Gå til innhold

Dagboka til Wit og lille Ida


Wit

Anbefalte innlegg

Nå har jeg vært hjemme siden mandag med bihule-betennelse.... :frustrert: Ikke morsomt sånn midt på sommeren.... Får bare være glad det ikke er når jeg har ferie....

Fikk antibiotika og noen andre ting hos legen, så jeg er heldigvis bedre... Utrolig slitsomt når det er varmt ute og være så utrolig tett. Hadde vondt i hele kinnet og trodde nesten tennene mine skulle falle ut... :frustrert:

MEN, nå er jeg snart frisk håper jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er det endelig helg :) Formen er mye bedre. I morgen skal Ida overnatte hos farmor og farfar og jeg og min kjære skal ut og spise + en liten aften på byn :) Gleder meg masse. Dette er første hele døgnet vi to har sammen uten barn og andre rundt oss siden hun ble født. Det blir nok litt rart tror jeg.... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg skammer meg. Jeg burde være mye flinkere til å stikke innom dagboka de. Gir meg selv ris på baken.

Håper alt er bare bra med deg. Jeg tenker ofte på deg, selv om jeg ikke er så flink til å stikke innom deg.

Ha en fin søndag. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke har dårlig samvittighet sommerberta, jeg er like dårlig selv til å gå innom andre dagbøker :klem:

Idag er jeg på jobb igjen. Bihulebetennelsen er borte og jeg føler meg i fin form. Litt trøtt idag siden jeg sov dårlig i natt, men ellers bra :)

Tre uker igjen til sommerferie nå. Det skal bli godt.

På lørdag var jeg og min kjære ute og spiste middag sammen. Ida var hos farmor og farfar. Utrolig deilig med et døgn uten barn, selv om det var veldig godt å få henne hjem igjen på søndag da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på jobb og har lite å gjøre. Få folk her, og stille...... ingen telefoner, lite mail.. egentlig godt også etter en stressende for-sommer.

Skulle egentlig ryddet kontorpulten min, men har utsatt det.... Ute skinner solen, og det er egentlig ikke veldig fristende å sitte her. Heldigvis er det torsdag og helg i morgen. Skal bare slappe av sammen med resten av familien. Kanskje blir det en ute-pils på terrassen også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei!

Jeg har så uffattelig dårlig samvittighet for at jeg ikke stikker innom deg så ofte.

Jeg lover stadig vekk at jeg skal skjerpe meg, men det har ikke skjedd enda.

Jeg håper du har hatt en fin sommer og du går i mot en fin høst.

Tenker på deg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 1 måned senere...

Oj, nå har jeg vært skikkelig sløv her..... Lenge siden sist... :ironi:

Vi har hatt 4 flotte ferieuker. Kost oss på hytta, i Hellas og i Rondane.... Ida har begynt på stor avdeling i barnehagen, og det går kjempefint. Hun trives godt og leker hele dagen. Selv jobber jeg litt mye for tiden, så derfor blir det litt lite tid til å sitte med PC'n. Skal skjerpe meg nå altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Takk for hilsener :)

Jeg har jo ikke hatt tid til å skrive her på utrolig lenge. Tiden flyr avgårde, og når kvelden kommer er jeg helt utslitt......

Nå har jeg foresten sluttet å røyke og er kjempestolt av meg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Tusen takk for hilsen evergood :)

Ja, nå har jeg vært røykfri en god stund og er kjempestolt altså :)

Takk for hilsen til bursdag også. Jeg har vært syk med bronkitt og bihulebetennelse så feiring har det vært lite av :fryser::forkjola:

Tar det igjen senere ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortsatt sykemeldt på andre uka. Blir liksom ikke helt bra. Feberen går ikke ned, holder seg rundt 38 grader...

Ida er også hjemme med feber. Den har vart i 3 dager nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og vi er fortsatt syk både jeg og Ida... :forkjola: Utrolig kjedelig å være hjemme synes Ida siden formen egentlig er ganske bra. Hadde det bare ikke vært for feberen.....

Begynner å bli litt bedre tror jeg. Sover ikke hele tiden ihvertfall. Ikke kan jeg det heller da med en aktiv, litt syk, 3-åring i huset ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er Ida litt verre igjen. Høyere feber og mer sliten og trøtt. Det ender vel med en tur på legevakta i kveld for å sjekke at det ikke er blitt noen infeksjoner.

Det bra er at hun er så rolig at jeg også får slappet litt av da, selv om grunnen selvsagt ikke er noe særlig....

Nå ligger nupsen og sover på sofaen her... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Igår dro vi på legevakta med Ida. Heldigvis var det ingen ting. Sjekket ører, hals, bryst og tok CRP. Alt normalt selv om feberen da var over 39 igjen :forkjola:

Idag er hun feber-fri for første gang på en uke (typisk :) )

Ser ut som om hun nå endelig er frisk igjen. Er bedre selv også idag, så nå krysser vi fingre for at vi er ferdige for denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsen Evergood :)

Ida er fortsatt frisk og rask, så hun er nok helt frisk igjen. Selv hangler jeg fortsatt litt. Kjedelig. I tillegg er det surt og kaldt med vind og snø ute :fryser: Utrolig kaldt....

Sitter og ser sport på TV med en :kaffe: og bare sløver...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg sykemeldt i min tredje uke. Var til legen igjen på tirsdag og fikk nye medisiner. Det er virus, men det henger lenge i :forkjola: Har kjempeproblemer med pusten så jeg fikk medisin mens jeg var der for å klare å puste litt bedre. I tillegg tok de noen slimhinne prøver til dyrkning. Kjenner nå at jeg puster litt lettere, så forhåpentligvis er dette min siste uke hjemme. Er litt kjedelig også da.....

Ida er i barnehagen og koser seg. Der går det vannkopper, så nå håper jeg ikke hun får dette med en gang. Er litt kjedelig å bli frisk selv etter tre uker hjemme for så å ende opp med sykt barn..... Da må nok min kjære ta en turn også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...