Klink Skrevet 22. november 2022 #741 Skrevet 22. november 2022 (endret) Listhaug kunne jo sikkert anmeldt hun også om hun ville? Nå gikk akkurat den spøken her på hennes hudfarge. Hadde ikke nødvendigvis anmeldt om han hadde sagt hold kjeft og ferdig med det. Endret 22. november 2022 av Klink 2
Sciurus Skrevet 22. november 2022 #742 Skrevet 22. november 2022 Tråden er ryddet for brudd på rommets retningslinjer. Sciurus, mod
Hank Amarillo Skrevet 22. november 2022 #743 Skrevet 22. november 2022 Embla82 skrev (1 time siden): Du mener at en hvilken som helst dårlig spøk kunne gitt samme utfall? Nei.
Fnugg1 Skrevet 22. november 2022 #744 Skrevet 22. november 2022 Dette er virkelig en fjær som ble til fem høns. 13 1
Entern Skrevet 22. november 2022 #745 Skrevet 22. november 2022 Fnugg1 skrev (46 minutter siden): Dette er virkelig en fjær som ble til fem høns. Velkommen til PK woke krenkefest landet Norge. Ikke at de fleste andre vestlige land er noe bedre. Men noen dager skulle man ønske man bodde i Danmark. 12
Thanos Skrevet 22. november 2022 #746 Skrevet 22. november 2022 Made4u skrev (21 timer siden): *snip* - Nå har jeg aldri spurt om samtykke før sex og heller aldri fått et ja til at samleie er greit, ser heller ingen poeng i en slik dialog for man merker når noen er med på noe slik eller ikke så det har ingen hensikt å skulle snakke om det. - Jeg spurte ikke om ditt sexliv da, men uansett...du misset hele poenget mitt. - Der tar du feil, klart folks holdninger kan endres, vesentlig også vil jeg si. Men man vil alltid ha noen som har ekstrem tankegang både om det ene og det andre, et fellestrekk for dem er at de gjerne har havnet utenfor og er fanget opp i en subkultur. Det finnes naturlig nok studier og statistikk for hvem disse er, likhetstrekkene er mange så man kan si at det ikke er helt tilfeldig hvem som ender opp med å være rasistiske. Ved å gjøre noe med årsakene til at de ender med et slik tankesett så kan det naturlig nok også forebygges. - Man kan lære barn moral, holdninger og generell folkeskikk frem til de er 8-10 år tror jeg. Etter det gjør de stort sett som de vil. Påvirkning har du selvsagt plenty av hos dine egne barn, men der stopper det stort sett. Hadde påvirkning i positiv grad vært så grei og mulig, som du hevder, ville vi knapt hatt rasisme og overgrep i samfunnet. For jeg ser et enormt engasjement mot alt dette hos både enkeltmennesker og media, men til tross klages det over at dritten bare øker. Er ikke det litt rart? 2 1
Drizzt Skrevet 22. november 2022 #747 Skrevet 22. november 2022 Thanos skrev (5 timer siden): Næmen hysj nå da! Du må ikke dra sund fornuft og logikk inn i denne debatten! Da avspores jo hele poenget med tråden må du forstå! Beklager på det sterkeste Embla82 skrev (5 timer siden): Selvfølgelig tåler Sumaya mer enn folk flest, hun vet at det kommer reaksjoner når hun deltar i samfunnsdebatter. Og særlig når hun er muslimsk kvinne med hijab. Det er nok mange som har sagt Fuck Sumaya uten at hun har brydd seg. Altså har du sett kommentarfeltene rundt omkring? Hun har anmeldt to utsagn/hendelser av tusenvis. Du svarer ikke på det jeg spør om. 4
Embla82 Skrevet 22. november 2022 #748 Skrevet 22. november 2022 Drizzt skrev (5 timer siden): Beklager på det sterkeste Du svarer ikke på det jeg spør om. Hvilket spørsmål mener du? Om Sumaya har sagt unnskyld? Det mener jeg hun gjorde ganske rett etterpå. Vanskelig å finne tilbake til når man googler, for finner bare en haug rasister som bruker utsagnet som en unnskyldning for å si hva de vil om henne. Men her er link til en artikkel hvor dommer i en sak bekrefter at hun har sagt unnskyld: 70-åring dømt for hets av samfunnsdebattant: – Det skal ikke lønne seg å være hatefull – NRK Nordland Om Atle Antonsen hadde møtt Sylvia Listhaug på bar og oppført seg som han gjorde mot Sumaya så hadde jeg vært opprørt på Sylvias vegne. Det rare er at alle som reagerer som reagerer så inni hampen på Sumayas kommentar om Sylvi, samtidig synes det er helt greit med alt som skjer eller blir sagt til henne. Feks "Fandens svarte avkom reis tilbake til Somalia og bli der din korrupte kakerlakk". "En samfunnsparasitt den hora der" Eller truing på bar av svær full mann. Det er så dobbeltmoralsk og pinlig. (eksempler: «En samfunnsparasitt den hora der»: Flom av rasistisk sjikane mot Sumaya da Document, HRS og Resett omtalte Antonsen-saken - Filter Nyheter) 6 2
parmanoia Skrevet 23. november 2022 #749 Skrevet 23. november 2022 Klarer ikke å lime inn, men les hva Rådet for psykisk helse skriver om gapestokk på Facebook-siden deres. Det finnes kanskje en grense for hva den enkelte skal tåle av kritikk i det offentlige rom. 6 1 1
Lava Anne Skrevet 23. november 2022 #750 Skrevet 23. november 2022 Thanos skrev (På 22.11.2022 den 11.37): Næmen hysj nå da! Du må ikke dra sund fornuft og logikk inn i denne debatten! Da avspores jo hele poenget med tråden må du forstå! Sunn fornuft? At to vrange gjør en rett?
Drizzt Skrevet 23. november 2022 #751 Skrevet 23. november 2022 Embla82 skrev (13 timer siden): Hvilket spørsmål mener du? Hvis du leser innlegget du siterte, så ser du at det er tre setninger som slutter med spørsmålstegn.
Hank Amarillo Skrevet 23. november 2022 #752 Skrevet 23. november 2022 (endret) Å være makkeren til Golden på Misjonen er visst blitt den nye Uriasposten. Klare for ny kanselleringskos allerede? https://www.aftenposten.no/meninger/sid/i/8Jpzew/da-jeg-var-16-aar-kalte-dag-soeraas-meg-en-fitte-fra-scenen-fredag-fikk-han-vikariere-for-atle-antonsen Endret 23. november 2022 av Hank Amarillo 1
mingus Skrevet 23. november 2022 #753 Skrevet 23. november 2022 Hank Amarillo skrev (8 minutter siden): Å være makkeren til Golden på Misjonen er visst blitt den nye Uriasposten. Klare for ny kanselleringskaos allerede? https://www.aftenposten.no/meninger/sid/i/8Jpzew/da-jeg-var-16-aar-kalte-dag-soeraas-meg-en-fitte-fra-scenen-fredag-fikk-han-vikariere-for-atle-antonsen Vær så snill og si dette er satire og parodi. 1 1
nebbete fugl Skrevet 23. november 2022 #754 Skrevet 23. november 2022 19 minutter siden, mingus said: Vær så snill og si dette er satire og parodi. Nei, dette er et "Si ;D-innlegg.", for unge mellom 13 og 21 år, altså selveste krenkegenerasjonen. Og satire og parodi forstår de seg ihvertfall ikke på. 4 1
Entern Skrevet 23. november 2022 #755 Skrevet 23. november 2022 Hank Amarillo skrev (40 minutter siden): Å være makkeren til Golden på Misjonen er visst blitt den nye Uriasposten. Klare for ny kanselleringskaos allerede? https://www.aftenposten.no/meninger/sid/i/8Jpzew/da-jeg-var-16-aar-kalte-dag-soeraas-meg-en-fitte-fra-scenen-fredag-fikk-han-vikariere-for-atle-antonsen Overrasker meg overhodet ikke. Har aldri likt eller respektert Søraas. Men han og Golden går sikkert glimrende godt sammen, må vært artig for Golden å være morsomst til en forandring. 2 1
Nikea Skrevet 23. november 2022 #756 Skrevet 23. november 2022 Tror ikke Misjonen kommer til å være på lufta veldig lenge om Antonsen ikke kommer tilbake, det er han som bærer hele programmet. Men det er jo ikke viktig i denne situasjonen, bare en digresjon. 4 1
Skid_raw Skrevet 23. november 2022 #757 Skrevet 23. november 2022 Drizzt skrev (På 21.11.2022 den 14.16): Selvfølgelig. Det er en helt normal reaksjon. Det svir når humor brukes mot dem og sårer dem akkurat der hvor det gjør mest vondt på samme måte de bruker humor på å såre andre. Det kan hende jeg er for gammeldags eller for gammel, men jeg ser ingenting humoristisk i Hulsker og Antonsens utspill. Enda verre med Antonsens utspill på Gullruten for noen år siden med rullestolen. Igjen er jeg enig med deg. Nå liker folk forskjellige typer humor, men for meg personlig er humoren til spesielt Hulsker ikke noe særlig. Jeg heier på VIF og tiden han var i klubben var han en klyse på banen og utenfor. Arrogant og selvhøytidelig. VIF fansen var ikke særlig glade i han. Senere fikk vi Tobias Grahn... Borettslaget med Robert Stoltenberg er humor jeg digger. Samme med Citizen Khan/Mr. Khan i England. 4
Kvittre Skrevet 24. november 2022 #758 Skrevet 24. november 2022 Skid_raw skrev (23 timer siden): Igjen er jeg enig med deg. Nå liker folk forskjellige typer humor, men for meg personlig er humoren til spesielt Hulsker ikke noe særlig. Jeg heier på VIF og tiden han var i klubben var han en klyse på banen og utenfor. Arrogant og selvhøytidelig. VIF fansen var ikke særlig glade i han. Senere fikk vi Tobias Grahn... Borettslaget med Robert Stoltenberg er humor jeg digger. Samme med Citizen Khan/Mr. Khan i England. Hadde glemt Tobias Grahn 🤣 ja, Hulsker blir beskjeden i forhold .
Kvittre Skrevet 24. november 2022 #759 Skrevet 24. november 2022 Hank Amarillo skrev (På 23.11.2022 den 12.44): Å være makkeren til Golden på Misjonen er visst blitt den nye Uriasposten. Klare for ny kanselleringskos allerede? https://www.aftenposten.no/meninger/sid/i/8Jpzew/da-jeg-var-16-aar-kalte-dag-soeraas-meg-en-fitte-fra-scenen-fredag-fikk-han-vikariere-for-atle-antonsen Tror vi bare kan legge ned norsk humor. Synes sørås er morsom innimellom , og gjorde en god gjesteopptreden på misjonen. Hva sa han , at det ikke var noen fare at han hadde vært på byen dagen før for han bli venstreradikal og politisk korrekt av sprit.. noe i den duren. Og så kom dette 😅. Hvem er vikaren i morgen tro? Det her blir jo spennende…
Kvittre Skrevet 24. november 2022 #760 Skrevet 24. november 2022 Nikea skrev (23 timer siden): Tror ikke Misjonen kommer til å være på lufta veldig lenge om Antonsen ikke kommer tilbake, det er han som bærer hele programmet. Men det er jo ikke viktig i denne situasjonen, bare en digresjon. Enig, selv om jeg synes det var morsomt nok sist. Golden kalte det « frem til jul perMISJONEN» , så håper det betyr at Atle er tilbake etter jul? 🤞 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå