Gå til innhold

Hvordan møte en nedfor kone?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Rosagodis skrev (6 timer siden):

Jeg er slik selv. Sliter med depresjon og angst... Det som hjelper meg er når en kjæreste legger seg med meg, stryker på meg og snakket om noe koselig. Viser at han bryr seg, slappe av sammen og kjenne at jeg er elsket uansett.... Snakk lett og ledig om alt og ingen ting så snakk om noe koselig og morsomt dere kan le av.... 

Gjerne masser henne. Spør om dere skal finne på noe koselig sammen snart bare dere to.... ❤️❤️❤️ Forhold er ikke lett... Man må bare jobbe seg gjennom det. Ingen forhold er perfekte, ❤️❤️

Skreiv hu som akkurat klikka på kjæresten pga fortiden hans ble glemt slettet og måtte på nett for å spørre enn å ta å fikse opp med han? De tipsene du kommer med er ikke løsning på angst og depresjoner, i allefall ikke alvorlige lidelser! D vet jeg alt om!! 

Anonymkode: a648d...c05

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Skreiv hu som akkurat klikka på kjæresten pga fortiden hans ble glemt slettet og måtte på nett for å spørre enn å ta å fikse opp med han? De tipsene du kommer med er ikke løsning på angst og depresjoner, i allefall ikke alvorlige lidelser! D vet jeg alt om!! 

Anonymkode: a648d...c05

Jeg pratet da jo med han med engang han våknet. Må du gi deg!! 

Og når jeg refererte i en type som koser og stryker på meg så mente jeg ikke han.... For min type er ikke empatisk. Men and re typer jeg har hatt har hvert sånn som har kosa med meg og snakket betryggende til meg når jeg er nedfor og det hjelper sykt mye.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosagodis skrev (14 timer siden):

Jeg pratet da jo med han med engang han våknet. Må du gi deg!! 

Og når jeg refererte i en type som koser og stryker på meg så mente jeg ikke han.... For min type er ikke empatisk. Men and re typer jeg har hatt har hvert sånn som har kosa med meg og snakket betryggende til meg når jeg er nedfor og det hjelper sykt mye.... 

det hjelper der og da, men det er krevende for partneren din om du skjønner. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...