Skid_raw Skrevet 29. november 2022 #781 Skrevet 29. november 2022 Kvittre skrev (Akkurat nå): Hvilken versjon? Du vet godt hvilken jeg sikter til og jeg tror på den.
Kvittre Skrevet 29. november 2022 #782 Skrevet 29. november 2022 Hank Amarillo skrev (20 minutter siden): jo. Er det noen holdepunkter for at det stemmer? Han strakk ut armen og ba henne bli når hun ville gå. Er vel en fb versjon hvor han fysisk har holdt henne igjen, men det stemmer jo ikke med hennes egen versjon til politiet eller vitner. 9 1 1
Kvittre Skrevet 29. november 2022 #783 Skrevet 29. november 2022 Skid_raw skrev (1 minutt siden): Du vet godt hvilken jeg sikter til og jeg tror på den. Så hun løy til politiet da? 2 1
Skid_raw Skrevet 29. november 2022 #784 Skrevet 29. november 2022 Kvittre skrev (2 minutter siden): Så hun løy til politiet da? Hvilken versjon tenker du på da?
Kvittre Skrevet 29. november 2022 #785 Skrevet 29. november 2022 Skid_raw skrev (Akkurat nå): Hvilken versjon tenker du på da? Tenker på ? Jeg stoler på den versjonen hun og vitner ga til politiet. 4
Skid_raw Skrevet 29. november 2022 #786 Skrevet 29. november 2022 (endret) Kvittre skrev (6 minutter siden): Tenker på ? Jeg stoler på den versjonen hun og vitner ga til politiet. Ikke driv med mind games nå Versjonen hennes finnes i en post hun opprettet på Facebook. Det er nå en ting, men dere som er fansen til Atle A.gikk jo flere hakk videre på skalaen for urimelighet. https://www.nrk.no/kultur/sumaya-jirde-ali-fortalte-om-rasisme-_-da-rant-hetsen-inn-1.16183961 Endret 29. november 2022 av Skid_raw 2
Hank Amarillo Skrevet 29. november 2022 #787 Skrevet 29. november 2022 Skid_raw skrev (3 minutter siden): Versjonen hennes finnes i en post hun opprettet på Facebook. og den er, mer eller mindre, identisk med den hun og andre vitner ga til politiet? 1
Klossmajor Skrevet 29. november 2022 #788 Skrevet 29. november 2022 Hank Amarillo skrev (1 time siden): Har Antonsen gjort dette? På sin side hevdet Antonsen at han, etter den usmakelige spøken hans ble servert, «mottok kjeft av kvinnene og fikk ikke kommet til orde med en forklaring». Det kan tyde på at det oppsto ganske høylydt krangling. Så her kan det se ut som bildet som tegnes opp er av kvinner som kjefter Antonsen huden full, mens Antonsen brøler tilbake, og Ali griner. 1 1
Kvittre Skrevet 29. november 2022 #789 Skrevet 29. november 2022 Skid_raw skrev (3 minutter siden): Ikke driv med mind games nå Versjonen hennes finnes i en post hun opprettet på Facebook. Det er nå en ting, men dere som er fansen til Atle A.gikk jo flere hakk videre på skalaen for urimelighet. https://www.nrk.no/kultur/sumaya-jirde-ali-fortalte-om-rasisme-_-da-rant-hetsen-inn-1.16183961 Alle leste jo versjonen hennes på fb først, og så ble den andre versjonen publisert sammen med henleggelsen noen dager etter. Hva da « fansen til Atle gikk flere hakk videre på skalaen for urimelighet ?? 8 1
Justlooking Skrevet 29. november 2022 #790 Skrevet 29. november 2022 Jeg er blant de som synes Ali virker provoserende og lite sympatisk det jeg har sett og hørt av henne. Helt uavhengig av farge. Noen liker man godt og noen liker man ikke fullt så godt. Sånn er det i alle sammenhenger. Hun fremstår som en som trives i offerrollen og har et stort oppmerksomhetsbehov. 11 1 6
Kvittre Skrevet 29. november 2022 #791 Skrevet 29. november 2022 Hank Amarillo skrev (10 minutter siden): og den er, mer eller mindre, identisk med den hun og andre vitner ga til politiet? Mer mindre ,enn mer 😅 3 1 3
Lava Anne Skrevet 29. november 2022 #792 Skrevet 29. november 2022 Kvittre skrev (19 minutter siden): Alle leste jo versjonen hennes på fb først, og så ble den andre versjonen publisert sammen med henleggelsen noen dager etter. Hva da « fansen til Atle gikk flere hakk videre på skalaen for urimelighet ?? Det er da ikke Alis andre versjon. Det var vel gjengivelse fra Antonsen og vitner som kjente Antonsen.
Kvittre Skrevet 29. november 2022 #793 Skrevet 29. november 2022 Lava Anne skrev (5 minutter siden): Det er da ikke Alis andre versjon. Det var vel gjengivelse fra Antonsen og vitner som kjente Antonsen. Anmeldelsen da. 1
Lava Anne Skrevet 29. november 2022 #794 Skrevet 29. november 2022 Kvittre skrev (Akkurat nå): Anmeldelsen da. Da må du poste den. Jeg har ikke sett noen helhetlig anmeldelse som er så annerledes enn Fb-innlegget. 1
Kvittre Skrevet 29. november 2022 #795 Skrevet 29. november 2022 Lava Anne skrev (3 minutter siden): Da må du poste den. Jeg har ikke sett noen helhetlig anmeldelse som er så annerledes enn Fb-innlegget. Sammen med henleggelsen. Om den var helhetlig vet jeg ikke. Nei jeg må ikke poste den, går raskere for deg og Google selv. Vg feks . 3
Lava Anne Skrevet 29. november 2022 #796 Skrevet 29. november 2022 Kvittre skrev (Akkurat nå): Sammen med henleggelsen. Om den var helhetlig vet jeg ikke. Nei jeg må ikke poste den, går raskere for deg og Google selv. Vg feks . Nei. Jeg har prøvd å finne den. Du mener det finnes en annen versjon som er substansielt annerledes og var først ute med den påstanden, da må du underbygge det. 3
Kvittre Skrevet 29. november 2022 #797 Skrevet 29. november 2022 Lava Anne skrev (2 minutter siden): Nei. Jeg har prøvd å finne den. Du mener det finnes en annen versjon som er substansielt annerledes og var først ute med den påstanden, da må du underbygge det. Jeg må ingen verdens ting. Det er bare en drøy uke siden den var på toppsak i nyhetene. Beklager at du ikke fikk lest det da, og ikke finner det nå. 🤷♀️ Først ute med « påstanden «, det ble da diskutert tidligere i tråden, da det ble publisert, 1 1
Lava Anne Skrevet 29. november 2022 #798 Skrevet 29. november 2022 Kvittre skrev (1 minutt siden): Jeg må ingen verdens ting. Det er bare en drøy uke siden den var på toppsak i nyhetene. Beklager at du ikke fikk lest det da, og ikke finner det nå. 🤷♀️ Først ute med « påstanden «, det ble da diskutert tidligere i tråden, da det ble publisert, Neivel, etterspørsel fra meg gjør deg åpenbart bare trassig selv om jeg bare ville lese den. Da får noen andre skrike ut om de finner denne anmeldelsen da, som skal være så annerledes enn det hun skrev på fb. 4
Kvittre Skrevet 29. november 2022 #799 Skrevet 29. november 2022 Lava Anne skrev (10 minutter siden): Neivel, etterspørsel fra meg gjør deg åpenbart bare trassig selv om jeg bare ville lese den. Da får noen andre skrike ut om de finner denne anmeldelsen da, som skal være så annerledes enn det hun skrev på fb. https://www.vg.no/i/VP6rar?utm_source=kopierlink&utm_content=deleknapp&utm_campaign=bunn jeg er ikke god på og dele lenker, kall det gjerne trass. Det hadde tatt deg 2 sec og Google selv, jeg kaller det trass og ikke gidde det. Du gjør det til anmeldelse i helhet , det er snakk om ulike versjoner. Den versjonen politiet har fått, etterforsket og blitt henlagt og fb versjonen. I fb innlegget står det ingenting om kontakten dem imellom i forkant, som selvsagt var vesentlig i forhold til spøken ( selv om den var dårlig ) . Det skid- raw påstår, at han holdt henne fast og fb påstander om vold har tydeligvis blitt glemt i anmeldelsen . Det var jo hun som slo vekk hans hånd. Hvis jeg ikke har klart og poste link kan du Google « henlagt antonsen « fikk opp massevis . 3 1
Kvittre Skrevet 29. november 2022 #800 Skrevet 29. november 2022 Lava Anne skrev (20 minutter siden): Neivel, etterspørsel fra meg gjør deg åpenbart bare trassig selv om jeg bare ville lese den. Da får noen andre skrike ut om de finner denne anmeldelsen da, som skal være så annerledes enn det hun skrev på fb. Norn andre har postet link på side 34 i tråden. 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå