Gå til innhold

Endring av koder på smileys


Sola de

Anbefalte innlegg

loffen skrev (8 timer siden):

Altså..skal det bare være slik?? :laugh: er :skratte?? Og hva er :klaske: blitt for noe?? Orker jo ikke bruker ti minutter i hvert innlegg for å lete etter nye koder. Dette er så forbanna irriterende! aarrghhhh!!
:kjempesinna:
Den virket iaf

:klaske: har blitt facepalm :facepalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har fremkommet en god del eksempler,@Rhodiola

Hva er tanken videre? Skal de endres tilbake? Når man har skrevet disse :nigo: i mange år er det utrolig frustrerende å måtte begynne og lete i ei lang liste igjen. Spesielt på mobil! Og skriver du "smi" for å finne :nigo: :smil: så får du underveis et lass av forslag. 

image.png.237fe54e475cf56a004ec72dfcdb7be2.png

For min del spiller det ingen rolle om det heter klø/klo, rødme/rodme, snø/sno, da det er en viss logikk i å endre ø til o. Og klø har vært klo ganske lenge (husker det ble endret ved en av de tidligere oppdateringene). 

Mye mer frustrerende når nigo har blitt smil, sjokkert er forferdet, jepp er nikke, strix er lykke og jolie nå er nekte osv. :bond:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kan skjønne de som har byttet til mer logiske navn, men mange av disse hadde jo allerede passende navn. Stemmer i med de andre, det er irriterende å bla gjennom lista istedenfor å skrive koden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Jeg skal prøve å få satt meg ned og ryddet litt i kodene i løpet av denne uken. Veldig fint om dere som husker gamle koder på smileyene kan hjelpe til, noen husker jeg selv, men ikke alle dessverre :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumansvarlig skrev (2 timer siden):

Heisann! Jeg skal prøve å få satt meg ned og ryddet litt i kodene i løpet av denne uken. Veldig fint om dere som husker gamle koder på smileyene kan hjelpe til, noen husker jeg selv, men ikke alle dessverre :)

Helt topp! 

Mange er allerede dekket av @Daria i innlegg nr 45 på side 3, og flere har kommet til etterpå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Roadrunner skrev (32 minutter siden):

:godnatt: het :natti: 

:highfive: het :5: 

Den nede synes jeg er bedre nå, her hadde aldri tenkt å måtte skrive 5 for å få opp noen som gir high five :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (46 minutter siden):

Den nede synes jeg er bedre nå, her hadde aldri tenkt å måtte skrive 5 for å få opp noen som gir high five :P 

Akkurat den er jeg enig i, og lever godt med om den beholder sitt highfive-navn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da tror jeg at jeg fikk med meg alle, men si gjerne ifra om der kommer på noen som ikke har fått riktig navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumansvarlig skrev (1 time siden):

Sånn, da tror jeg at jeg fikk med meg alle, men si gjerne ifra om der kommer på noen som ikke har fått riktig navn.

Denne :haar: synes jeg burde beholdt sitt nye navn, haar gir ingen mening :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (13 minutter siden):

Denne :haar: synes jeg burde beholdt sitt nye navn, haar gir ingen mening :klo:

Haar (hår) som i hårreisende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (5 timer siden):

Haar (hår) som i hårreisende...

Er vel ingen som sier haar eller hår når de skal beskrive det ordet da? Da kan de like greit endre den til hårreisende eller frysninger som jeg alltid har forbundet med den

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Daria skrev (1 minutt siden):

Disse som nå alle heter tommelopp med ulike nummer het før

:tommelopp2: tommelopp

:tommelopp: tommelsmil

:tommelopp3: tommel

Det var bedre navn før ja :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...