Gå til innhold

Diskuter fotball VM 2022 her.


Gjest Athena Catalina

Anbefalte innlegg

Gjest Athena Catalina
Agent smith skrev (1 time siden):

Virker som om England, kroatia og Marokko er best som lag av de som er igjen.

Argentina og Frankrike er ganske avhengige av messi og mbappè

England er vel ganske avhengige av Kane?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Agent smith
Athena Catalina skrev (31 minutter siden):

England er vel ganske avhengige av Kane?

Ja, som målscorer men de har jo mange som kan skape sjanser da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva synes dere om dette: 

 

Portugal-profilene Pepe og Bruno Fernandes gir uttrykk for at de mener det var feil med argentinsk dommer, ettersom Argentina er klare for semifinale mot Kroatia.

– Jeg vet ikke om de bare skal dele ut trofeet til Argentina. Jeg skal si hva jeg tenker, dra til helvete med dem. Det er veldig rart med en dommer fra et land som fortsatt er med, sier Fernandes ifølge den spanske storavisen Marca.

Anonymkode: 26b42...53b

Mja, men de tapte ikke pga dommeren da

Endret av Agent smith
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går England ut, er VM over for min del. Synes resten av de gjenværende lagene består av ganske usjarmerende spillere, har ingen interesse av dem. Takke med til at Premier League begynner igjen.

Anonymkode: 47c4a...78b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Går England ut, er VM over for min del. Synes resten av de gjenværende lagene består av ganske usjarmerende spillere, har ingen interesse av dem. Takke med til at Premier League begynner igjen.

Anonymkode: 47c4a...78b

Det blir fire gjenværende lag jeg først og fremst forbinder med filming og klaging på dommeravgjørelser.

Anonymkode: 47c4a...78b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lettere bekymret for hjertet til england sin keeper, han blir så innmari rød i ansiktet når han kjefter. 

Anonymkode: c680d...f5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva synes dere om dette: 

 

Portugal-profilene Pepe og Bruno Fernandes gir uttrykk for at de mener det var feil med argentinsk dommer, ettersom Argentina er klare for semifinale mot Kroatia.

– Jeg vet ikke om de bare skal dele ut trofeet til Argentina. Jeg skal si hva jeg tenker, dra til helvete med dem. Det er veldig rart med en dommer fra et land som fortsatt er med, sier Fernandes ifølge den spanske storavisen Marca.

Anonymkode: 26b42...53b

Portugisere er ofte sutrekopper. Bruno, Ronaldo, Pepe og Mourinho.. Bare negativitet.

Dommeren kan lite med at laget ditt spilte rævva og ikke skapte noe. Ansvarsfraskrivelse og unnskyldninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Det blir fire gjenværende lag jeg først og fremst forbinder med filming og klaging på dommeravgjørelser.

Anonymkode: 47c4a...78b

Dritkjipe semifinaler. Bare så vidt jeg gidder å se på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

VGlive igjen.

"Kontrasten er ellevill til scenene ute på banen der det både er blod, svette og tårer. Rørende scener for hele den arabiske verdenen, for hele Afrika, for alle Norges marokkanere...."

 

Hva har det med Norge å gjøre? 

Anonymkode: 26b42...53b

De dekker et mesterskap og snakker selvsagt om reaksjonene etter kampene. For marokanere og sikkert afrikanere og arabere er dette kjempe stort. Norge er ikke med i VM så lite har med Norge å gjøre. 

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvorfor er TV2 folka er så lite inkluderende? De har en gjest i studio, en engelskmann, men de snakker bare norsk. Dårlig gjort, synes jeg. 

Anonymkode: 26b42...53b

Han snakker engelsk men forstår norsk. Han bare svarer på engelsk istedenfor. 

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva synes dere om dette: 

 

Portugal-profilene Pepe og Bruno Fernandes gir uttrykk for at de mener det var feil med argentinsk dommer, ettersom Argentina er klare for semifinale mot Kroatia.

– Jeg vet ikke om de bare skal dele ut trofeet til Argentina. Jeg skal si hva jeg tenker, dra til helvete med dem. Det er veldig rart med en dommer fra et land som fortsatt er med, sier Fernandes ifølge den spanske storavisen Marca.

Anonymkode: 26b42...53b

Hadde jeg vært portugiser eller Portugal fan hadde jeg sikkert følt det samme. Kan forsåvidt si meg enig i at de siste dommerne ikke bær være fra nasjoner som fortsatt er med. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dobbel post men: Jeg er såå letta for Frankrike! Det var virkelig en nervepirrende kamp. Føler med England selvsagt. Men siden jeg er Frankrike fan håper jeg virkelig de tar seiere til slutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Går England ut, er VM over for min del. Synes resten av de gjenværende lagene består av ganske usjarmerende spillere, har ingen interesse av dem. Takke med til at Premier League begynner igjen.

Anonymkode: 47c4a...78b

 

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det blir fire gjenværende lag jeg først og fremst forbinder med filming og klaging på dommeravgjørelser.

Anonymkode: 47c4a...78b

Marokko også? 

Anonymkode: 26b42...53b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymburker skrev (21 timer siden):

Da blir det nitriste semifinaler. Kjedelig VM.

Dummeste jeg har lest. 

Nitriste semifinaler fordi de beste lagene vinner? Eller fordi du ikke liker andre enn europeiske lag... Tydelig at det er en del brune holdninger i til og med i noe som handler om fotball

De eneste som var bedre var jo England var bedre enn Frankrike, men Frankrike er jo gode de også. 

Anonymkode: 44c44...802

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Agent smith
Athena Catalina skrev (3 timer siden):

Håper det ikke blir en reprise fra 2018, med Kroatia og Frankrike i finalen. 

Det har bare skjedd 1 gang tidligere at to lag har møtt hverandre to ganger etter hverandre i finalen. Det var Tyskland-Argentina i 86 og 90.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dummeste jeg har lest. 

Nitriste semifinaler fordi de beste lagene vinner? Eller fordi du ikke liker andre enn europeiske lag... Tydelig at det er en del brune holdninger i til og med i noe som handler om fotball

De eneste som var bedre var jo England var bedre enn Frankrike, men Frankrike er jo gode de også. 

Anonymkode: 44c44...802

Vet ikke hva du mener med brune holdninger.. Jeg vil ha de store nasjonene med, som f.eks Brasil og Portugal.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith

Fun facts

Argentina har aldri tapt en semifinale i VM

Marokko har aldri kommet lenger enn Åttendelsfinale i vm, det var i 1986, også den gangen slo de ut Portugal 

Kroatia er i sin 3. Semifinale i vm

Frankrike er i sin 7. Semifinale i vm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Athena Catalina skrev (På 11.12.2022 den 13.23):

Håper det ikke blir en reprise fra 2018, med Kroatia og Frankrike i finalen. 

Håper på Kroatia - Marokko i finalen 

Anonymkode: 26b42...53b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Håper på Kroatia - Marokko i finalen 

Anonymkode: 26b42...53b

Støtter denne. 

Anonymkode: b0cd5...b3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Håper på Kroatia - Marokko i finalen 

Anonymkode: 26b42...5

Håper på Argentina-Marokko i finalen 🥳🥳🥳🥳🥳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De får komme til finalen de som får det til,  men blir det Kroatia - Marokko så kan det gå mot tidenes straffespark-konkurranse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...