Gjest Keikolina Skrevet 25. november 2022 #21 Del Skrevet 25. november 2022 Har jo en tynn bodyaktig ting under. Hun er ikke naken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 25. november 2022 #22 Del Skrevet 25. november 2022 Synes hun var veldig fin! Hun er nydelig, har kropp til det, og tydeligvis også selvtillit nok til å bære en sånn kjole. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møkkalei Skrevet 25. november 2022 #23 Del Skrevet 25. november 2022 tirben skrev (10 minutter siden): Synes hun var veldig fin! Hun er nydelig, har kropp til det, og tydeligvis også selvtillit nok til å bære en sånn kjole. Hun ser helt normal ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minerwa Skrevet 25. november 2022 #24 Del Skrevet 25. november 2022 Hun har noe hudfarget under, så naken er hun ikke. Men nei, upassende kjole til noen i hennes posisjon. Hun får bruke den når hun ikke skal lede landet lengre. Alt til sin tid. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Minitroll Skrevet 25. november 2022 Populært innlegg #25 Del Skrevet 25. november 2022 Emilie Mehl er en vakker og sexy dame, men jeg synes ikke det passer seg at en justis- og beredskapsminister drar på kjendisfester og stiller opp i tullete podcaster i disse tider. Vi trenger ansvarlige voksne til å styre landet vårt. Det har vi ikke nå. 53 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rastebenk Skrevet 25. november 2022 Populært innlegg #26 Del Skrevet 25. november 2022 (endret) Paramount skrev (2 timer siden): Kjempefin kjole. Herlig at noen våger å seksualisere seg selv. Ja gøy med noe helt nytt og banebrytende, for kvinner har jo opp igjennom uminnelige tider blitt beundret og respektert for sitt intellekt, sin styrke og kløkt, og aldri blitt seksualisert eller vært ansett for å være et svakt kjønn som må holdes hjemme, passes på og reddes først på lik linje med barn. Eller blitt ansett som en som burde kjenne sin underdanige, feminine plass bak mannen og hans etternavn, og føde barna hans. Dette er jo bare HELT nyskapende av justisministeren, en kvinne som spiller på sex liksom? Ja NÅ får hun nok masse respekt hos verdenslederne 👍 Kan tenke meg at Jonas Gahr Støhre kommer til å stille på kjendisfest i trange bukser og bar overkropp neste gang, sånn setter man seg virkelig i respekt 👍 Endret 25. november 2022 av Rastebenk 39 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Offwhite Skrevet 25. november 2022 #27 Del Skrevet 25. november 2022 Må si meg enig med flere, som justisminister er ikke dette et verdig antrekk. Minner meg om ungene i forsvaret eller politiet som danser på tiktok, er dette de som skal lede og forsvare landet? Skuffet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kotirowera Skrevet 25. november 2022 #28 Del Skrevet 25. november 2022 Ikke en kjole jeg ville ha valgt, men synes det er rart at så mange reagerer på at hun bruker den siden hun har en spesiell jobb. Jobbytelsen hennes blir ikke påvirket i det minste av at hun går med denne kjolen, hva er problemet? 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 25. november 2022 #29 Del Skrevet 25. november 2022 (endret) Castor Troy skrev (1 time siden): Denne kjolen er den mest dristige jeg har sett noen politiker stille opp i, hun viser jo omtrent alt hun kan i dette antrekket. Ikke noe du hadde sett Åse kleveland dukke opp i , Erna Solberg eller andre jeg kan komme på i farten 😅 Hun er ung og på fest, hun ser ekstremt flott ut i den kjolen. La nå kvinner gå i hva dem vil. Bare kult at politikere viser at de engasjerer seg i mote og heller bruker penger på gjenbruk, lager selv - eller låner. Blir så sinnsykt mange useriøse debatter, når folk skal reagere og «ta» folk på absolutt alt dem gjør. Fokuser litt mer på eget liv, så ordner det seg nok 😂👍🏼 Endret 25. november 2022 av kraftwerk 12 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 25. november 2022 #30 Del Skrevet 25. november 2022 Møkkalei skrev (1 time siden): Jeg synes den kjolen så skikkelig skikkelig harry ut! Og hun ser jo ut som ei budeie fra setra sånn ellers og føler det blir helt kræsj når hun forsøker seg på glam. Søt dame, men hun ser litt sånn malplassert ut i både kjolen og settingen. Hun er ikke typen føler jeg, men prøver. huff nå høres jeg ut som ei sjalu kjerring kanskje. Jeg synes hun er søt, pen og flink som fy! Bare når jeg ser henne i denne kjolen, det er litt som at Erna skulle gjort det samme. Hun er ikke typen. Vet ikke om folk er enig. Så syns jeg faktisk at kjolen er blodharry. Det er greit å være møkkalei 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møkkalei Skrevet 25. november 2022 #31 Del Skrevet 25. november 2022 kraftwerk skrev (3 minutter siden): Hun er ung og på fest, hun ser ekstremt flott ut i den kjolen. La nå kvinner gå i hva dem vil. Bare kult at politikere viser at de engasjerer seg i mote og heller bruker penger på gjenbruk, lager selv - eller låner. Blir så sinnsykt mange useriøse debatter, når folk skal reagere og «ta» folk på absolutt alt dem gjør. Fokuser litt mer på eget liv, så ordner det seg nok 😂👍🏼 Ingen som «tar» henne. Jan Thomas drev jo med dette i Se og Hør før husker jeg, gav terningkast på kjoler. Folk bare sier at hun ikke er en sånn typisk glam-person og at man opplever kjolen som helt feil for henne. Denne litt slutty stilen er jo sånn typisk J-Lo, Kim K, Beyonce. På ei så streit dame som Mehl , da vi er vandt med å se henne i mediebildet i konservative antrekk, så tror jeg mange syntes dette ble sånn kræsj. Er ikke det lov å si? Ingen sier hun er stygg, synes faktisk diskusjonen her har holdt seg på et overraskende respektabelt nivå! 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sgirl Skrevet 25. november 2022 #32 Del Skrevet 25. november 2022 Tror ikke hun forutså at kjolen ville bli så transparent under fotografenes blitzlys. Den ble dessverre for avslørende. Sminke og hår+holdning står ikke i stil. Dessuten er det krig og tøffe økonomiske tider, så synes det er totalt umusikalsk å stille opp på en galla for Elle av alle ting. Mehl har grunnet manglende dømmekraft, gått for langt i å utfordre grensene for hva en politiker kan gjøre. Dette er ikke greit. Tror hun har latt seg blende av stordalen-tilknytningen, den landsens jenta 24 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møkkalei Skrevet 25. november 2022 #33 Del Skrevet 25. november 2022 Rosakatt skrev (4 minutter siden): Det er greit å være møkkalei 😅 Ja møkkalei møkkakjerring. Er det ikke sånt man vil ha på KG? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tunique Skrevet 25. november 2022 #34 Del Skrevet 25. november 2022 ...men hva sier Jan Thomas? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 25. november 2022 #35 Del Skrevet 25. november 2022 Nevian skrev (1 time siden): Er det antydning til trimmet busk jeg ser der? Uansett - lekker. Det er jo stoff under blondene 😂 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 25. november 2022 #36 Del Skrevet 25. november 2022 Møkkalei skrev (21 minutter siden): Ja møkkalei møkkakjerring. Er det ikke sånt man vil ha på KG? Jo 😂 Vi har alle en indre møkkalei møkkakjerring 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 25. november 2022 #37 Del Skrevet 25. november 2022 Castor Troy skrev (2 timer siden): Denne kjolen er den mest dristige jeg har sett noen politiker stille opp i, hun viser jo omtrent alt hun kan i dette antrekket. Ikke noe du hadde sett Åse kleveland dukke opp i , Erna Solberg eller andre jeg kan komme på i farten 😅 jeg ser ingenting. Tror det er sånn beige stoff under det svarte mønsteret 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymousVI Skrevet 25. november 2022 #38 Del Skrevet 25. november 2022 Hvorfor skal hun fremstå kjedelig hvis hun ikke må, bare fordi hun er justisminister? Dristig? Vel, hvis man zoomer inn ser man hudfarget strømpebukse og overdel (tror jeg på overdelen). Dette er ikke verre enn Støre som "danser". - M (39) 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampstamped Skrevet 25. november 2022 #39 Del Skrevet 25. november 2022 Utrolig patetisk med alle kvinnene her som går banans fordi de er drittsjalu på kvinner som Mehl fordi hun ung, svært attraktiv og svært dyktig. Ikke mange norske kvinner som har mye å stille opp mot den 29-åringen, samme om hun hadde vært pen eller ikke. Dette er samme type åndsvake angrep som den finske statsministeren får og av samme grunn: sjalu, smålige møkkakvinner som ikke unner andre kvinner noe bra og ikke tåler at andre kvinner er både flink og attraktive. Kjolen er kjempefin og sitter som støpt på Mehl. Selv om hun er dyktig, må hun hun da ha lov til å pynte seg så mye hun gidder. 8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reki Skrevet 25. november 2022 #40 Del Skrevet 25. november 2022 (endret) Som representant for landet i regjering er det kanskje mest passende å bruke klær som ikke viser formen på vulva. Årsak: du gjør en jobb for både konservative og mer frilynte i et land og folk bør føle seg vel med deg som representant. Det er ikke sikkert hvis du utfordrer veldig i klesveien, da kan dette føre til uønskede barrierer mellom henne og innbyggere som føler seg fremmed for så mye... eksponering av det som ansees privat på kroppen. Har ikke noe med at hun ikke er nydelig eller unnes å være på fest Endret 25. november 2022 av Reki 18 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå