Gå til innhold

Hva heter dyret ditt?


Aquarius

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har en katt som heter Sofus.

Det har jeg også hatt!

Romeo, rufus og Cosmo. En kanin som het Julie.

Min svarte skjønnhet av en katt som jeg har nå heter Max :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rottweileren min heter Maluca (er visst brasiliansk for "skrulle" eller noe, og det passer godt!)

Golden retrieveren min heter Dennis, og det passer ikke fullt så godt for han er verdens snilleste og mest tålmodige.

Herlige på sin måte begge to! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en tispe som heter Tara, En hann katt som heter Balder og ei ho som heter pia 2 hamstera som har navnene Nusse og Nuppe og et marsvin som heter Marva.

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei !

Vår "lille" dronning av ei pusejente heter Silke.

Og hun lever virkelig opp til navnet sitt. Som kattunge var pelsen silkemyk og det er den fortsatt nå 12 år etter. Kanskje ikke så rart, hun elsker børstene sine og kommer løpende når jeg finner dem fram. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to jentepuser som heter sara og josefine. hadde oxo broren til josefine som het sadman, men han mistet vi ikke får så lenge siden :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattungen vår heter Pus  :)

Oi! Pus ligner jo litt på min katt (iallefall samme tegningene, og sikkert den samme myke pelsen?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest synseren
Oi! Pus ligner jo litt på min katt (iallefall samme tegningene, og sikkert den samme myke pelsen?:

Pus er veldig myk i pelsen ja!! De var ganske like, kanskje Pus blir seende slik ut når han blir voksen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Rødtoppen

Pusene våre heter Frøya Beate (!) og Judas, av alle ting. Har også en schæfer som heter Xanthelles IRA, så klart bare kalt IRA eller voffen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...