Gå til innhold

Min venninne sa jeg måtte ikke tro at han kan falle for meg...!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun er sjalu.

Hun likte/liker han, og ble avvist.

Nå er hun redd han skal like deg.

 

 

Anonymkode: 044bc...ff5

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Nei nei nei ikke i det hele tatt! Da ble jeg misforstått! Jeg syns bare det er en interessant debatt. Jeg har absolutt ikke tenkt i de baner! Har ikke møtt han enda en gang men kunne da aldri innledet noe med en jeg oppsøkte for hjelp....! 😵💫

Anonymkode: 3a717...42f

Da skjønner jeg ikke helt hensikten med tråden. 

Hvis du lurer på om din venninne har hatt noe med han så spør henne. Jeg tror hun uansett mente det velment, kanskje fordi hun nettopp vet at du er i en sårbar situasjon nå som søker sjelesorgssamtaler og kanskje har en historie med et tilkytningsmønster hun tenker kan gjøre deg bundet til han. Jeg aner ikke hva hun tenkte eller hva som gjelder for deg men står for det jeg skrev i første kommentaren min sitert under 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hun mente nok bare at han i jobben sin og privat er en veldig omsorgsfull og god person som er oppmerksom og empatisk når han snakker med andre. Noe som kan gi andre inntrykk av at han bryr seg ekstra om bare de, tar det personlig. Og at det er viktig at du ikke går i samme fella fordi han bare er sånn og ikke fordi han viser ekstra interesse. Det ville vært veldig ubehagelig for han om du trodde han mente noe spesielt med det når han bare gjør jobben sin og bryr seg om mennesker 

Anonymkode: c4bce...080

 

Anonymkode: c4bce...080

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...