Gå til innhold

Min venninne sa jeg måtte ikke tro at han kan falle for meg...!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fortalte min venninne at jeg skal snakke med en mannlig sjelesørger om en ukes tid. Nevnte det for henne fordi jeg vet hun kjenner til han, de er vokst opp i samme by. 

Hun virket nesten litt sur for at jeg skulle til han og sa plutselig "ja, før eller siden vil du lure på om han faktisk er interessert i deg. Men det er han IKKE! Han er bare sånn!" 

Jeg responderte med å si "ok, greit, jeg pleier ikke akkurat å bli innbilsk og her har du uansett jekket meg ned lenge før det var nødvendig en gang". 

Hun var så sur og jeg syns det var så rart det hun sa. Snakket med en annen venninne om det og hun kunne fortelle at min venninne en gang hadde lurt på om det var noe fra hans side overfor henne, men så var det ikke det... Og da ble hun skuffet. 

Men hva har dette med meg å gjøre? Er hun redd jeg skal få han? I all verden, jeg skal snakke med han om livet mitt. Eller advarer hun meg mot han? 

Hvem skal jeg bekymre meg for her, han eller henne? 🙄Syns dette ble en kjip start på samtaler med en jeg ikke har møtt enda en gang.... 

Anonymkode: 3a717...42f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville bare tatt det som en velment advarsel. 

Anonymkode: 703e8...9ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg fortalte min venninne at jeg skal snakke med en mannlig sjelesørger om en ukes tid. Nevnte det for henne fordi jeg vet hun kjenner til han, de er vokst opp i samme by. 

Hun virket nesten litt sur for at jeg skulle til han og sa plutselig "ja, før eller siden vil du lure på om han faktisk er interessert i deg. Men det er han IKKE! Han er bare sånn!" 

Jeg responderte med å si "ok, greit, jeg pleier ikke akkurat å bli innbilsk og her har du uansett jekket meg ned lenge før det var nødvendig en gang". 

Hun var så sur og jeg syns det var så rart det hun sa. Snakket med en annen venninne om det og hun kunne fortelle at min venninne en gang hadde lurt på om det var noe fra hans side overfor henne, men så var det ikke det... Og da ble hun skuffet. 

Men hva har dette med meg å gjøre? Er hun redd jeg skal få han? I all verden, jeg skal snakke med han om livet mitt. Eller advarer hun meg mot han? 

Hvem skal jeg bekymre meg for her, han eller henne? 🙄Syns dette ble en kjip start på samtaler med en jeg ikke har møtt enda en gang.... 

Anonymkode: 3a717...42f

Hun har vel følser for han da. Og det ville nok bli for tøft om det skulke bli dere. Han er vel sikkert en flørt , som fikk henne til å tro det var noe

Anonymkode: a2a9f...ab4

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvordan, hvordan skal vi vite det?

Anonymkode: 93d2e...330

Hvorfor, hvorfor svarte du på dette? 

Anonymkode: 3a717...42f

  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun mente nok bare at han i jobben sin og privat er en veldig omsorgsfull og god person som er oppmerksom og empatisk når han snakker med andre. Noe som kan gi andre inntrykk av at han bryr seg ekstra om bare de, tar det personlig. Og at det er viktig at du ikke går i samme fella fordi han bare er sånn og ikke fordi han viser ekstra interesse. Det ville vært veldig ubehagelig for han om du trodde han mente noe spesielt med det når han bare gjør jobben sin og bryr seg om mennesker 

Anonymkode: c4bce...080

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor, hvorfor svarte du på dette? 

Anonymkode: 3a717...42f

Du mener noen her kan svare deg på de spørsmålene dine? 

Du skjønner vel at det bare blir spekulasjoner og fantasisvar 

Anonymkode: 93d2e...330

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er fortsatt interessert i han tydeligvis. Hvorfor skulle hun ellers være bitch mot deg?

Anonymkode: dd988...103

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Du mener noen her kan svare deg på de spørsmålene dine? 

Du skjønner vel at det bare blir spekulasjoner og fantasisvar 

Anonymkode: 93d2e...330

Selvsagt, men det er jo halve moroa, da, å gruble og fantasere! 😁

Anonymkode: 3a717...42f

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hun er fortsatt interessert i han tydeligvis. Hvorfor skulle hun ellers være bitch mot deg?

Anonymkode: dd988...103

Det kan godt tenkes. Jeg syns hun hørtes bitter ut, over at han den gang ikke ville ha henne. Kjipt men dumt å overføre det til meg. 

Anonymkode: 3a717...42f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det kan godt tenkes. Jeg syns hun hørtes bitter ut, over at han den gang ikke ville ha henne. Kjipt men dumt å overføre det til meg. 

Anonymkode: 3a717...42f

Syns ikke du skal tenke sånn. Kanskje han groomet henne til å utføre seksuelle handlinger på han og hun trodde hun betydde noe for han men ble utnyttet. Menn i slike stillinger har veldig enkel posisjon å misbruke og spille på sårbare kvinners følelser 

Anonymkode: c4bce...080

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Hun mente nok bare at han i jobben sin og privat er en veldig omsorgsfull og god person som er oppmerksom og empatisk når han snakker med andre. Noe som kan gi andre inntrykk av at han bryr seg ekstra om bare de, tar det personlig. Og at det er viktig at du ikke går i samme fella fordi han bare er sånn og ikke fordi han viser ekstra interesse. Det ville vært veldig ubehagelig for han om du trodde han mente noe spesielt med det når han bare gjør jobben sin og bryr seg om mennesker 

Anonymkode: c4bce...080

Veldig veldig enig i dette. Jeg har ikke møtt fyren enda, jeg, så aner ikke en gang hvordan han ser ut. Men er heller ikke der at jeg innbiller meg at en sjelesørger e.l skulle gått hen og fått følelser for meg, de gjør jo definitivt bare en jobb. 

På den annen side... Men det er en annen diskusjon altså... De er bare mennesker som også kan bli betatt, selv når de "bør" opptre rent profesjonelt... 

Anonymkode: 3a717...42f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Syns ikke du skal tenke sånn. Kanskje han groomet henne til å utføre seksuelle handlinger på han og hun trodde hun betydde noe for han men ble utnyttet. Menn i slike stillinger har veldig enkel posisjon å misbruke og spille på sårbare kvinners følelser 

Anonymkode: c4bce...080

Har ikke vært noe fysisk mellom dem. Men skjønner hva du sier. 

Anonymkode: 3a717...42f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En sjelesørgers oppgave er å lytte å være empatisk. Mange tar det for å være noe annet. Kanskje hun trodde det, kanskje hun bare advarte deg mot å tolke hans oppførsel/ interesse som noe mer. 

Anonymkode: c4219...dd7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

En sjelesørgers oppgave er å lytte å være empatisk. Mange tar det for å være noe annet. Kanskje hun trodde det, kanskje hun bare advarte deg mot å tolke hans oppførsel/ interesse som noe mer. 

Anonymkode: c4219...dd7

Ja hvem vet. Kjenner jeg blir veldig nysgjerrig på å møte denne fyren. 

Anonymkode: 3a717...42f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Hun har vel følser for han da. Og det ville nok bli for tøft om det skulke bli dere. Han er vel sikkert en flørt , som fikk henne til å tro det var noe

Anonymkode: a2a9f...ab4

 

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hun er fortsatt interessert i han tydeligvis. Hvorfor skulle hun ellers være bitch mot deg?

Anonymkode: dd988...103

Dette er så typisk svar og antagelser fra mange kvinner. Helt umulig å tenke seg til at en venninne kan oppriktig bry seg,og prøver å komme med en advarsel. Hun er tydeligvis irritert fordi hun trodde det var noe i mellom dem, og vil ikke at ts skal gå i samme fella. Hun virker bitchete mot ts pga. at hun egentlig fortsatt er irritert på ham.

Anonymkode: 8bf4c...b66

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

På den annen side... Men det er en annen diskusjon altså... De er bare mennesker som også kan bli betatt, selv når de "bør" opptre rent profesjonelt... 

Anonymkode: 3a717...42f

Hmm det høres jo ut som at du er åpen for å involvere deg med han noe annet enn profesjonelt. Det er et veldig dårlig utgangspunkt å gå å snakke med en sjelesørger.  Respekter jobben hans

Anonymkode: c4bce...080

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hmm det høres jo ut som at du er åpen for å involvere deg med han noe annet enn profesjonelt. Det er et veldig dårlig utgangspunkt å gå å snakke med en sjelesørger.  Respekter jobben hans

Anonymkode: c4bce...080

Nei nei nei ikke i det hele tatt! Da ble jeg misforstått! Jeg syns bare det er en interessant debatt. Jeg har absolutt ikke tenkt i de baner! Har ikke møtt han enda en gang men kunne da aldri innledet noe med en jeg oppsøkte for hjelp....! 😵💫

Anonymkode: 3a717...42f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville lagt vekk det hun hadde sagt, og møtt han på de premissene som du faktisk skal møte han på. Altså, dere skal treffes og prate om deg og ditt. Da gjør du det, og lar være å ta med deg ordene hennes. Samtidig danner du ditt eget bilde av han. 

Det er umulig å vite om venninnen sa dette som et velmenende ord, eller om hun er sjalu/misunnelig på at du skal treffe han og prate med han. Så dette må du finne ut av når du er med han.

Anonymkode: 19fba...63b

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hørt om dette konseptet før, men ikveld har vi to damer som driver med dette på en og samme kveld. Tenke seg til altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...