Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2006 #102 Skrevet 20. februar 2006 har en kanin som heter April. Ganske enkelt fordi vi kjøpte den i April :grine2:
Dewey Skrevet 22. februar 2006 #103 Skrevet 22. februar 2006 Vår herlige brite heter offisielt Faustino, men siden vi synes det er litt formelt kaller vi han Bamse - siden han ser ut som en liten bamse
monikabrx Skrevet 24. februar 2006 #104 Skrevet 24. februar 2006 Nuffe gutten min heter chici bears obelix leo.. Kaller han leo,lillegutt eller støvsugern. Har alldrig smuler på gulvet.
jordbær Skrevet 24. februar 2006 #105 Skrevet 24. februar 2006 Ildern heter Nemi. Kattene heter Bast Evita og Katja Krapyl.
Gjest Gjesta Skrevet 24. februar 2006 #106 Skrevet 24. februar 2006 Har 2 katter. En som kalles Pus eller X'en (heter Xerxes i stamtavla), og en som kalles Mona eller MiniMona.
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2006 #107 Skrevet 24. februar 2006 har en kanin som heter April. Ganske enkelt fordi vi kjøpte den i April :grine2: ← Hehe - da tror jeg jeg fant på navn til kaninen min også, gitt:-) Takk skal du ha!
MzS Skrevet 2. mars 2006 #108 Skrevet 2. mars 2006 OK, here goes (lang liste, har hatt mange dyr oppigjennom) Katter (tilhørte familien da, ikke bare meg): - Tusse (den første, ble anskaffet da jeg var 4 år) - Pusur (hunnkatt, men så akkurat ut som Pusur da hun ble født - og var akkurat like feit og lat , datter av Tusse) - Fleksnes (hadde flekk på nesa, hehe... ) - Lissi - Mons - Siri Silkepus - Varga - En ufordragelig siameser som het HiroYoko's Naola Nadia - En snodig burmeser ved navn Skjodold's Freud - Julius Alle var i slekt bortsett fra rasekattene! Hadde ikke alle på likt da - men Pusur og Tusse var med hele tiden, og døde av alderdom tilslutt Disse er borte nå alle sammen, men moren min har fortsatt igjen 3 stk av samme slekta: - Oscar (sønn av Pusur) gammel nå, godpusen... - Svarteper (hm... tipptippoldebarn av Tusse eller noe) - Katja (tippoldebarn av Tusse) Kaniner: - Pjokken (Black&Tan) - Petra (Black&Tan) - Pia (Dvergvedder) - Picasso(Dvergvedder) Disse fikk selvfølgelig haugevis med unger som jeg solgte eller ga bort... og alle ble gitt navn på P!!! Gikk litt tom for forslag etterhvert ja... Senere fikk jeg - Sara - Victor (to usannsynlig feite kastrerte kaniner som fulgte med på kjøpet med den andre hesten min, de var bestevennene hans ) ...og noen år senere hadde jeg to små dvergveddere som innekaniner, som het - Snickers og Twist Fugler: - Kitty (Nymfeparakitt) - Romeo, Julie og Pamela (Undulater - kjæresten min fikk lov til å navngi den ene, gjett hvem ) Hester: - Tabasco (dansk varmblods, hadde den bare på for da) - Star Explosive (amerikansk varmblods - GULLGUTTEN min) Akkurat nå har jeg bare et dyr - verdens beste pusekatt som som heter Ronja! Eeeeeelsker dyr og hadde ikke klart meg uten - er bare ikke så glad i fugler/dyr i bur lenger, syns synd på dem... Har veldig lyst på hest igjen da.
Gjest joje Skrevet 2. mars 2006 #109 Skrevet 2. mars 2006 Nå har jeg en hund som heter Sofus. Da jeg var litt yngre hadde jeg et marsvin som het Jenta (vi fant ut etter en tid at det var gutt da) og en kanin som het Smurfen (oppkaldt etter keepern på det lokale fotballaget som jeg var veldig betatt av da jeg var liten).
Theka Skrevet 4. mars 2006 #110 Skrevet 4. mars 2006 (endret) Har to ørkenrotter som heter Madicken og Luna (kalt 1'ern og den andre), og en hund som heter Alice Afterglow av Jazzbyen (kalt Trulte eller Lice) :-D Har også hatt noen hamster: -Trinity Taurus Munchin Micodemus -Theodor -Nusket En katt jeg fikk da jeg var 3 år het Sussi En katt jeg hadde som bodde hos bestemor het Baltazar i døde i fjor ) Edit: tilføyde noe Endret 4. mars 2006 av Theka
Gjest Chrizzy Skrevet 5. mars 2006 #111 Skrevet 5. mars 2006 Min hund kalte jeg Toya, jeg savner henne enda virkelig mye
Bobeline Skrevet 5. mars 2006 #112 Skrevet 5. mars 2006 For tiden oppholder jeg meg i et hus med seks ildere som heter Mia, Thea, Britta, Bolle, Baktus og Brus. De fire sistnevnte går også under tilnavnet b-gjengen og er en gjeng rampetasser... ← Ilderne har fått to nye venner, Linus og Lucky, som er helt med på rampestrekene... (jepp, måtte gjøre noe så teit som å sitere meg selv)
exita Skrevet 5. mars 2006 #113 Skrevet 5. mars 2006 Hunden min heter Idefix og katta mi heter Tiger.
Freyja Skrevet 5. mars 2006 #114 Skrevet 5. mars 2006 Hatt en hund som het Harry. Og katter som het Julie, Casper, Diesel, Stussy, Tjorven og Silkepus, og et hamster som het Cruzy. Nå har jeg en aldeles nydelig katt som heter Mia, som blir kalt Mia, pus og vesla.
Villstyring Skrevet 6. mars 2006 #115 Skrevet 6. mars 2006 Hadde en hund som het Max, chinchillaer som het Ramba, Baby (kjøpte henne når hun var baby.. ) og Rampen (ja, du skjønner..!) Har hatt en hel haug med dyr gjennom noen år, både kanin, hamster, fisk, hund og chinchilla. Nå sitter jeg igjen med en katt som heter Tinka, rett og slett fordi jeg syntes det passet til henne. Vi har også en annen katt som heter Silver på grunn av pelsen..
Gjest KATTAstrofe Skrevet 6. mars 2006 #116 Skrevet 6. mars 2006 Nå har vi fått katt nr 2, og hun heter Laila Oppkalt etter Cowboy-Laila siden hun er så hjulbeint. Eldstepusen vår heter Sofie.
liten&søt Skrevet 7. mars 2006 #117 Skrevet 7. mars 2006 kattene heter bellie og svarten/svarteper HUnden heter milli
Gjest Skya Skrevet 10. april 2006 #119 Skrevet 10. april 2006 Svarteper og Kiara! Vanskelig dette med navn. Min første kanin fant jeg ikke navn til. Så det endte med att jeg satte meg ned med en kryssordløsningsbok og slo opp på en villkårlig side og pekte i blinde. Endte på Hunderaser og Husky, ganske heldig der, for Husky var jo et greit navn. Hadde kanskje vært verre om jeg hadde havnet på møbler og kjøkkenbord f.eks.
Gjest Miloine Skrevet 10. april 2006 #120 Skrevet 10. april 2006 Kattene mine heter Chefen, Lillepus og Trulte Hadde en gang en hamster som het Bella. Den ble 4 år. (døde før jeg fikk kattene altså)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå