LiseTV Skrevet 26. november 2022 #761 Del Skrevet 26. november 2022 Kommer ikke til å se på ett eneste program med han. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvittre Skrevet 29. november 2022 #762 Del Skrevet 29. november 2022 LiseTV skrev (På 26.11.2022 den 7.57): Kommer ikke til å se på ett eneste program med han. Han blir sikkert kjempe lei seg . Mye du må unngå nå, LiseTv 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. november 2022 #763 Del Skrevet 29. november 2022 Kvittre skrev (20 minutter siden): Han blir sikkert kjempe lei seg . Mye du må unngå nå, LiseTv Ja inkludert noe av det beste av norsk humor 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvittre Skrevet 29. november 2022 #764 Del Skrevet 29. november 2022 Entern skrev (10 minutter siden): Ja inkludert noe av det beste av norsk humor Finnes det noen gode julekalendere uten antonsen? På meg har denne saken hatt omvendt effekt, brukte hele søndagen på team antonsen i nrk appen. Like morsomt nå som for 20 år siden 😅 9 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruR Skrevet 29. november 2022 #765 Del Skrevet 29. november 2022 Kvittre skrev (7 minutter siden): Finnes det noen gode julekalendere uten antonsen? På meg har denne saken hatt omvendt effekt, brukte hele søndagen på team antonsen i nrk appen. Like morsomt nå som for 20 år siden 😅 Julekalendere uten Antonsen? Har han vært med i noen annen julekalender enn gjesterolle i Nissene på låven? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattero Skrevet 29. november 2022 #766 Del Skrevet 29. november 2022 Snuppe skrev (På 15.11.2022 den 13.42): Om jeg skulle anmelde noen hver gang noen sier noe dritt til meg, så hadde jeg ikke fått tid til noe annet. Folk er for opptatt av oppmerksomhet. Se på meg! Se hvor krenket jeg er! Jeg gir opp! Enig! 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. november 2022 #767 Del Skrevet 29. november 2022 Kvittre skrev (33 minutter siden): Finnes det noen gode julekalendere uten antonsen? På meg har denne saken hatt omvendt effekt, brukte hele søndagen på team antonsen i nrk appen. Like morsomt nå som for 20 år siden 😅 Team Antonsen er kjempebra, Uti Vår Hage er enda bedre 😆 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. november 2022 #768 Del Skrevet 29. november 2022 FruR skrev (25 minutter siden): Julekalendere uten Antonsen? Har han vært med i noen annen julekalender enn gjesterolle i Nissene på låven? "Gjesterolle"? Er jo en av de definitive hovedrollene. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruR Skrevet 29. november 2022 #769 Del Skrevet 29. november 2022 (endret) Entern skrev (17 minutter siden): "Gjesterolle"? Er jo en av de definitive hovedrollene. Entern skrev (18 minutter siden): Team Antonsen er kjempebra, Uti Vår Hage er enda bedre 😆 Ok da du skal få rett på begge disse to .Det er jo en del av episodene av nissen på låven han ikke er med men det er jo gangke morsomt at han *spoler allert* bli stemt ut og inn hele tiden for så å vinne hele greia .. Endret 29. november 2022 av FruR 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. november 2022 #770 Del Skrevet 29. november 2022 FruR skrev (Akkurat nå): Ok da du skal få rett på begge disse to .Det er jo en del av episodene av nissen på låven han ikke er med men det er jo gangke morsomt at han *spoler allert* bli stemt ut og inn hele tiden for så å vinne hele greie .. Ja det er en genial running gag i Nissene 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattero Skrevet 29. november 2022 #771 Del Skrevet 29. november 2022 Syns slett ikke det var pent sagt av Atle , og ganske upassende, men anmeldelse!??! Blir for drøy den også! - og særlig når anmelder også har slengt ut fra seg uttalelser som "Fuck politi", og "Fuck Sylvi".... Alle kan fort bli litt "sleivkjefta " iblandt uten å ha tenkt så mye...Men anmelde for én sånn enkelt episode?? Syns den blir littegrann drøy også- selv om en slett ikke skal godta alt! Hun fortjener langt fra all dritt som har blitt slengt om henne, og mange ser/ høres ut til være mer rasister enn Atle! Kanskje hun skulle prøvd gått litt mer i seg selv også... Tenkt litt mer om det er rasisme på det verste, eller bare en upassende ubetenkt slengkjeft som noen tror er artig der og da.. - som ikke er det. Selv har jeg fått mange "slengkjeft kommentarer" opp gjennom både pga utseendet og personlighet...Ikke alltid like gøy, men nå slenger jg bare litt tilbake om jg kjenner de, ellers så bare går jg! 6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvittre Skrevet 29. november 2022 #772 Del Skrevet 29. november 2022 FruR skrev (1 time siden): Julekalendere uten Antonsen? Har han vært med i noen annen julekalender enn gjesterolle i Nissene på låven? Nja, kan godt kalle det gjesterolle, men en vesentlig gjesterolle som gjør halve jobben. Like morsomt hvert år 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvittre Skrevet 29. november 2022 #773 Del Skrevet 29. november 2022 FruR skrev (1 time siden): Julekalendere uten Antonsen? Har han vært med i noen annen julekalender enn gjesterolle i Nissene på låven? Jul i blodfjell. Jo da, det finnes julekalendere uten antonsen, men de han er med i er best ( min smak ) så blir mye antonsen i desember for meg. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. november 2022 #774 Del Skrevet 29. november 2022 Kvittre skrev (Akkurat nå): Jul i blodfjell. Jo da, det finnes julekalendere uten antonsen, men de han er med i er best ( min smak ) så blir mye antonsen i desember for meg. Jul i Blodfjell (vel å merke første sesong ) er noe av det beste ever. Og ja Atle er fantastisk i den selv om han strengt tatt ikke er direkte hovedrolle 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skid_raw Skrevet 29. november 2022 #775 Del Skrevet 29. november 2022 Nattero skrev (3 timer siden): Syns slett ikke det var pent sagt av Atle , og ganske upassende, men anmeldelse!??! Blir for drøy den også! - og særlig når anmelder også har slengt ut fra seg uttalelser som "Fuck politi", og "Fuck Sylvi".... Alle kan fort bli litt "sleivkjefta " iblandt uten å ha tenkt så mye...Men anmelde for én sånn enkelt episode?? Syns den blir littegrann drøy også- selv om en slett ikke skal godta alt! Hun fortjener langt fra all dritt som har blitt slengt om henne, og mange ser/ høres ut til være mer rasister enn Atle! Kanskje hun skulle prøvd gått litt mer i seg selv også... Tenkt litt mer om det er rasisme på det verste, eller bare en upassende ubetenkt slengkjeft som noen tror er artig der og da.. - som ikke er det. Selv har jeg fått mange "slengkjeft kommentarer" opp gjennom både pga utseendet og personlighet...Ikke alltid like gøy, men nå slenger jg bare litt tilbake om jg kjenner de, ellers så bare går jg! Men har hun holdt de personene du nevner hardt i armen og brølt ut ting til dem? Det er en stor forskjell på konteksten og den unnlater jo selvfølgelig du å nevne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lava Anne Skrevet 29. november 2022 #776 Del Skrevet 29. november 2022 Nattero skrev (3 timer siden): Syns slett ikke det var pent sagt av Atle , og ganske upassende, men anmeldelse!??! Blir for drøy den også! - og særlig når anmelder også har slengt ut fra seg uttalelser som "Fuck politi", og "Fuck Sylvi".... Alle kan fort bli litt "sleivkjefta " iblandt uten å ha tenkt så mye...Men anmelde for én sånn enkelt episode?? Syns den blir littegrann drøy også- selv om en slett ikke skal godta alt! Hun fortjener langt fra all dritt som har blitt slengt om henne, og mange ser/ høres ut til være mer rasister enn Atle! Kanskje hun skulle prøvd gått litt mer i seg selv også... Tenkt litt mer om det er rasisme på det verste, eller bare en upassende ubetenkt slengkjeft som noen tror er artig der og da.. - som ikke er det. Selv har jeg fått mange "slengkjeft kommentarer" opp gjennom både pga utseendet og personlighet...Ikke alltid like gøy, men nå slenger jg bare litt tilbake om jg kjenner de, ellers så bare går jg! Synes denne sammenligningen er rar. Fuck politiet og fuck Listhaug har en helt annen kontekst, som i det første tilfellet handlet om at hun ble egget av en publikummer (hun har selv sagt at hun ikke burde ha sagt det så der har hun tatt selvkritikk), i andre tilfelle om en institusjon og på den tiden et nylig innslag av raseprofilering fra politiets side. I tillegg er det litt som å hate på mora si når man er liten eller gi fingeren til autoriteter generelt. Å si fuck liksom, når man er tyve. Det er noe ganske annet enn å trakassere noen på byen for en uforanderlig egenskap som hudfarge. At Jirde Ali har sagt fuck polititet og Listhaug er ikke noe godt argument for at hun må tåle den massive hetsen og de truslene hun har fått, heller ikke trakassering på byen (en trakassering som melder seg inn i en rekke andre lignende utsagn som nettopp går på hennes hudfarge). 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hank Amarillo Skrevet 29. november 2022 #777 Del Skrevet 29. november 2022 Skid_raw skrev (1 time siden): Men har hun holdt de personene du nevner hardt i armen og brølt ut ting til dem? Det er en stor forskjell på konteksten og den unnlater jo selvfølgelig du å nevne. Har Antonsen gjort dette? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skid_raw Skrevet 29. november 2022 #778 Del Skrevet 29. november 2022 Hank Amarillo skrev (35 minutter siden): Har Antonsen gjort dette? Ja. Har du ikke lest det Ali skrev? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hank Amarillo Skrevet 29. november 2022 #779 Del Skrevet 29. november 2022 Skid_raw skrev (1 minutt siden): Ja. Har du ikke lest det Ali skrev? jo. Er det noen holdepunkter for at det stemmer? 7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvittre Skrevet 29. november 2022 #780 Del Skrevet 29. november 2022 Skid_raw skrev (21 minutter siden): Ja. Har du ikke lest det Ali skrev? Hvilken versjon? 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå