Gå til innhold

Atle Antonsen anmeldt for rasisme


Gjest Anonobilis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest DislayName
1 minutt siden, parmanoia said:

Skal alle som har sagt noe drit anmeldes nå da? 

Han skremte ei jente som er halvparten så ung som seg. Det er vel verre enn å "si no drit". Ja, han fortjener å anmeldes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kunne jeg aldri ha sett for meg, jeg er seriøst helt rystet. Jeg har alltid sett opp til ham og er stor fan. Jeg kommer til å håpe til det siste at det ikke er sant at han har kommet med rasistiske ytringer, men at han "bare" har laget kvalm. 

  • Liker 22
  • Hjerte 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonobilis
3 minutter siden, parmanoia said:

Skal alle som har sagt noe drit anmeldes nå da? 

"Noe drit" som rasistiske ytringer og bruk av fysisk makt i krangler bør anmeldes, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis hun har litt selvtillit og god integritets-følelse kunne hun vel ha sagt tilbake noe alá; ..hold kjeft, din feite faen..

  • Liker 36
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig synd. Har vært fan av Atle Antonsen og Magnus Devold lenge. Dette er ufyselig oppførsel, og ikke noe jeg kommer til å støtte videre. Flott at hun politianmeldte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å forsvare hans utsagn, men det står han var beruset. I mange andre typer saker pleier vel det å være beruset å være en formildende omstendighet, men altså aldri når det gjelder kommentarer som dette? Rart. 

  • Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snuppe skrev (6 minutter siden):

Hvor skal dette ende? Snart kan man ikke åpne munnen i fare for å bli anmeldt. Hvor hårsår er det mulig å bli?

Atle Antonsen er en av Norges morsomste menn, jeg elsker Kongen Befaler. Det er et av mine favorittprogram.

Håper det ikke blir noe ála Bernt Hulsker sak ut av dette.

Dette kan umulig være seriøst ment.

  • Liker 22
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppe skrev (3 minutter siden):

Om jeg skulle anmelde noen hver gang noen sier noe dritt til meg, så hadde jeg ikke fått tid til noe annet.

Folk er for opptatt av oppmerksomhet. Se på meg! Se hvor krenket jeg er! Jeg gir opp!

Har du lest det hun skrev i innlegget sitt på Facebook? Inntil vi ikke vet hva intensjonen til komikeren var så er det vanskelig å ta stilling til det som skjedde. Men dette er ikke en bagatell og hvis du ikke skjønner det så synes jeg synd på deg.

  • Liker 26
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Anonobilis skrev (18 minutter siden):

Dette er jo ikke den første aggressive fylla-hendelsen, Atle "roter" seg opp i. 

Han fløy på en ansatt når han var drita tidligere i år, eller om det var i fjor. Virker som han har et alkoholproblem. 

  • Liker 36
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonobilis
2 minutter siden, kraftwerk said:

Dette er jo ikke den første aggressive fylla-hendelsen, Atle "roter" seg opp i. 

Han fløy på en ansatt når han var drita tidligere i år, eller om det var i fjor. Virker som han har et alkoholproblem. 

Det er minst to barer i Oslo han har investert i på eiersiden, og mannen takler ikke å få i seg det han selger. Bukken passer havresekken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonobilis skrev (Akkurat nå):

Det er minst to barer i Oslo han har investert i på eiersiden, og mannen takler ikke å få i seg det han selger. Bukken passer havresekken.

Han eier og driver baren med Golden, husker ikke hva den heter nå. Står om det i avisen 😊

Endret av kraftwerk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...