også.

Anonymkode: 9c9fc...507

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...