Topsi Skrevet 9. desember 2022 #121 Del Skrevet 9. desember 2022 Sykepleierinnen skrev (På 25.11.2022 den 18.13): Det bygger opp under det dårlige og uprofesjonelle inntrykket jeg allerede har av henne. Rett og slett upassende i hennes posisjon. Helt enig! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EtFo Skrevet 12. desember 2022 #122 Del Skrevet 12. desember 2022 Hun trenger en time hos en fotterapeut… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gårdis Skrevet 17. juli 2023 #123 Del Skrevet 17. juli 2023 Hvorfor MÅ noen "folk" være negative til enkeltpersoner? Er det misunnelse? Om vi ikke har noe positivt å si, bør vi holde kjeft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LCFA Skrevet 17. juli 2023 #124 Del Skrevet 17. juli 2023 On 11/25/2022 at 6:22 PM, Møkkalei said: Trond G(r)iske drev vel også med dette i sin tid. Noen av dem er nok veldig lysten på å menge seg i kjendisverdenen. Som kulturminister (som han var en stund) er det ikke unaturlig å "menge seg" med folk i kulturbransjen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LCFA Skrevet 18. juli 2023 #125 Del Skrevet 18. juli 2023 (endret) On 11/27/2022 at 10:14 PM, AprilLudgate said: 🤣 Borten Moe, kona og resten av miniSP lagde kalender. Borten Moe likte også å flekke av seg klærne på nach, og sendte fittemeldinger til kvinnelige politikere. Har hørt SP-folk skryte av å ha de beste festene. På 90-tallet hørte jeg en lokal AP-mann skryte av at AP kunne drikke de andre partiene under bordet. Anekdoter, men likevel et snev av sannhet om holdnigene i de partiene? Er det party people vi trenger i mektige posisjoner? Det føles bare rart og kunstig når politiske nerder skal vise alle hvor løse i snippen de er. Sist sett hos Pride parade-Støre. Da tenkte jeg på pølse i vafler, jeg liker begge deler men ikke sammen. Endret 18. juli 2023 av LCFA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå