Gå til innhold

Kjenner du noen somner født på eksakt samme dag som deg selv?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg kjenner en. En fjern bekjent nå, men i mine unge dager (slutten av tenårene) var jeg vilt forelsket i han. Vi vanket på samme utested. Dessverre hadde han kjæreste. Hun jobbet i helgene på kveldene, så han var alltid ute med kamerater, ikke med henne. Vi pratet noen ganger. Aldri alene, alltid med fullt av folk og venner rundt oss, men jeg var kjempeforelsket, han var så sexy. 

En gang ble det plutselig nevnt hvilken dag han hadde bursdag. Jeg stirret på han og spurte; "har du? Den samme dagen har jeg også bursdag! Årstall?" Og så viste det seg at han var født samme år som meg også.  

Det ble aldri oss da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har møtt en som er født nøyaktig samme dag som meg. Både dato og årstall. 

Kjenner også flere som er født samme dato som meg, bare annet år. 

Anonymkode: c4c92...a29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi er født på samme sykehus også. Var nok på barselavdelingen samtidig. Vi er venner i dag. Møttes på videregående.

Anonymkode: e0845...b3b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mødrene våre ble kjent på sykehuset da vi ble født. Kjent henne fra da, gikk også i samme klasse på barneskolen. Dessverre flyttet vi så da ble kontakten borte etterhvert. 

Anonymkode: 0ecf8...604

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. 

Rart nok har vi samme sjeldne navn også. 

Vi er ca 20 stk med dette navnet i Norge.  Og to av oss er født på samme dag, på samme sykehus. 😂

Anonymkode: 3f08f...882

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. Hadde en fling med ham, tilogmed. Jeg trodde vel det skulle være noe skjebnesvangert over det at vi var nøyaktig like gamle, men det viste seg at han var en tulling med en del ganske farlige røde flagg. 
For eksempel tok han kvelertak på meg "på kødd", og det skulle være... en sexy kødd? 
Jeg er flau over å innrømme at det tok to uker etter dét før jeg stakk, men jeg er glad jeg kom meg unna. 

Anonymkode: 1d7d6...df2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja. Hadde en fling med ham, tilogmed. Jeg trodde vel det skulle være noe skjebnesvangert over det at vi var nøyaktig like gamle, men det viste seg at han var en tulling med en del ganske farlige røde flagg. 
For eksempel tok han kvelertak på meg "på kødd", og det skulle være... en sexy kødd? 
Jeg er flau over å innrømme at det tok to uker etter dét før jeg stakk, men jeg er glad jeg kom meg unna. 

Anonymkode: 1d7d6...df2

Morsomt at du feilbrukte ordet "skjebnesvangert", men så ble det liksom riktig allikevel.

Anonymkode: e0845...b3b

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bestemor, min mor og min sønn er født på samme dag.

Anonymkode: 9f555...8eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Min bestemor, min mor og min sønn er født på samme dag.

Anonymkode: 9f555...8eb

Samme dato da antar jeg. Eksakt samme dag vil jo si den samme dagen i samme årstall. Jeg tviler på at bestemoren, moren og sønnen din er like gamle.

Anonymkode: e0845...b3b

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Min bestemor, min mor og min sønn er født på samme dag.

Anonymkode: 9f555...8eb

Det er godt gjort! 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tough cookie skrev (Akkurat nå):

Ja barna til noen bekjente av meg.

Tvillinger teller jo ikke da.

Anonymkode: e0845...b3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Morfar, mamma, jeg og mitt tantebarn er født på samme dato. Jeg og ei jeg gikk i klasse med er født samme dag og samme årstall på samme sykehus.

Anonymkode: 19a2d...968

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ei som er født samme dato og årstall som meg. Og tre andre som er født samme dato, men ikke samme årstall.

Anonymkode: dbc60...1c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner flere faktisk. Han ene er også født samme år og nesten samme tidspunkt på dagen. Jeg ble født kl 16:04 og han ble født 18:30 ca

Har også noen familiemedlemmer som er født på samme dag, men forskjellige årstall

Har også 6 familiemedlemmer som er født en dag etter hverandre. Det er en heftig utgiftspost på bursdagsgaver den måneden 😅

Anonymkode: 17e6c...f9a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Tvillinger teller jo ikke da.

Anonymkode: e0845...b3b

Trenger ikke være tvillinger. Jeg kjenner faktisk til ei som fødte barn nummer 2 på samme dato som førstefødte, bare 3 år senere 😂

Anonymkode: 17e6c...f9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...