Gå til innhold

Topp 5 turn off på Tinder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som singel dame i 40-årene, med ønske om å finne kjærligheten, lar jeg meg av og til forbause over profiler på Tinder. Det er vel lov å ha litt galgenhumor rundt nettdating, uten at man henger ut noen personlig. Enkelte ting er så turn-off at jeg umiddelbart sveiper til venstre. Hva er det verste du ser i en Tinder profil? Her er mine topp 5: 

1. Bilde med bar overkropp (har du ikke noe annet å by på enn å vise frem kroppen din?)

2. «Gutt på 57 år» eller «jeg har bevart gutten i meg»🥴 (hvem vil ha en gutt?? Jeg vil ha en mann, bli voksen) 

3. Bilde av «skrittet» som profilbilde 🤮 (altså haloo, hvem damer tror de liker sånt??) 

4. Bilder med «artige» utkledningsklær, masker, hatter e.l. (Nei takk, jeg vil gjerne se hvem du er på ekte først, dersom vi skal møtes)

5. De som ikke skriver om seg selv, men presenterer seg med en lang rekke emojier 😊🤩🏋️🏼🚜🚓🚝⏱️⛏️🪚 eller med en artig fun fact?? 

noen flere? Del gjerne, kanskje vi har noen felles frustrasjoner 😅😂

Anonymkode: 7021f...c06

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Menn med bar overkropp er kun etter sex......

Anonymkode: 01c7c...ce5

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

De som er 40+, men føler seg som 25. Mulig de var i dårlig form når de var 25, eller alt har begynt å glemme. 

Anonymkode: d0c51...6a3

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

1. Menn som har barna med på profilbilder. (De hører bare ikke hjemme på en nettdating-side)

2. Menn som tar selfie fra magehøyde og opp. (Nei, er ikke interessert i å se nesehårene dine)

3. Menn som kun har bilder fra fjell, sjø, tur/aktiviteter. (Er du aldri hjemme?)

4. Menn som har bilder der de er tydelig beruset. (Særdeles lite sjarmerende)

5. Menn som omtaler seg selv som "gutt" (Ikke ute etter en "gutt", men en voksen mann)

6. Menn som ikke har bilder av bare seg selv. ( Hvordan skal jeg vite hvem som er deg?)

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Nå er jeg sær, men svarer for gøy. Tar ikke Tinder så seriøst, så er ikke helt nazi på dette. Men 5 ting som jeg umiddelbart tenker er en smule turn-off må være 

• Bilde i baris (særlig om han i tillegg kun har bilde av magen) (tenker umiddelbart at han kun vil rømme og rømme, greit å være ærlig altså, men ikke for meg) 

• Bilde av skrittet med bul (her er vi ute etter sex ja, forsåvidt fint å være ærlig her også) 

• Raske briller, full sykkeluniform (syntes bare det er harry)

• Bare bilder fra treningssenteret (fint å holde seg i form, men gir et noe overflatisk inntrykk)

•Toppen et ord om seg selv i bio, som gjerne da spiller på sex eller KUN en lang rekke med emojis 

Anonymkode: 6fe10...986

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nå er jeg sær, men svarer for gøy. Tar ikke Tinder så seriøst, så er ikke helt nazi på dette. Men 5 ting som jeg umiddelbart tenker er en smule turn-off må være 

• Bilde i baris (særlig om han i tillegg kun har bilde av magen) (tenker umiddelbart at han kun vil rømme og rømme, greit å være ærlig altså, men ikke for meg) 

• Bilde av skrittet med bul (her er vi ute etter sex ja, forsåvidt fint å være ærlig her også) 

• Raske briller, full sykkeluniform (syntes bare det er harry)

• Bare bilder fra treningssenteret (fint å holde seg i form, men gir et noe overflatisk inntrykk)

•Toppen et ord om seg selv i bio, som gjerne da spiller på sex eller KUN en lang rekke med emojis 

*tømme og rømme skulle det selvsagt stå

Skrevet
Blåjojo skrev (31 minutter siden):

3. Menn som kun har bilder fra fjell, sjø, tur/aktiviteter. (Er du aldri hjemme?)

Jo, er hjemme de fleste dager og like mye på vinbar som på fjellet, men tar jo aldri bilder i sånne settinger. Så har ingen andre bilder.

Anonymkode: f5d75...be1

• Liker 2
Skrevet

Skjønner dere godt!

Her er min korte liste:

1. Kvinner med filter på bildene. Please slutt. 

2. Kvinner som bare har en haug med selfies som bilder. Selvopptatt? 

3. Kvinner som bare har "gøy/artige" bilder. Jeg vil ikke date en klovn. 

4. Kvinner som bare har oppstilte modellbilder. Hvorfor..? 

5. Kvinner med små hunder. 

6. Kvinner som har med barna sine på bilder. 

Anonymkode: de3e0...6f2

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jo, er hjemme de fleste dager og like mye på vinbar som på fjellet, men tar jo aldri bilder i sånne settinger. Så har ingen andre bilder.

Anonymkode: f5d75...be1

Du får begynne å ta bilder da. Men de på vinbar bør helst tas før første glasset.

Skrevet

Menn med bilder av flere og du håper det er den kjekkest på bildet til du ser neste bildet... kniis...

De som har bilde av taket eller veggen = opptatt. 

Baris, bare kropp uten ansikt  = kun ute etter sex

Bilder av toppturer, kano, båt og motorsykkel = penis forlenger

Anonymkode: c7706...bc6

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Gjest AprilRyan
Skrevet

En liten stund siden jeg var på Tinder, men dette var ting jeg ikke likte. Jeg er nok også litt sær og liker ikke mye av det som tydeligvis "fungerer" på Tinder.

Bilder med bar overkropp eller speilselfies på treningssenteret.

I perioder hadde mange menn tydeligvis hørt samme frase eller uttrykk og synes det var artig og kun skrevet det i profilen.

Kun friluftslivbilder og "jeg er kun ute hele dagen"-profiler. De mennene er tydeligvis aldri inne siden de skriver teite ting som "livet er best ute" osv :P

Bilder sammen med andre damer (helst måtte hun være veldig fin tydeligvis) og bilder sammen med barn (viser dårlig vurderingsevne og er ikke noe jeg egentlig ser etter).

Dårlige bioer. Ja, jeg leste dem og jeg synes det var viktig. Emojirekke, passiv aggressive utsagn, seksuelle ting og generelt ting som ikke appellerer til kvinner er eksempler på dårlige bioer. Kanskje flere burde tenke over at det er kvinner de prøver å tiltrekke seg og ikke en ny rølpekompis.

Kan også nevne , som en bonus 6. turn off, bilder av bil, hus, båt og alt de eier.

Skrevet

De som omtaler seg selv som gutt, typisk er det gubber i 40-60 åra som bruker den betegnelsen om seg selv. 

De som bare har bilde av skrittet sitt, ryggen sin eller en sort bakgrunn og skriver i teksten teite ting som "Tør du?"

De som bare har bilder av seg med solbriller eller i gruppe med andre så det er umulig å se hvordan han egentlig ser ut 

De som skriver "Jeg gidder ikke dramadamer/Ikke tro jeg trenger dame egentlig for jeg trenger ingen og er en selvstendig mann men bare har lyst på en dame/No bullshit please" og lignende. Det oser drama og ustabilt følelsesmønster av sånne. 

De som skriver "No golddiggers/ingen duckface damer/sveip vekk om du er avhengig av sminke og botox/ikke vær PK(politisk korrekt)". Dette er menn som ser ned på damer. Det er for all del lov å ha preferanser men når du reklamerer med at du har dårlig kvinnesyn så går du hvertfall glipp av alle de bra damene. 

Anonymkode: be49d...cd1

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Jeg er kvinne på 37 og stiller meg bak mye av det som er sagt. Her er mine:

1: Bilder av barn og/eller dame. Barn har ingenting på Tinder å gjøre, og å bruke bilder av det som ser ut som eksen for å tiltrekke seg en ny dame vitner om fullstendig mangel på antenner.

2: Bilder med røyk 🤮

3: Bilder som oser av at mannen er på jakt etter en ting, typisk sixpack eller buksebul

4: Ingen bilder som viser hvordan fyren FAKTISK ser ut, for eksempel at det er tydelig gamle bilder, eller ingen som viser ansiktet. Ingen bilder uten solbriller er også kjipt.

5: Bilder som ikke akkurat fremhever de gode sidene. Eksempelvis selfien som ble nevnt tidligere fra magen og opp - rett opp i nesehårene, eller bilder som gir dobbelthake, uten at fyren på bildet egentlig har det. Legg litt innsats i markedsføringen liksom 😅

Bonus: null tekst i bio 😬

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet

Bilder fra bar/nattklubb/fyllaferie i aya napa/øl i bildet 

Anonymkode: be49d...cd1

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Here we go! Er 30 år kvinne som er litt på tinder. 

Jeg så at eksen min fra tinder, ikke har fjernet matchen vår. Så på hans profil og tenkte at en 29 åring har en tinderprofil som en 50 åring eller en søknad på en kjedelig kontorjobb. Stakkars mann tenkte jeg da. Og et av bildene er av oss, der alt av meg er klippa bort, utenom hår, t skjorte og øla mi 😂

Ellers:

Tommel opp på alle bilder. 

Masse emoji i bio. Kan du ikke skrive noe istedenfor? 

Bilder tatt nedenfra, og som ikke er et smil på engang. En liten innsats hadde faktisk ikke skadet. 

De som sutrer og klager på at det er lenge siden sex. Jeg driver ikke med veldedighet. 

De som vil kun at jeg skal komme til dem. Ikke gidder de og møte meg offentlig. Drit og dra. 

Gamle bilder. 

Bilder fra ulike vinkler - men med samme ansiktsuttrykk. 

Fest og byen hver helg. Eller er ute på tur døgnet rundt. Til og med meg med adhd løper ikke på fjells hver dag engang 😂 Og jeg trives godt ute i frisk luft og elsker og bevege meg. 

Aff, er så sykt mye rare folk ute kryper og går. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Som singel dame i 40-årene, med ønske om å finne kjærligheten, lar jeg meg av og til forbause over profiler på Tinder. Det er vel lov å ha litt galgenhumor rundt nettdating, uten at man henger ut noen personlig. Enkelte ting er så turn-off at jeg umiddelbart sveiper til venstre. Hva er det verste du ser i en Tinder profil? Her er mine topp 5: 

1. Bilde med bar overkropp (har du ikke noe annet å by på enn å vise frem kroppen din?)

2. «Gutt på 57 år» eller «jeg har bevart gutten i meg»🥴 (hvem vil ha en gutt?? Jeg vil ha en mann, bli voksen) 

3. Bilde av «skrittet» som profilbilde 🤮 (altså haloo, hvem damer tror de liker sånt??) 

4. Bilder med «artige» utkledningsklær, masker, hatter e.l. (Nei takk, jeg vil gjerne se hvem du er på ekte først, dersom vi skal møtes)

5. De som ikke skriver om seg selv, men presenterer seg med en lang rekke emojier 😊🤩🏋️🏼🚜🚓🚝⏱️⛏️🪚 eller med en artig fun fact?? 

noen flere? Del gjerne, kanskje vi har noen felles frustrasjoner 😅😂

Anonymkode: 7021f...c06

Lenge siden jeg var på Tinder, men hva er ‘skrittet’? 😅 ikke si det er et bilde av foten eller føttene. Pls… 🫣

Anonymkode: ff667...de0

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Lenge siden jeg var på Tinder, men hva er ‘skrittet’? 😅 ikke si det er et bilde av foten eller føttene. Pls… 🫣

Åja, skrittet, sånn sett. 😅 nå skjønte jeg. 

• Liker 2
Skrevet
must skrev (6 timer siden):

Jeg er kvinne på 37 og stiller meg bak mye av det som er sagt. Her er mine:

1: Bilder av barn og/eller dame. Barn har ingenting på Tinder å gjøre, og å bruke bilder av det som ser ut som eksen for å tiltrekke seg en ny dame vitner om fullstendig mangel på antenner.

2: Bilder med røyk 🤮

3: Bilder som oser av at mannen er på jakt etter en ting, typisk sixpack eller buksebul

4: Ingen bilder som viser hvordan fyren FAKTISK ser ut, for eksempel at det er tydelig gamle bilder, eller ingen som viser ansiktet. Ingen bilder uten solbriller er også kjipt.

5: Bilder som ikke akkurat fremhever de gode sidene. Eksempelvis selfien som ble nevnt tidligere fra magen og opp - rett opp i nesehårene, eller bilder som gir dobbelthake, uten at fyren på bildet egentlig har det. Legg litt innsats i markedsføringen liksom 😅

Bonus: null tekst i bio 😬

Nr. 5 er litt rar da, får vibber av at de liker å dominere da. At de ikke er koselige menn. Hehe. Generelt sett litt dumme også, men det er jo ikke lov å si. 

Skrevet
Blåjojo skrev (10 timer siden):

1. Menn som har barna med på profilbilder. (De hører bare ikke hjemme på en nettdating-side)

2. Menn som tar selfie fra magehøyde og opp. (Nei, er ikke interessert i å se nesehårene dine)

4. Menn som har bilder der de er tydelig beruset. (Særdeles lite sjarmerende)

5. Menn som omtaler seg selv som "gutt" (Ikke ute etter en "gutt", men en voksen mann)

6. Menn som ikke har bilder av bare seg selv. ( Hvordan skal jeg vite hvem som er deg?)

Lag deg ny profil, sett som mann og se at listen du nevner er 100% passende på damer på nettstedet også

• Liker 5
Skrevet
AprilRyan skrev (7 timer siden):

Kan også nevne , som en bonus 6. turn off, bilder av bil, hus, båt og alt de eier.

Om dere jenter faktisk hadde visst hvordan dere som «gruppe» responderer på dette. 

da jeg var på Tinder for 10 år siden laget jeg to «like» profiler, den ene var helt vanlig og jordnær. 

den andre var noen av de samme bildene, men pluss 5 bilder der jeg viste frem bil, rik leilighet, meg ombord i en yact og feriebilde fra en kjent rikmanns resturant fra Rivieran. 

samt med tekst som var rettet mot at jeg hadde alt i livet og nå trengte noen å dele det med og skjemme bort. 

jeg har aldri fått så mange matches, vi snakker 10-15 x flere en den andre profilen. 

når matchen var et faktum så tok damene kontakt først ved flere anledninger. Det var alltid motsatt på den andre profilen. 

så for meg er det helt klart større sjanse å tiltrekke seg flere jenter med en fremvisning av et «perfekt liv». 

• Liker 5
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...