Gå til innhold

Dagboka til Wit og lille Ida


Wit

Anbefalte innlegg

Og der føler jeg endelig at formen er stigende :klappe:

Trodde aldri jeg skulle føle det igjen.... Nå har jeg sovet, sovet, sovet i flere dager.... På mandag regner jeg med at jeg er tilbake på jobb for fullt :)

Idag skal vi hente den nye bilen vi har kjøpt. Ida mente at vi kunne ha den gamle bilen på hytta da men :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg vært på jobb tre dager. Masse å gjøre men formen er veldig bra. Ida har hatt omgangssyke da, men heldigvis er vi voksne fortsatt friske.

Skriver mer når presset på jobb minker litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå i helga har vi vært på hytta. Måtte gjøre klar litt til vi skulle dit i påsken. Deilig vær, men sur vind.

Ida er endelig ferdig med bleier. Tørr både natt og dag. Gikk på ett døgn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Næmmen, heisann. :klem:

Har ikke fått meg at du skriver dagbok her inne nå.

Så kjekt, da kan jeg følge med deg.

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen Mayamor :klem:

Har hatt dagboka her en stund nå, men er jo ikke akkurat verdens mest aktive dagbokskriver :)

Nå nærmer det seg påske.... Jeg er drittlei jobb og stress. Har vært litt mye i det siste. Jobber en del hjemme på kveldstid også, så nå skal det bli godt å koble ut jobb-tenking om en uke.

Ellers har jeg nå vært røykfri i 2 1/2 mnd. Kjempeflink synes jeg :ler:

Vi er alle friske og raske, men det går skarlagensfeber i barnehagen. Håper virkelig vi slipper unna :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Så flink du er: 2,5 måned uten røyk. :klappe:

Får håpe dere slipper unna skarlagensfeberen da.

Tenk i disse dager er det 4 år siden vi var nygravide og engstelige... :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud.... 4 år...... tiden flyr virkelig av gårde :)

Den som har flest "symptomer" på skarlagensfeber er nok meg :ler: Har vondt både her og der jeg :ler: Skikkelig hypokonder...

Ser ut som det går greit. Ihvertfall ingen smitte enda.

Nå sitter jeg her på jobben midt oppi masse papp-esker. Vi skal flytte lokaliteter, og alt pakkes ned. Har heldagsmøte i morgen, og torsdag/fredag gjøres selve flyttingen. Med små barn torte jeg ikke vente lenger med å pakke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest **Evergood**

Stikker innom for å ønske deg en fin påskehelg.

Har fått det inntrykket av deg, at du er et herligt menneske. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tusen takk Evergood, det var kjempefint sagt av deg :klem: Føler meg vel ganske normal og alltid på hæla på grunn av mye å gjøre :sjenert:

MEN, vi er alle friske *hurra* og det har vi vært lenge. Ingen skarlagensfeber, og allergimedisin hjelper både meg og Ida. Herlig :)

Det har vært kjempedeilig vær i det siste så vi har vært mye ute. Ida er blitt kjempeflink å sykle på sin to-hjul sykkel med støttehjul. De er jo bare blitt så store nå disse smårollingene. :rødme:

Siden jeg sluttet å røyke har jeg unnet meg en hudpleietime hver mnd med dyprens og selv-pleie. Utrolig deilig :) Ser at huden min er blitt mye glattere, og sunnere, så jeg føler meg nesten som et nytt menneske nå uten nikotin innabords.

Ellers har jeg stressende dager på jobben, så det er deilig med helg igjen i morgen. Min kjære har bursdag på lørdag, og Ida hadde så lyst til at vi laget muffins i morgen ettermiddag. Så nå har jeg avtalt at min kjære drar ut en times tid sånn at Ida og jeg får bakt litt og gjemt unna før han kommer.

På lørdag blir det muffins og brus på senga tenker jeg og :kaffe: til meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så vidt innom en tur her for å betale regninger... :sjenert:

Vel, det må jo gjøres da. Nå skal jeg snart jobbe litt.. Har tatt med meg jobb hjem. Nok å gjøre :)

Ida har lagt seg. Hun var rimelig sliten i kveld, og dermed var lunta rimelig kort kan du si. Alt var bare :grine: Litt slitsomt, men hun sovnet da til slutt....

Nå venter jeg bare på sola igjen. I helga skal vi på hytta. Det blir langhelg med avspassering på mandag siden barnehagen har planleggingsdag. Deilig med litt fri :) I neste uke reiser jeg til København en liten tur.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Lenge siden sist innlegg, så her skriver jeg litt igjen :-)

Nå har vi akkurat vært gjennom pinsen. Ida har vært i bursdag og hatt besøk, så tiden gikk forholdsvis fort. Selv er jeg rimelig utslitt for tiden. Jobben tærer på, og jeg sliter med hodepine og svimmelhet. Ikke særlig gunstig i lengden, men.....

Får se hva jeg gjør senere idag.... Har alt for mye å gjøre på jobben, så jeg føler meg sliten fra jeg står opp om morgenen. Har ingen energi i det hele tatt..... Ikke særlig god følelse akkurat......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Så får jeg skrive litt igjen. Har vært hjemme fra jobb nå i 3 uker pga høyt blodtrykk og hodepine. Skal til hjerte/kar spesialist, men fikk ikke time før i august :( Tenkte å prøve litt på jobb igjen neste uke. Starter opp med en uke på 50%, så får jeg se.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg andre dagen på jobb denne uka. Er utrolig slitsomt siden jeg fortsatt sliter med vondt i hodet... :sprettoy: Blir litt lei dette her.... Håper jeg snart blir helt bra igjen. Fikk vite at jeg hadde litt lite B-12 også, så da får jeg vel ta litt vitaminer da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endte opp med ny 100% sykemelding :tristbla: Blir jeg ikke bedre denne uka havner jeg på sykehus.... Håper jeg nå er bedre ihvertfall.... Det føles sånn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

En bitteliten oppdatering.

Nå er jeg sykemeldt 50% igjen. Skal være det til og med neste uke. Etter det prøver jeg meg 100% i jobb før jeg tar 4 uker ferie. Jeg ønsker selv primært å være på jobb, men helsa kommer jo selvsagt foran alt.

BT er fortsatt for høyt, men har fått time til 24 timers sjekk i oktober :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er jeg hjemme. Beiset kjøkkenbenken i går, og har oljet første strøk i dag. Det blir kjempefint :-)

Ifjor malte vi dører og skuffer og skiftet håndtak, så det har tatt litt tid med benken da men :-)

Ellers nærmer det seg ferie. Kun to uker igjen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kom den nye avataren min ja :-)

Idag har jeg trent litt og oljet kjøkkenbenken. Kommer til å bli kjempebra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...