Gå til innhold

Når står du opp og når begynner du på jobb?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når jeg har dagvakt står jeg opp 07.25, går til jobb ca 07.45 og begynner 08.

Anonymkode: a7a6f...927

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Står opp senest 0630. Drar hjemmefra ca. 0730, innom bhg med sønnen min og bruker 20 min på å kjøre til jobb. Bør være på jobb til kl. 08, men det hender ofte at jeg ikke er der før 08:10, hvis sønnen min er i «vil ikke i bhg»-modus. 

Anonymkode: de60a...c2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står opp kl 06 når jeg begynner 07.15, en time senere når jeg begynner en time senere. Har jeg sen-tidlig sover jeg på jobb og står opp 25 min før jeg begynner 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg står mesteparten opp 02.45-03.00 avhengig om jeg tar en dusj eller ikke før jobb. Begynner på jobb 04.00. Har noen få kveldsvakter og da våkner jeg grytidlig fordi den rutinen er så innarbeidet.

 

Anonymkode: 6caa9...675

Lenke til kommentar
Del på andre sider

06.30, begynner 8.00. Må levere en i barnehagen og en på skolen først. Hvis jeg ikke må levere står jeg opp litt før og er på jobben ca 7. Jobber jeg hjemmefra logger jeg på omtrent i øyeblikket jeg våkner.

Anonymkode: c6b6f...a2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 hours ago, AnonymBruker said:

Når står du opp om morgen? 
 

Selv står jeg opp 0530 og begynner på jobb kl 0700. 

Anonymkode: e3165...a45

Står opp 07:15, begynner på jobb stort sett kl 08 hvis det passer og jeg har våknet ordentlig.

Har fleksibel arbeidstid og "kjernetid" fra 09, så prøver å være på kontoret til det.

Anonymkode: 95d7f...d6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå under barnehagestreiken er det jo bare rot, men til vanlig står jeg opp kl. 06.00, leverer i barnehagen kl. 06.45 og begynner på jobb kl 07.00.

Anonymkode: 204bd...a6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vetatjegikkevet

Fysisk oppmøte: Står opp 06:00, på jobb til 07:30-07:45, prøver å komme i gang med å jobbe effektivt fra 08:00 (om jeg kommer meg unna morgenskravlerne).

Hjemmekontor: Står opp mellom 06:30 og 07:00. Som regel pålogget og godt i gang med å få unna oppgaver innen 07:30. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17.11 skrev (11 timer siden):

Står opp mellom 05.00 og 05.30, starter på jobb mellom 07.00 og 07.30. Liker å trene før jobb, så derfor står jeg opp rimelig tidlig. 

jeg starter 0730 og har vurdert å trene før jobb. eneste problemet er jeg må bruke kollektiv transport. dvs. buss  som tar meg 35.min minimum fra døra til trening. 

kjører du eller tar du kollektiv :D?

Anonymkode: 9b14f...cdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg står mesteparten opp 02.45-03.00 avhengig om jeg tar en dusj eller ikke før jobb. Begynner på jobb 04.00. Har noen få kveldsvakter og da våkner jeg grytidlig fordi den rutinen er så innarbeidet.

 

Anonymkode: 6caa9...675

hva jobber du med? på den tiden jeg drømmer om rihanna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Står opp ca. 04.45, begynner kl. 08.00.

Anonymkode: e96a5...f38

Oi, lang reisevei? Trening før jobb? Eller bare et genuint A-menneske?

Anonymkode: d952b...7a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp kl. 6, jobb kl. 7, når fredagshjemmekontor 8 og logger på umiddelbart.

Anonymkode: d952b...7a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, AnonymBruker said:

jeg starter 0730 og har vurdert å trene før jobb. eneste problemet er jeg må bruke kollektiv transport. dvs. buss  som tar meg 35.min minimum fra døra til trening. 

kjører du eller tar du kollektiv :D?

Anonymkode: 9b14f...cdc

Tar buss ja, men den bruker bare 15 minutter til jobben, også trener jeg hjemme da, så sparer masse tid på det. Hadde ikke rukket å dra til et senter.

Endret av 17.11
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Står opp enten 06 eller 6.50. En time før jeg begynner på jobb, drar 35 min før jeg begynner å jobbe. Har 25 min fra jeg våkner til jeg skal ut av huset. Fikser meg på badet og spiser frokost.  Får opp to barn, lager frokost (oftest havregrøt) og gir til barna, samt medisiner (5 og 6år). Ta ut av oppvaskmaskina og legge matpakker i sekker og legger ytterklær klart midt i gangen. Ett par dager i uka setter jeg på vaskemaskinen og en gang hver annen uke skifter jeg på sengene også. Pappaen leverer. 

Anonymkode: 045da...2a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hjemmekontor to dager i uka, da står jeg opp mellom 07 og 09 og starter på jobb med en gang i pysjen. Dusjer i lunsjen.

Er på kontoret tre dager i uka, og da står jeg opp 05:30, drar 06:15 og er på jobb 06:30 :)  liker å starte tidlig og dra tidlig på de dagene jeg er på kontoret. 

Anonymkode: dc81e...338

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fast hjemmekontor. Står opp mellom 6-7 og gjør klart til skole og bhg. Leverer barn. Er klar for jobb ca 830.

Anonymkode: 213e0...45b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...