Gå til innhold

hadde dere valgt ps5 eller Nintendo swich ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Ms Baxter

Vi har begge i hus, men sønnen og vennene hans bruker kunn ps5. (Jeg spiler på begge😅) Har på på gutta skjønt at Ps5, Xbox og pc er det det spilles mest på i klassen. De er 10år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snuppe skrev (5 timer siden):

Typen min ønsker seg PS5 til Jul, men hvor får man tak i? Jeg gidder ikke betale overpris.

Butikkene får fortsatt jevnlig inn, så bare å sjekke de ofte. Konsollene blir nok litt fortere borte nå som det nærmer seg jul, sammenlignet med tidligere i høst, men. 

Og evt finn en tråd på diskusjon som heter noe sånt som playstation 5 tilgjengelig, eller noe lignende, og følg den - folk er kjappe med å oppdatere der. Power har hatt konsoller ute allerede denne uken tror jeg

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrøkenMånestråle skrev (På 14.11.2022 den 19.30):

Det spørs hva man spiller tenker jeg. Vi har alle konsollene som er og den som er blitt mest brukt utenom gaming pc er Nintendo Switch, sånn har det vært for både meg og guttungen, det andre vi har samler egentlig bare støv. Men igjen det spørs jo hva man spiller, hadde vi ikke hatt skikkelig gaming pc så måtte vi jo hatt PS5 uansett og Nintendo konsoll må vi og ha siden Zelda og Mario spillene ikke kommer i annet format. :P 

Men du har jo både PS5 og Xbox X.

Anonymkode: dfefa...b64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vi har xbox series x og nintendo switch. Barn på 12 og 8 år. De spiller alltid nintendo switch når vi har besøk, da det er flere spill der de kan spille 4 stk sammen. Nå har vi stort utvalg av spill til switch og mange kontroller. Mange av de nye spillene til xbox feks finnes også på nintendo switch, så bare barnslige spill er det ikke. Genial konsoll på ferier ol! Vi så at når vi var på ferie at vi burde invistere i switch lite også, siden begge ville spille og vi kun hadde den med som håndholdt konsoll. Mye større utvalg til barn hos nintendo, men også fortnite, fifa osv til de litt større (og 18 års grense spill).

Endret av Tutta89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tutta89 skrev (7 minutter siden):

Vi har xbox series x og nintendo switch. Barn på 12 og 8 år. De spiller alltid nintendo switch når vi har besøk, da det er flere spill der de kan spille 4 stk sammen. Nå har vi stort utvalg av spill til switch og mange kontroller. Mange av de nye spillene til xbox feks finnes også på nintendo switch, så bare barnslige spill er det ikke. Genial konsoll på ferier ol! Vi så at når vi var på ferie at vi burde invistere i switch lite også, siden begge ville spille og vi kun hadde den med som håndholdt konsoll. Mye større utvalg til barn hos nintendo, men også fortnite, fifa osv til de litt større (og 18 års grense spill).

Og du får fort hver sin nintendo for samme pris som en ps5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...