Gå til innhold

Hvorfor så snurt når ingen vil henge med deg pga du røyker, snuser, drikker eller bruker narkotika for gøy?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Just now, AnonymBruker said:

Du forstår jo tydeligvis ikke hva ALLERGIER er for noe.

Anonymkode: afca4...0ec

Joda. Klarer bare ikke se hvordan du skulle reagere/få i deg f.eks. snusen til en annen. Utover klining.

Anonymkode: ca43c...90e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis man er hyperallergisk mot nikotin til en sånn grad at man reagerer når noen andre snuser, så må livet bli ganske isolert. Butikkturer og det meste må jo planlegges og gjennomføres med forsiktighet, man vet jo aldri når det kommer noen bak i køen med snus under leppa. Høres slitsomt ut.

Anonymkode: ca43c...90e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe fikk skikkelig Gry Jannicke Jarlum - feeling sv denne. Too bad for dere som er for unge.

Anonymkode: 3d30e...415

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvis man er hyperallergisk mot nikotin til en sånn grad at man reagerer når noen andre snuser, så må livet bli ganske isolert. Butikkturer og det meste må jo planlegges og gjennomføres med forsiktighet, man vet jo aldri når det kommer noen bak i køen med snus under leppa. Høres slitsomt ut.

Anonymkode: ca43c...90e

Det er ikke sammenlignbart. Når man sitter på besøk eller jobber sammen med en oppgave så sitter man ganske tett i noen timer. Køen i kassa varer bare 2 min.

Anonymkode: afca4...0ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg velger å besvare spørsmålet i tittelen, selv om tittel og innhold ikke ser ut til å stemme helt overens. Jeg drikker sporadisk (ikke fremmed for en fyllekule), snuser semifast og har tidligere festrøyket. Aldri har jeg opplevd at noen ikke vil henge med meg eller være vennen min pga dette.

Jeg har venner som aldri drikker, venner som synes snus og røyk er vemmelig. Enkelte venninner har sett ned på både røyking og snusing, kanskje oppfordret meg til å slutte, men venner var vi like fullt. I motsatte ende har jeg hatt venninner som fester mye mer enn meg og har eksperimentert med narkotika uten at det plaget meg. Så lenge man respekterer hverandres grenser og hverandres frihet til å ta egne valg i livet trenger man ikke være prikk like for å være venner...

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at det er DE som er snurt her og ikke DU fordi du ikke kan diktere livet til andre?

Anonymkode: f0494...60b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem nøyaktig blir snurt for dette? De aller fleste mennesker vil ha venner og bekjente soner mest mulig lik dem selv. Tror ikke de griner seg i søvn for å ha tapt deg heller, bare min mening..

Anonymkode: e195a...ffc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...