Gå til innhold

Dagboka til Wit og lille Ida


Wit

Anbefalte innlegg

Gjest Mayamor

:tommel: Nydelig avetar. :)

Ja tiden går, var koselig med pm, så nå måtte jeg bare innom og kikke etter nytt hos deg. Håper formen bedrer seg og at dere får en flott sommer. :klem:

Sommerklem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for hilsen Mayamor :-)

Nå nærmer vi oss etterhvert ferie. Skal bli godt å bare kunne slappe av sammen vi tre i noen uker........ Gleder oss masse alle sammen.

Formen føles bedre nå, så jeg håper det går rett vei :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Tusen takk for hilsen :-)

Nå har vi kommet tilbake etter 4 uker ferie. Turen i Hellas var et h...... Havnet på et hotell med ungdommer som festet hele natta. Vi sov ca 3 timer pr natt. Vi klaget, og klaget, og klaget. Hele ferien helt ødelagt. De hadde ikke andre rom på andre steder ledig, og det var heller ikke plass på flyet hjem etter en uke.

Nå har vi sendt en lang klage til Apollo, så får vi se hvordan det går.....

Ellers er min form ihvertfall bedre, men jeg er forkjølet og hoster nå. Håper det snart går over...

I helgen skal jeg og min kjære på tur sammen. Første gang siden Ida ble født. Mine foreldre skal være barnevakt... Gleder oss :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Huffda, det er lenge siden sist ser jeg :-)

Alt er bra hjemme. Ida er frisk, jeg er frisk og min kjære er frisk. Har begynt med deltidsstudier i år, så jeg har nok å gjøre.... Deilig med litt "avkobling" fra vanlig jobb også av og til...

Ellers skal jeg til Tromsø neste helg på husmorferie. Gleder meg masse :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Har jo ikke skrevet her på evigheter.........

Vel, en oppdatering... Her har høsten og førjulstiden vært preget av sykdom. Omgangssyke, vannkopper og en skadet høyre pekefinger hos meg som ikke kan brukes....

MEN, vi får vel jul vi også tenker jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...