Gå til innhold

Er dette antrekket kjerring eller basic bitch for en 40 åring?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym Brukar0
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

som sagt, det er bare random basisplagg av dårlig kvalitet. Enkle, minimalistiske plagg i god kvalitet gir et helt annet inntrykk. 

Anonymkode: 572cf...31a

Nå ble jeg nysgjerrig - hvordan vet du hvilken kvalitet det er på plaggene ut fra et bilde uten å vite hva de er laget av? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Det er først og fremst avmagret. Og hvorfor skal den hvite toppen henge "tilfeldig" ned på ene siden? Med annen bukse enn skinny jeans hadde antrekket vært fint. Synes forøvrig støvlene og veska var det fineste.

Anonymkode: dc565...07f

Avmagret? Antrekket eller damen? Ærlig talt, synes jeg hører hylekoret ved tilsvarende kommentar til ei trulte… vi er virkelig på feil spor når helt normale sunne kropper defineres som avmagret fordi normalen har blitt overvektig …denne dama er idealet sånn helsemessig så klapp igjen brødskuffa så kanskje du slipper å bli så bitter på henne

kroppspositivisme er vist forbeholdt de med kategori fedme….

Anonymkode: 79b2f...058

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Avmagret? Antrekket eller damen? Ærlig talt, synes jeg hører hylekoret ved tilsvarende kommentar til ei trulte… vi er virkelig på feil spor når helt normale sunne kropper defineres som avmagret fordi normalen har blitt overvektig …denne dama er idealet sånn helsemessig så klapp igjen brødskuffa så kanskje du slipper å bli så bitter på henne

kroppspositivisme er vist forbeholdt de med kategori fedme….

Anonymkode: 79b2f...058

Enig i det du sier. Men synes kanskje hun virker litt vel mager. Kanskje det bare er poseringen jeg ikke liker.

Anonymkode: dc565...07f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym Brukar0 skrev (2 timer siden):

Nå ble jeg nysgjerrig - hvordan vet du hvilken kvalitet det er på plaggene ut fra et bilde uten å vite hva de er laget av? 

det er som regel lett å se

Anonymkode: 572cf...31a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette synes jeg er basic bitch. Ikke helt umoderne, men ganske kjedelig. Jeg kunne gått med dette selv.

Anonymkode: 3b026...b56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Brukar0
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

det er som regel lett å se

Anonymkode: 572cf...31a

Hvordan? Hva er plaggene på bilde laget av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym Brukar0 skrev (3 minutter siden):

Hvordan? Hva er plaggene på bilde laget av?

jeg har vel aldri hevdet at jeg kan se hva de er laget av. Les på nytt. 

Anonymkode: 572cf...31a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Brukar0
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

jeg har vel aldri hevdet at jeg kan se hva de er laget av. Les på nytt. 

Anonymkode: 572cf...31a

Hvordan kan du da si at de er av dårlig kvalitet når du ikke kan se hva de er laget av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

a99b5c8cd22470f204d8fc22cd4df5e0.jpg

Anonymkode: b5fdd...3e6

Dette er vel ikke kjerringstil? Søk på Gudrun Sjøden for kjerring-inspo 😀 Jeg går ofte kledd slik som dette, bortsett fra at jeg enten har snøresko eller sneakers. Jeg er i 30-årene. Er ikke spesielt interessert i mote, men liker å kle meg normalt/anstendig

Anonymkode: 7f206...c0a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym Brukar0 skrev (14 minutter siden):

Hvordan kan du da si at de er av dårlig kvalitet når du ikke kan se hva de er laget av?

fordi jeg ser med øynene mine at de ikke er laget av en kvalitet, verken i stoff, tekstur eller snitt,  som er så god at det løfter antrekket.

Anonymkode: 572cf...31a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt OK antrekk, jeg hadde ikke reagert på det hverken positivt eller negativt. Veska var ganske stygg, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Brukar0
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

fordi jeg ser med øynene mine at de ikke er laget av en kvalitet, verken i stoff, tekstur eller snitt,  som er så god at det løfter antrekket.

Anonymkode: 572cf...31a

Jada, det gjør du sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym Brukar0 skrev (14 minutter siden):

Jada, det gjør du sikkert.

jepp. Gjør det. 

Anonymkode: 572cf...31a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som synes dette er et «fint antrekk» - jeg skjønner det bare ikke. Dette er sånne ting jeg drar frem av skapet på en helt vanlig hjemmekontor-dag. Altså når jeg ikke skal ut av døra.

Anonymkode: 95feb...539

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette er vel ikke kjerringstil? Søk på Gudrun Sjøden for kjerring-inspo 😀 Jeg går ofte kledd slik som dette, bortsett fra at jeg enten har snøresko eller sneakers. Jeg er i 30-årene. Er ikke spesielt interessert i mote, men liker å kle meg normalt/anstendig

Anonymkode: 7f206...c0a

Men Gudrun Sjödén er ikke typisk klær som voksne folk går med lenger. Kanskje det var det på 70/80-tallet, men ikke nå lenger. Skjønner ikke hvorfor dette klesmerket blir dratt frem hele tiden, siden dette er 0 representativt for hvordan folk kler seg i dag.

Anonymkode: dc565...07f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Basic bitch er å ta alt for hardt i, så mye kompliment er det ikke nødvendig å ta i. Prøv heller den gråstein musa i byen. For ja en tenker ingenting om dette antrekket, absolutt ingen verdens ting og det er så grå mus at det finnes vel knapt noe klarere definisjon på grå mus enn dette. 

Anonymkode: ad68f...fdb

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.11.2022 den 0.19):

Fint antrekk. Men enig med andre, skoene er feil. Det er feil også å ha så tynne bein når du er 40. Da er du desperat på slankern. Litt større lår er penere.

Anonymkode: d052f...851

Piss🙎‍♀️

Anonymkode: f8c0d...9ad

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Brukar0
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

jepp. Gjør det. 

Anonymkode: 572cf...31a

Hvordan ser du st stoffet er av dårlig kvalitet når du ikke vet hva det er laget av?

Hva er feil med teksturen på klærne og hva er feil med snittet? Hvorfor gjør disse feilene til at kvaliteten blir dårlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...