Gå til innhold

Kjenner du noen somner født på eksakt samme dag som deg selv?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blir kanskje litt overdrevet å si jeg kjenner Britney Spears, men hun og jeg er nå hvertfall født samme dag. 

Anonymkode: 4087e...71b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har et familiemedlem hvor aldersforskjellen er 20 år 🙂

Anonymkode: fa052...7d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jeg kjente i løpet av ungdomsskolen var faktisk født en dag før meg, og foreldrene våre tilbrakte litt tid ved den samme fødestuen når vi ble født. 

:hjerter_rundt: 

Anonymkode: 62a63...79a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Spørsmålet er: kjenner du noen som er født samme DAG som deg? Spørsmålet er IKKE: kjenner du noen som er født samme DATO som deg? Spørsmålet er heller IKKE samme DATO og samme ÅR.

 

Så selvfølgelig kjenner jeg flere som er født samme DAG! Det er fortsatt kun 7 DAGER i uka!

Anonymkode: 2f4f6...024

Eksakt samme dag er ikke hvilken som helst søndag. Det er den aktuelle søndagen. Hvis du er født søndag 1/12-1985 så er ikke en som er født søndag 3/4-1983 født på eksakt samme dag som deg. De er født på en annen søndag. 

Anonymkode: e0845...b3b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Spørsmålet er: kjenner du noen som er født samme DAG som deg? Spørsmålet er IKKE: kjenner du noen som er født samme DATO som deg? Spørsmålet er heller IKKE samme DATO og samme ÅR.

 

Så selvfølgelig kjenner jeg flere som er født samme DAG! Det er fortsatt kun 7 DAGER i uka!

Anonymkode: 2f4f6...024

Du glemmer ordet "eksakt".

Anonymkode: e0845...b3b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kjenner ikke, men det er en norsk kjendis som ble født samme dag og på samme sykehus som meg. 

Anonymkode: 39557...f15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Spørsmålet er: kjenner du noen som er født samme DAG som deg? Spørsmålet er IKKE: kjenner du noen som er født samme DATO som deg? Spørsmålet er heller IKKE samme DATO og samme ÅR.

 

Så selvfølgelig kjenner jeg flere som er født samme DAG! Det er fortsatt kun 7 DAGER i uka!

Anonymkode: 2f4f6...024

Nei, nå rører du fælt. TS spurte ikke om vi kjenner noen som er født SAMME UKEDAG som oss, altså en tilfeldig søndag gjennom året. Det er UKEDAGER det er syv av. 

TS spurte etter EKSAKT SAMME DAG som da vil si samme dato, f.eks 10.12.1987. Alle datoer er unike.

Anonymkode: 9f71d...7c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Nei, nå rører du fælt. TS spurte ikke om vi kjenner noen som er født SAMME UKEDAG som oss, altså en tilfeldig søndag gjennom året. Det er UKEDAGER det er syv av. 

TS spurte etter EKSAKT SAMME DAG som da vil si samme dato, f.eks 10.12.1987. Alle datoer er unike.

Anonymkode: 9f71d...7c6

Nå rører du fælt! Dato og dag er ikke det samme. Ukedag er kjent under dag, ikke dato.

Anonymkode: 2f4f6...024

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men i dag var jeg på Bølgen & Moi på Tjuvholmen og der var det en guttegjeng som feiret en kompis som fylte år  ^^, 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nå rører du fælt! Dato og dag er ikke det samme. Ukedag er kjent under dag, ikke dato.

Anonymkode: 2f4f6...024

En eksakt dag er den ene dagen. Da følger det naturligvis også en dato med. "Vi møtes på onsdag" det betyr at vi møtes eksakt førstkommende onsdag, med mindre annet er spesifisert. Det betyr ikke at vi skal møtes hver onsdag fremover. 

Anonymkode: e0845...b3b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja. Mannen og jeg har bursdag samme dag. Og det har alle barna våre også, alle tre. Vel er to av de tvillinger, men eldste er ikke.

Anonymkode: 2a03a...42a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk i klasse med en som var født på samme dag som meg, og på samme sykehus. :)

Går i klasse med en som har bursdag på samme dag som meg nå også, men vi er ikke født i samme år. 

Anonymkode: 9b38d...652

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner flere som har samme bursdagsdato men ingen samme år. Jeg var den eneste jenta som ble født på sykehuset den dagen.  Har alltid følt meg utafor og fremmed i egen familie. Tanken på at det hadde skjedd en forbytting ville gitt meg håp om å forstå meg selv bedre. 

Anonymkode: cdae8...1ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi var 3 jenter født samme dato i en klasse på 28 elever😂

Anonymkode: 8aac7...2a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Vi var 3 jenter født samme dato i en klasse på 28 elever😂

Anonymkode: 8aac7...2a0

Vi også😊 Samme sykehus også. Kanskje vi kjenner hverandre😆

Anonymkode: 15e11...0b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...