Gå til innhold

Diskuter fotball VM 2022 her.


Gjest Athena Catalina

Anbefalte innlegg

Hører rykter om at fellesvisning av bronsjefinalen på Youngstorget i Oslo er avlyst, pga at marrokanskw fans slåss med vaktene i semifinalen. Er det riktig? Hadde egentlig tenkt meg dit.

Anonymkode: 47c4a...78b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det ryktes at Frankrike skal hente Karim Benzema nå før finalen. Real Madrid har visstnok gitt grønt lys til det. Her sliter jeg med hvem jeg skal heie på. Da det er to veldig gode lag i finalen. Men er ganske stor Messi fan så det blir nok Argentina jeg heier mest på.

Og så heier jeg på Marokko i bronsefinalen.

Anonymkode: d8ce6...d5b

Det var ikke på grunn av skade at Benzema forlot VM-troppen. Han ble sendt hjem på grunn av konflikt med trener Deschamps. Utad sa de at det var skade, men det var ikke egnentlig grunnen.

Han har trent for fullt med Real Madrid i hele perioden VM har pågått med unntak av en liten ferie. Så det er null sjanse for at Benzema dukker opp til finalen.

Anonymkode: 9acf2...2e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hører rykter om at fellesvisning av bronsjefinalen på Youngstorget i Oslo er avlyst, pga at marrokanskw fans slåss med vaktene i semifinalen. Er det riktig? Hadde egentlig tenkt meg dit.

Anonymkode: 47c4a...78b

Det stemmer. Sto om det på VG i morges. 

Anonymkode: 26b42...53b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith
Belmont4100 skrev (5 timer siden):

Italia har tapt seg fullstendig. Skaper ikke verdensstjerner, skaper ikke mestere i europa på klubbnivå.

Men de vant jo EM i fjor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fascinerer meg at folk (journalister, kommentatorer, etc.) som hevder de er for LGBTQ+ rettigheter og kritiserer Qatar, synes det er kjempegøy at Marokko kom så langt. Det er også et helveteshull som bryter menneskerettigheter

Lesbian, gay, bisexual, and transgender (LGBT) people in Morocco face legal challenges. Both male and female same-sex sexual activity is illegal in Morocco. Moroccans of the LGBTQ community face a lot of hardships in the country with limited legal rights.

 

Man faktisk ikke kritisere Qatar for å fengsle homofile, og kritisere FIFA for å forby bruk av regnbuefarger i kamp, og samtidig hylle Marokko. For ikke å snakke om de har noen av den verste fansen i verden. På stadion gjør de ingenting annet enn pipe. Og diasporaen brenner ned byer, uavhengig om de vinner eller taper. Grusomt for fotballen at de kom så langt. Heldigvis stoppet Good-Guy-Croatia dem i bronsefinalen.

 

 

 

 

Anonymkode: a0fa1...219

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det like før, og jeg håper at Frankrike ikke skårer et eneste mål (selv om jeg tviler).

Jeg hater virkelig målfeiringene til disse drittungene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Fake game fake penalty fake win

Anonymkode: fe9ac...b41

??

Anonymkode: 26b42...53b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

??

Anonymkode: 26b42...53b

First penalty was fake

Anonymkode: fe9ac...b41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...