Gå til innhold

En frekk fremmede stoppet meg offentlig basseng


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

På 80-tallet der jeg gikk, var det kun snakk om dusjing etter å ha vært i bassenget. Når forandret det seg? 

Anonymkode: 7ddd5...687

Plutselig nå. Det er jo klor i vannet. 

Anonymkode: d69c7...1a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Maestro skrev (4 timer siden):

Nei, men om 5 stk skal ta i bruk denne da på samme tid. Ting tar tid hos enkelte🙈

Nå svømmer jeg ofte og har aldri hatt det problemet du skisserer her

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja av en fremmede frekk dame ja. Enda oppgitt over det. Hun var skikkelig frekk og stod der til jeg hadde gjort det. Hva er det med sånne folk? 

Anonymkode: d69c7...1a1

Var du som var frekk, hun var ikke det

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg tror ikke de har en slik garderobe i den svømmehallen jeg går i. 

Anonymkode: d69c7...1a1

De har, offentlige basseng skal ha av og til kalles de familiegarderober

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

På 80-tallet der jeg gikk, var det kun snakk om dusjing etter å ha vært i bassenget. Når forandret det seg? 

Anonymkode: 7ddd5...687

Vanskelig å tidfeste når med tanke på at vi snakker om en mulig periode på 40 år. At det kan ha kommet endringer på 40 år bør ikke overraske noen.

For øvrig har alle basseng jeg har vært i siden tidlig 90 tallet hatt dette kravet. Så det bør ikke komme som en overraskelse om man har vært innom de siste 20-30 årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Står ingen regler at det er påbudt der jeg går… jeg stirret bare tilbake og bli tvunget til og dusje. Folk eier ikke skam. 

Anonymkode: d69c7...1a1

🤯🤯

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maestro skrev (18 timer siden):

Aldri sett noen gjør dette. Jeg svømmer 1-2 ganger i uka. I to ulike svømmehaller. 

Går ev an og kattevaske seg i hallen og heller ta denne bli rein dusjen din hjemme etterpå. Men aldri sett vrengte kjønnslepper ute og flagre altså. 

Men er ikke poenget å "bevise" at man er ren før bassenget? (gått ut ifra hva andre skriver her....at man skal vaske seg før basseng, i garderoben, for å ikke ta med bæsj og tiss i sprekker og kanter på kroppen).

Hvis alle bare tar en "kattevask" i garderoben, men bare noen faktisk vasker seg hjemme først?? Hva er det man egentlig vasker i garderoben, om man ikke gnurer ei vaskefille i anus liksom 😂 (ikke ment som spm direkte til deg altså, men generelt)

Anonymkode: ea5f8...448

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.12.2022 den 21.56):

Jeg har ikke handikap 

Anonymkode: d69c7...1a1

Åjoda, det har du

Anonymkode: 897a9...bd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.12.2022 den 21.50):

Jeg dusjet bare ikke naken som den frekkingen kommenterte. Stod i diskusjon med det brødhue i 10 min om det. 

Anonymkode: d69c7...1a1

Så HUN er brødhue her? Altså ikke den som gir faen i helt elementære hygiene prinsipper?  Vasker du hendene etter å ha vært på dass? Å ikke dusje uten badetøy før du entrer et offentlig badeanlegg er på nivå med å ikke vaske hendene etter toalettbesøk. Det er så grisete at jeg blir kvalm. Applaus til henne som våget å si i fra om det alle tenker, men få har guts til å faktisk si høyt 

Anonymkode: 77b78...068

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

På 80-tallet der jeg gikk, var det kun snakk om dusjing etter å ha vært i bassenget. Når forandret det seg? 

Anonymkode: 7ddd5...687

 

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Plutselig nå. Det er jo klor i vannet. 

Anonymkode: d69c7...1a1

Det har vært sånn i over 30 år. Jeg begynte på barneskolen sent på 80-tallet og ble i svømmeundervisningen opplært til å dusje skikkelig før vi gikk i bassenget fordi 'ingen vil svømme rundt i andres skit' som læreren så fint sa.

Anonymkode: eed9c...c49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært sånn alltid. Ikke noe nytt i dette. Dette var veldig strengt på den tiden mange ikke hadde bad hjemme, men brukte folkebadene til både hygiene og svømming. 
 

Dette er en regel som gjelder alle. Det er ikke frekt å be noen dusje før de går i bassenget, det handler om helsen til alle som bader der. E-coli-bakterier, som alle har i tarmen og som er nyttige der, skal ikke spres andre steder. 

 

Anonymkode: 2722a...c03

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Plutselig nå. Det er jo klor i vannet. 

Anonymkode: d69c7...1a1

Og jo mer skitt, jo mer klor... Hvorfor er det så innmari vanskelig å forstå? 

Anonymkode: 9e65e...990

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...