Gjest Anonobilis Skrevet 15. november 2022 #1 Del Skrevet 15. november 2022 Kongen befaler at Atle Antonsen blir kansellert? https://www.vg.no/rampelys/i/69qox0/sumaya-jirde-ali-har-anmeldt-atle-antonsen-for-hatytringer Offentlig innlegg på facebook om saken: https://www.facebook.com/100004197558969/posts/pfbid03zoXCSiekjL5uedg9HpkW2KGn3PyJN3P4JGpy65sCmy1jMFKBAmpz7Ci1aygmUqfl/?app=fbl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 15. november 2022 #2 Del Skrevet 15. november 2022 Skal alle som har sagt noe drit anmeldes nå da? 28 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DislayName Skrevet 15. november 2022 #3 Del Skrevet 15. november 2022 Fy faen, han burde skamme seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DislayName Skrevet 15. november 2022 #4 Del Skrevet 15. november 2022 1 minutt siden, parmanoia said: Skal alle som har sagt noe drit anmeldes nå da? Han skremte ei jente som er halvparten så ung som seg. Det er vel verre enn å "si no drit". Ja, han fortjener å anmeldes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 15. november 2022 #5 Del Skrevet 15. november 2022 Dette kunne jeg aldri ha sett for meg, jeg er seriøst helt rystet. Jeg har alltid sett opp til ham og er stor fan. Jeg kommer til å håpe til det siste at det ikke er sant at han har kommet med rasistiske ytringer, men at han "bare" har laget kvalm. 21 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonobilis Skrevet 15. november 2022 #6 Del Skrevet 15. november 2022 3 minutter siden, parmanoia said: Skal alle som har sagt noe drit anmeldes nå da? "Noe drit" som rasistiske ytringer og bruk av fysisk makt i krangler bør anmeldes, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Snuppe Skrevet 15. november 2022 Populært innlegg #7 Del Skrevet 15. november 2022 Hvor skal dette ende? Snart kan man ikke åpne munnen i fare for å bli anmeldt. Hvor hårsår er det mulig å bli? Atle Antonsen er en av Norges morsomste menn, jeg elsker Kongen Befaler. Det er et av mine favorittprogram. Håper det ikke blir noe ála Bernt Hulsker sak ut av dette. 49 3 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet 15. november 2022 #8 Del Skrevet 15. november 2022 Hvis hun har litt selvtillit og god integritets-følelse kunne hun vel ha sagt tilbake noe alá; ..hold kjeft, din feite faen.. 35 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest plusskatten Skrevet 15. november 2022 #9 Del Skrevet 15. november 2022 Kjendiser bør ikke være beruset på byen. Da blir det bråk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Oline12 Skrevet 15. november 2022 Populært innlegg #10 Del Skrevet 15. november 2022 Snuppe skrev (Akkurat nå): Hvor skal dette ende? Snart kan man ikke åpne munnen i fare for å bli anmeldt. Hvor hårsår er det mulig å bli? Atle Antonsen er en av Norges morsomste menn, jeg elsker Kongen Befaler. Det er et av mine favorittprogram. Håper det ikke blir noe ála Bernt Hulsker sak ut av dette. Mangler du medmenneskelighet? 36 4 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ATLAS6 Skrevet 15. november 2022 #11 Del Skrevet 15. november 2022 Utrolig synd. Har vært fan av Atle Antonsen og Magnus Devold lenge. Dette er ufyselig oppførsel, og ikke noe jeg kommer til å støtte videre. Flott at hun politianmeldte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lothlorien- Skrevet 15. november 2022 #12 Del Skrevet 15. november 2022 Ikke for å forsvare hans utsagn, men det står han var beruset. I mange andre typer saker pleier vel det å være beruset å være en formildende omstendighet, men altså aldri når det gjelder kommentarer som dette? Rart. 19 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Snuppe Skrevet 15. november 2022 Populært innlegg #13 Del Skrevet 15. november 2022 Oline12 skrev (Akkurat nå): Mangler du medmenneskelighet? Om jeg skulle anmelde noen hver gang noen sier noe dritt til meg, så hadde jeg ikke fått tid til noe annet. Folk er for opptatt av oppmerksomhet. Se på meg! Se hvor krenket jeg er! Jeg gir opp! 42 1 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 15. november 2022 #14 Del Skrevet 15. november 2022 Snuppe skrev (6 minutter siden): Hvor skal dette ende? Snart kan man ikke åpne munnen i fare for å bli anmeldt. Hvor hårsår er det mulig å bli? Atle Antonsen er en av Norges morsomste menn, jeg elsker Kongen Befaler. Det er et av mine favorittprogram. Håper det ikke blir noe ála Bernt Hulsker sak ut av dette. Dette kan umulig være seriøst ment. 21 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Factum Factaria Skrevet 15. november 2022 Populært innlegg #15 Del Skrevet 15. november 2022 Lothlorien- skrev (4 minutter siden): Ikke for å forsvare hans utsagn, men det står han var beruset. I mange andre typer saker pleier vel det å være beruset å være en formildende omstendighet, men altså aldri når det gjelder kommentarer som dette? Rart. Selvpåført rus er da aldri noen formildende omstendighet, hvor har du det i fra? 62 1 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skid_raw Skrevet 15. november 2022 #16 Del Skrevet 15. november 2022 Snuppe skrev (3 minutter siden): Om jeg skulle anmelde noen hver gang noen sier noe dritt til meg, så hadde jeg ikke fått tid til noe annet. Folk er for opptatt av oppmerksomhet. Se på meg! Se hvor krenket jeg er! Jeg gir opp! Har du lest det hun skrev i innlegget sitt på Facebook? Inntil vi ikke vet hva intensjonen til komikeren var så er det vanskelig å ta stilling til det som skjedde. Men dette er ikke en bagatell og hvis du ikke skjønner det så synes jeg synd på deg. 25 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 15. november 2022 #17 Del Skrevet 15. november 2022 Anonobilis skrev (18 minutter siden): Kongen befaler at Atle Antonsen blir kansellert? https://www.vg.no/rampelys/i/69qox0/sumaya-jirde-ali-har-anmeldt-atle-antonsen-for-hatytringer Offentlig innlegg på facebook om saken: https://www.facebook.com/100004197558969/posts/pfbid03zoXCSiekjL5uedg9HpkW2KGn3PyJN3P4JGpy65sCmy1jMFKBAmpz7Ci1aygmUqfl/?app=fbl Dette er jo ikke den første aggressive fylla-hendelsen, Atle "roter" seg opp i. Han fløy på en ansatt når han var drita tidligere i år, eller om det var i fjor. Virker som han har et alkoholproblem. 34 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonobilis Skrevet 15. november 2022 #18 Del Skrevet 15. november 2022 2 minutter siden, kraftwerk said: Dette er jo ikke den første aggressive fylla-hendelsen, Atle "roter" seg opp i. Han fløy på en ansatt når han var drita tidligere i år, eller om det var i fjor. Virker som han har et alkoholproblem. Det er minst to barer i Oslo han har investert i på eiersiden, og mannen takler ikke å få i seg det han selger. Bukken passer havresekken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Needleader97 Skrevet 15. november 2022 #19 Del Skrevet 15. november 2022 Er ikke han og Johan Golden bff's? Rart å være rasist og ha en bestevenn som er mørk? 18 1 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 15. november 2022 #20 Del Skrevet 15. november 2022 (endret) Anonobilis skrev (Akkurat nå): Det er minst to barer i Oslo han har investert i på eiersiden, og mannen takler ikke å få i seg det han selger. Bukken passer havresekken. Han eier og driver baren med Golden, husker ikke hva den heter nå. Står om det i avisen 😊 Endret 15. november 2022 av kraftwerk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå