Hank Amarillo Skrevet 18. november 2022 #522 Skrevet 18. november 2022 (endret) https://www.dagbladet.no/nyheter/hulsker-dom-brukt-i-henleggelse/77796561 Sitat Vitner har forklart at de oppfattet Antonsens uttalelser som et forsøk på humor Hvem skulle trodd at gjengivelsen fra Ali var overdramatisert og tøyde grensen for faktagjengivelse. Hmmm.. Endret 18. november 2022 av Hank Amarillo 17 10
Hank Amarillo Skrevet 18. november 2022 #523 Skrevet 18. november 2022 (endret) Hank Amarillo skrev (2 minutter siden): https://www.dagbladet.no/nyheter/hulsker-dom-brukt-i-henleggelse/77796561 Hvem skulle trodd at gjengivelsen fra Ali var overdramatisert og tøyde grensen for faktagjengivelsen. Hmmm.. - Man trenger ikke være komiker for at noe skal ses på i en ironisk eller humoristisk kontekst. Du kan selvfølgelig si ting til venner som de ikke tar personlig, sier Høgberg. Men ikke til feminister. Tydeligvis. Det lærte Atle Antonsen på den harde måten. Endret 18. november 2022 av Hank Amarillo 9 2
AprilLudgate Skrevet 18. november 2022 #524 Skrevet 18. november 2022 Hansehan skrev (8 timer siden): Sumaya Jirde Ali er en del av den politiske eliten? Ehm, ok? Hun er dikter og samfunnsdebattant. Hvis vi skal utvide elitebegrepet så til de grader, så er det vel knapt noen igjen som står utenfor. Men seriøst, folkens, til og med Atle Antonsen selv tar avstand fra de som (for å si det veldig pent) kritiserer Jirde Ali. Jeg tenker at den verste straffen for Antonsen er å bli slått i hartkorn med alle rasistene som spyr gørra si ut over kommentarfeltene i Nettavisen og andre steder. Altså, når til og med Hege Storhaug, Helge Lurås og Kjetil Rolness synes du har gått for langt, så sier det faktisk sitt! Hæ? Har Storhaug og Rolness uttalt seg her om at det var for mye? 😅 Jøss. 2
Hannah80 Skrevet 18. november 2022 #525 Skrevet 18. november 2022 Hank Amarillo skrev (6 minutter siden): https://www.dagbladet.no/nyheter/hulsker-dom-brukt-i-henleggelse/77796561 Hvem skulle trodd at gjengivelsen fra Ali var overdramatisert og tøyde grensen for faktagjengivelse. Hmmm.. Nuvel. Hadde historien hennes vært totalt på bærtur, så hadde vel ikke Antonsen lagt seg så totalt paddeflat som han faktisk gjorde:) 8 2
Oppgitt78 Skrevet 18. november 2022 #526 Skrevet 18. november 2022 Hank Amarillo skrev (5 minutter siden): https://www.dagbladet.no/nyheter/hulsker-dom-brukt-i-henleggelse/77796561 Hvem skulle trodd at gjengivelsen fra Ali var overdramatisert og tøyde grensen for faktagjengivelse. Hmmm.. Der er ofte lurt å vente til flere fakta er på bordet før man dømmer noen i slike saker som dette.. 9 1
PITTY Skrevet 18. november 2022 #527 Skrevet 18. november 2022 parmanoia skrev (9 minutter siden): Saken er henlagt. Statsadvokaten digger sikkert Mr.Antonsen. Norsk korrupsjon..🤪
AprilLudgate Skrevet 18. november 2022 #528 Skrevet 18. november 2022 (endret) Hank Amarillo skrev (6 minutter siden): - Man trenger ikke være komiker for at noe skal ses på i en ironisk eller humoristisk kontekst. Du kan selvfølgelig si ting til venner som de ikke tar personlig, sier Høgberg. Men ikke til feminister. Tydeligvis. Det lærte Atle Antonsen på den harde måten. Uansett tilfelle: Ingen lo. Folk ba ham slutte. Så flere enn henne tolket dette ikke som en morsom uttalelse. Men den juridiske vurderingen er at det ikke var UTVILSOMT. Altså hans intensjon. Latterliggjøring av feminisme har da ingenting fra den juridiske begrunnelsen å gjøre. Det innlegget det er i trollekategori. Endret 18. november 2022 av DundreMilfin 7 1
totti_1 Skrevet 18. november 2022 #529 Skrevet 18. november 2022 Hannah80 skrev (Akkurat nå): Nuvel. Hadde historien hennes vært totalt på bærtur, så hadde vel ikke Antonsen lagt seg så totalt paddeflat som han faktisk gjorde:) Mange høyrevridde forsøker nå å styre narrativet til at Jirde løy. Det finnes ikke slike bevis for fem øre. Antonsen frikjent fordi han hadde humor-intensjon. Det må vi leve med. 5
fotosyntesen Skrevet 18. november 2022 #530 Skrevet 18. november 2022 Hannah80 skrev (Akkurat nå): Nuvel. Hadde historien hennes vært totalt på bærtur, så hadde vel ikke Antonsen lagt seg så totalt paddeflat som han faktisk gjorde:) Tja, i sånne situasjoner lønner det seg vel å legge seg paddeflat uansett. Selv i situasjoner som overhodet ikke har med rasisme å gjøre, men bare blir hauset opp av svært følsomme grupper. 13 1 3
totti_1 Skrevet 18. november 2022 #531 Skrevet 18. november 2022 PITTY skrev (Akkurat nå): Statsadvokaten digger sikkert Mr.Antonsen. Norsk korrupsjon..🤪 Statsadvokaten forsvarer smakløs og ekstrem humor. Helt greit juridisk, men det endrer ikke noe fra i går. 4
Hannah80 Skrevet 18. november 2022 #532 Skrevet 18. november 2022 fotosyntesen skrev (1 minutt siden): Tja, i sånne situasjoner lønner det seg vel å legge seg paddeflat uansett. Selv i situasjoner som overhodet ikke har med rasisme å gjøre, men bare blir hauset opp av svært følsomme grupper. Jeg legger meg ikke flat når jeg blir beskyldt for noe jeg ikke har gjort. Det tror jeg ikke Atle Antonsen heller gjør. 9
totti_1 Skrevet 18. november 2022 #533 Skrevet 18. november 2022 https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/derfor-slapp-antonsen-straff-mens-hulsker-ble-domt/15284251/ 1
fotosyntesen Skrevet 18. november 2022 #534 Skrevet 18. november 2022 Hannah80 skrev (1 minutt siden): Jeg legger meg ikke flat når jeg blir beskyldt for noe jeg ikke har gjort. Det tror jeg ikke Atle Antonsen heller gjør. Torbjørn Røe Isaksen følte at han måtte det når han brukte ordspillet "hvit makt" i en privat bursdagsfest med quiz. Han skulle bare spøke med et navneforslag til hans gruppe som bare hadde hvite brikker. Selvfølgelig ble dette misforstått og blåst opp i dimensjoner. Og han hadde ikke annet valg enn å unnskyldse seg. https://www.nrk.no/vestfoldogtelemark/kunnskapsministeren-matte-beklage-etter-vitsing-om-_hvit-makt_-1.13645536 9 2
PITTY Skrevet 18. november 2022 #535 Skrevet 18. november 2022 Hannah80 skrev (4 minutter siden): Jeg legger meg ikke flat når jeg blir beskyldt for noe jeg ikke har gjort. Det tror jeg ikke Atle Antonsen heller gjør. Antonsen HAR jo lagt seg flat for noe han HAR gjort. 1
Hannah80 Skrevet 18. november 2022 #536 Skrevet 18. november 2022 PITTY skrev (Akkurat nå): Antonsen HAR jo lagt seg flat for noe han HAR gjort. Nettopp. Det var hele poenget mitt 😁 3
Justlooking Skrevet 18. november 2022 #537 Skrevet 18. november 2022 gjest:) skrev (På 15.11.2022 den 22.19): Han la seg jo flat først etter at han var anmeldt.. Han la seg vel flat noen få dager etter og før han ble anmeldt?
PITTY Skrevet 18. november 2022 #538 Skrevet 18. november 2022 Hannah80 skrev (1 minutt siden): Nettopp. Det var hele poenget mitt 😁 Ok.. hatt en hard arbeidsuke🥶
Gjest Velvia Skrevet 18. november 2022 #539 Skrevet 18. november 2022 Trist..nå er det fritt frem for å si det man måtte ønske uten at det får noen konsekvenser.
Hannah80 Skrevet 18. november 2022 #540 Skrevet 18. november 2022 Justlooking skrev (1 minutt siden): Han la seg vel flat noen få dager etter og før han ble anmeldt? Ja, han beklaget seg etter hendelsen. Min hun valgte å anmelde likevel:) 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå