Gå til innhold

Hva heter dyret ditt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kaninen min heter Kanin. (Jeg fikk så mange negative reaksjoner på "et så upersonlig navn", så jeg ble nødt til å gi han er offisielt navn også. Det er Spinnvill. Men jeg kaller han bare Kanin/Kaninen.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har også Cavalier. :)

Hvilken farge har dere?

Han er en rampete Tricolor, derfor syntes vi Tricky passet så bra - spiller både på fargen og på væremåten hans. ;)

Skrevet

Når jeg bodde hjemme hadde vi en katt som het Pingle.

Skrevet

Katten min heter Lulu! Vet ikke om det er noe navn, men drømte at ho skulle hete det natten før jeg henta ho, og da ble det sånn.

Skrevet

Kompis var et dritbra navn :D Ser for meg du står der og hyler "Kooooompis! Komme her!" midt på natta ja! :)

Skrevet
Kaninen min heter Kanin. (Jeg fikk så mange negative reaksjoner på "et så upersonlig navn", så jeg ble nødt til å gi han er offisielt navn også. Det er Spinnvill. Men jeg kaller han bare Kanin/Kaninen.)

TRicolorer er fine. :)

Hadde en selv jeg, men han ble desverre påkjørt i September. :grine:

Nå har jeg en Ruby på 8 mnd.

Kan jeg spørre hvilken kennel deres kommer fra?

Skrevet
TRicolorer er fine. :)

Hadde en selv jeg, men han ble desverre påkjørt i September.  :grine:

Nå har jeg en Ruby på 8 mnd.

Kan jeg spørre hvilken kennel deres kommer fra?

Det var leit å høre! :klem: Trickyen vår er også 8 mnd. Vi var i utgangspunktet på jakt etter en black-and-tan, men de var ikke så lette å få tak i. Egentlig var det generelt nokså vanskelig å få tak i en Cavalier overhodet - det er en populær rase! Tricky har underbitt, så vi fikk ham til en litt rimeligere pris, da han ikke kan brukes i utstillinger. Vi kjøpte ham av ei som driver med privat oppdrett av Cavalierer i Evje. Hun hadde ikke fått noe kennelnavn da vi kjøpte vovsen vår i sommer, men hadde visst en søknad inne. Enn din da?

Skrevet

Har en hund som heter Balder og fuglen heter Fugl. Hadde også en fisk som het Fisk. :0)

Skrevet

Min kommer fra Freetain`s i Steinkjer. (Nord Trøndelag)

Tricoloren jeg hadde kom fra Villa Camilli`s i Oslo.

Hvem er foreldrene til hunden din da? Du Trenger ikke lete opp det om du ikke har det i hodet altså.. hehe. :P

Cavalieren har blitt en populær rase ja. Derfor bør man også være obs på sykdommer osv. Er også fare for at folk begynner å avle på de bare for pengene og ikke er opptatt av gemytt, sykdommer osv.

Selv har jeg fått meg endel kontakter om jeg vil ha flere da. Er endel på utstilling og har blitt kjent med forskjellige oppdrettere der. :)

Skrevet

Min Wheaten heter Patshabels Inka, men selvsagt bruker jeg bare Inka. Flere alias her også: Plinken, dokka, dokkemor.

Skrevet

Katten min heter Ruski.

Nydelig huskatt som er enormt kjelen og meget glad i matmors hår, av en eller annen merkelig grunn. (spesielt om natten)

Gjest Pusemamma
Skrevet

Min pus heter Sheeba. syntes det var et eksotisk navn til en eksotisk pus, hun er skilpaddefarvet og blanding av perser/huskatt. Verdens peneste synes matmor :hoppe:

Skrevet

Min forrige kanin het Pippin. Den jeg har nå heter Minnie. Såklart med en haug kosenavn - Musi, Musa, Snuppi ++++ ;)

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Pusen vår heter Sofie, hun het det allerede da vi fikk henne, så vi beholdt det bare. Hun kler navnet sitt :hjerte:

Skrevet

Jeg har en Engelsk Fullblodshest med det svært så lite elegante navnet Store Bjørn ( det er faktisk det ekte navnet som står på papiret :ler: ), og så har jeg tre undulater som heter Felix, Neo og Pippi.

Skrevet

Katten min heter Mongis... han er litt hjerneskada :P

Og schizofren.. Men han er kjempe nydelig. Mørke grå,med hvitt mønster under og en liten hvit flekk i panna, og tidenes personlighet :)

Gjest lillelouikkeinnlogget
Skrevet

Hunden vår (en multimiks ;) ) heter PinnyLou .Selvsagt verdens skjønneste. ;)

Skrevet

Hunden min heter Rocco og katten min heter Dagny....ikke alltid like gøy å rope de navna heller :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...