Gå til innhold

Når står du opp og når begynner du på jobb?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tja det kommer jo helt an på hva slags vakt jeg har da. Er det dagvakt så er det 0530-45 ish- begynner da 0730. Kveldsvakt tja kommer an på hva jeg gidder, men er nok ute av senga før 10 da og . Nattevakt forsøker jeg å sove og hvile mest mulig utover dagen. 

Anonymkode: 48ca1...847

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Står opp 6:45. Er avhengig av buss, og tar bussen ca. 8:15. Evt spaserer jeg litt før kl 8:00. Begynner 8:30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner klokka 9. Har litt under tre kvartes reisevei så drar hjemmefra 8:15.  Står opp mellom 7:30 og 8:00 avhengig av dagsformen, om jeg ønsker å prioritere frokost eller sove litt ekstra. 

Anonymkode: 527ac...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De dagene jeg ikke leverer unger i bhg: Står opp 05:20, er på jobb til kl 6 (før om jeg sitter på hjemmekontor). 

De dagene jeg leverer unger i bhg: står opp 05:20 eller før om minsten gauler (noe han ofte gjør...), klar på jobb til kl 8. 

Anonymkode: a6501...509

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står opp tidligst 0745, og seinest 0845. Starter mellom 8 og 9. Fleksitid. 

Anonymkode: 69aef...c67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Titania skrev (På 14.11.2022 den 14.06):

Står opp rundt 7, bussen går 7.15, begynner på jobb 8 😛 

Wonder Woman

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bundaberg skrev (29 minutter siden):

Wonder Woman

Nei da 😅 Trenger bare ikke så lang tid på morgenen heldigvis, siden jeg ikke er morgenfugl på noen måte 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss91 skrev (På 29.12.2022 den 8.02):

Står opp kl 5 eller 6 stort sett. Begynner når jeg vil/må og slutter når jeg er ferdig. Bestemmer selv med andre ord. 

Hva i alle dager jobber du med?

Har dere ledige stillinger? 💪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bundaberg skrev (5 timer siden):

Hva i alle dager jobber du med?

Har dere ledige stillinger? 💪

Meeting & eventmanager :) mine ansatte må følge vaktplanen sin. Jeg jobber sjelden under 200t, så det er ikke det samme som at jeg har en jobb hvor jeg ikke har mye å gjøre 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står opp 2 timer før jeg starter. Starter 0730. Tar buss til jobb som tar 40 minutter og liker å ha god tid på morgenen. Er ferdig ca 1500.

Anonymkode: f3b0f...287

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Miss91 skrev (2 minutter siden):

Meeting & eventmanager :) mine ansatte må følge vaktplanen sin. Jeg jobber sjelden under 200t, så det er ikke det samme som at jeg har en jobb hvor jeg ikke har mye å gjøre 😅

Hva trengs for å få en slik jobb? 😊

Anonymkode: f3b0f...287

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber turnus, så det er noen alternativer.

06:30 for å være på jobb kl 07:00. (tidligvakta som må avløse nattevakta)

07:30 for å være på jobb kl 09:00. (fleksibel dagvakt for alle bortsett fra den ene som må være tidligvakt)

13:00 for å være på jobb kl 15:00.

Når jeg jobber natt, så har jeg ikke på alarm. Våkner ca kl 15:00 etter nattevakt.

 

Anonymkode: 514de...1a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva trengs for å få en slik jobb? 😊

Anonymkode: f3b0f...287

Genuin interesse for jobben, mye hardt arbeid. Villig til å jobbe mye og lange vakter når det trengs. Personal og budsjettansvar følger med, så du må være interessert i det også. 
du må sikte deg inn på en lederstilling, og jeg antar at du ikke har noe erfaring i denne bransjen siden du spør hva som trengs. Sjekk Finn.no, søk events eller konferanse, så får du opp ledige stillinger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

bundaberg skrev (På 13.11.2022 den 17.53):

hva jobber du med? på den tiden jeg drømmer om rihanna

Jeg jobber på Gardermoen, hovedflyplassen. Vi har mye ukurante arbeidstider, så må kjøre selv da kollektiv ikke går såpass tidlig på natta.

Anonymkode: 6caa9...675

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står opp rundt kl 06, starter jobb ca kl 10. Men har barn som står opp tidlig og som skal leveres i bhg.

Anonymkode: a1231...32e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg har hjemmekontor kan jeg stå opp rett før kl 9 og begynne på jobb da. Når jeg må møte opp på kontoret står jeg opp kl 05.30 for å begynne på jobb kl 07.30, har over 1 timers reisevei med buss. 

Anonymkode: 3f99b...4c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...