Gjest Ms Baxter Skrevet 2. desember 2022 #81 Skrevet 2. desember 2022 Selv velger jeg å være singel da jeg ikke aktivt søker en partner. Jeg har barnet jeg ønsker, er selvstendig og økonomien er tilfredsstillende og dekker mitt behov. Skulle jeg møte noen tilfeldig jeg liker så kanskje,,,, men uforpliktende forhold og tilfeldig sex har jeg ikke behov for. Intimitet er ikke helt min greie, må evt være glad i/trygg på vedkommende….
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #82 Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja huff! Fæle er de! De er stort sett ansvarlige for alt du benytter deg av i hverdagen som gjør at livet ditt fungerer optimalt. Trenden vi ser nå er motsatt. Menn trenger ikke kvinner lenger ettersom de får sex via tinder. Hva skal de med kvinne og mas da? Anonymkode: e3052...ecc De trenger ikke kvinner for å få sex? Betyr det at de har sex med hverandre? Anonymkode: 84797...08e 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #83 Skrevet 2. desember 2022 exictence skrev (38 minutter siden): Merkelig å si? Trenger ikke menn og kvinner den kjærligheten mellom to kjærester som oppstår ved å dele ting sammen, dele opplevelser, holde hånden, tilhørighetsfølelsen, ømme små kjærlighets kjærtegn, hyggen og kosen i helgene, mm? Nei. Samfunnet utvikler seg. Kvinner trenger ikke menn og menn trenger ikke kvinner. Alt man trenger, utenom sex, får en fra venner og øvrig familie. Da er det ikke noe poeng i å binde seg til en kvinne, gjøre seg til gjeldsslave og bli styrt rundt. Det har tatt tid, kvinner oppdaget først at de ikke lenger trenger menn, men nå ser det endelig ut til at menn også har forstått dette. AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Har dere sex med andre menn da? Siden dere ikke trenger kvinner, mener jeg... Anonymkode: 5ca88...aa2 Sexen er det eneste de trenger dem til. Så lenge det er en vare begge parter nyter godt av, fungerer kvinner og menn i lag. Sex er en den eneste greia begge kjønn fortsatt kan samles om. Anonymkode: e3052...ecc
exictence Skrevet 2. desember 2022 #84 Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei. Samfunnet utvikler seg. Kvinner trenger ikke menn og menn trenger ikke kvinner. Alt man trenger, utenom sex, får en fra venner og øvrig familie. Da er det ikke noe poeng i å binde seg til en kvinne, gjøre seg til gjeldsslave og bli styrt rundt. Det har tatt tid, kvinner oppdaget først at de ikke lenger trenger menn, men nå ser det endelig ut til at menn også har forstått dette. Sexen er det eneste de trenger dem til. Så lenge det er en vare begge parter nyter godt av, fungerer kvinner og menn i lag. Sex er en den eneste greia begge kjønn fortsatt kan samles om. Anonymkode: e3052...ecc Jeg er ikke enig. Jeg trenger kjæreste som er min enete kjære og trofaste i alt. En å føle tilhørighet med, å ha det koselig i hverdagen, sitte i armkroken hans, være oss to som går i selskaper sammen, holder selskaper, en fast å spise med, reise, en å bli gammel med, en som er der for meg og omvendt. Det er godt å være betydningsfull for en jeg elsker mm. 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #85 Skrevet 2. desember 2022 exictence skrev (Akkurat nå): Jeg er ikke enig. Jeg trenger kjæreste som er min enete kjære og trofaste i alt. En å føle tilhørighet med, å ha det koselig i hverdagen, sitte i armkroken hans, være oss to som går i selskaper sammen, holder selskaper, en fast å spise med, reise, en å bli gammel med, en som er der for meg og omvendt. Det er godt å være betydningsfull for en jeg elsker mm. Ja, de fleste vil jo det. men jeg vil heller ha det bra alene enn kjipt med en mann som bruker meg som mammaen sin. Anonymkode: 78551...eee 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #86 Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Nei. Samfunnet utvikler seg. Kvinner trenger ikke menn og menn trenger ikke kvinner. Alt man trenger, utenom sex, får en fra venner og øvrig familie. Da er det ikke noe poeng i å binde seg til en kvinne, gjøre seg til gjeldsslave og bli styrt rundt. Det har tatt tid, kvinner oppdaget først at de ikke lenger trenger menn, men nå ser det endelig ut til at menn også har forstått dette. Sexen er det eneste de trenger dem til. Så lenge det er en vare begge parter nyter godt av, fungerer kvinner og menn i lag. Sex er en den eneste greia begge kjønn fortsatt kan samles om. Anonymkode: e3052...ecc Jeg synes virkelig synd på deg som har et slik syn. Du trenger ikke å være så bitter på kvinner og verden. Mannen og jeg, for eksempel, har mange flere ting enn sex som vi samles om. Vi er hverandres bestevenner, vi deler store øyeblikk og hverdagen sammen, våkner sammen, varmer hverandre under dyna på kalde kvelder, ler sammen av komedier vi ser på TV, reiser sammen, lager mat sammen, og selvfølgelig har sex sammen. Jeg er oppriktig lei meg for at du aldri har hatt en slik opplevelse med det motsatte kjønn. Anonymkode: 84797...08e 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå