Gå til innhold

Hva heter dyret ditt?


Aquarius

Anbefalte innlegg

Gjest Sativa

Tre katter som heter Arne, Tigerline og Svarten.

Har hatt navn som Rusky, Misse, Moie, Sokrates, Brutus, samt en undulat som heter Einar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøter'n heter Zapp Brannigan.

Katta heter Claudia/Clawdia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg Har En Kremfarget Chihuahua Som Heter Ozzy! :*

Hadde Før en Perser/Skogkatt Som Het Ronja Men Hu Døde I Fjor:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pusen vår heter Sofie, hun het det allerede da vi fikk henne, så vi beholdt det bare. Hun kler navnet sitt  :hjerte:

Det heter min pys også. Går mer under, pyyyys, og Princess. Litt prippen pusekatt kan du si. En skilpaddefarget liten hårball som liker seg best der vi er.

Ei venninne kalte kattene sine for Chanel og Gucci.. Kjempemorsomt når den ene stakk av hele tiden og mora sto på verandaen å skrek CHAAAANEEEELLL..

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en hannkatt som vi kaller Psyko. Han er verdens snilleste pus, han er bare litt gal innimellom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såh artig =) Min pusegutt heter Raptus, min pusejente heter Pusa (også veldig orginalt ;) hehe), hunden min heter Mikke og undulaten heter Pelle =) Fullt hus ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min viltfargede somalikatt heter Lovesongs Harrison Ford of Dushara..... Men, vi kaller han Tobias:) Min gamle katt bor hos mine foreldre og heter Mikke, han er oppkalt etter min eks, som het Michael....

Bikkjene heter Troja, Shira, Frikk, Lussi og Sindy. Ellers har vi også minigrisene Berit og Snøfte Smitt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Borghild

Hesten min heter Frekkur

Katten min heter Gøran Otto

Pitbullen min heter Tygg Knut

Pirajaen min heter Glefs

Hadde en tarantella som het Knut men den ble spist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en blekksprut i akvarium som heter Octopus, men kaller han Blekkulf til daglig.

Har også 4 pinnedyr som heter Rune, Ronny, Ragge og Roy samt en kaldblodsvallak som heter Orderudsokken, men blir kalt Sokken til daglig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

To pusejenter som heter Bast og Frøya. De er søstre, og de måtte begge oppkalles etter gudinner. Frøya etter den norrøne fruktbarhetsgudinnen Frøya så klart (men sterilisert ble hun likevel ;P) og Bast etter den egyptiske kattegudinnen. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...