AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #1 Skrevet 8. november 2022 Kvinne på 47, Jeg jobber i lavtlønns yrke , men har likevel mitt eget hus, og lite boliglån igjen . Vært alene med barna siden 2004. Vært i to forhold etter jeg ble skilt. Der han første var full i kredittkort gjeld og bodde hjemme hos mor , neste forhold avr en mann i 40 årene som med vilje og lyst hadde lurt seg til uføretrygd for å slippe å jobbe, han hadde fått kjøpt seg en rønne, uten innlagt vann og kunne aldri spandere en eneste middag på meg. Det siste året og har snakket og vært på date med 7 forskjellige menn fra Tinder. Det de hadde felles var at de var 50 år, men ingen av de eide sin egen leilighet eller hus. De leide og han ene hadde ikke bil .Og jobbet hardt , men var tydligvis full i gjeld. Er det slik at mange menn i femti årene ikke eier selv? Anonymkode: ef241...171 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #2 Skrevet 8. november 2022 Jeg vet ikke hvor vanlig det er, men erfaring har lært meg at det er et blodrødt flagg. Det skal veldig gode grunner til før jeg endrer mening om den saken. Anonymkode: 6ffe9...d03 8 3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #3 Skrevet 8. november 2022 Statistisk sett eier vel de fleste menn rundt 50 bolig vil jeg tro, uten at jeg har noe data på det. Blant single menn på den alderen har vel mange gått gjennom et samlivsbrudd som forklarer hvorfor de ikke eier bolig? Så lenge økonomien er i orden bør det ikke spille en rolle at de leier pga at det har blitt slutt med x'en. Har man 0 i egenkapital og leier er det en annen sak, det er jo kjipt å leve slik Anonymkode: 429e3...d55 4 1 2
Muskath Skrevet 8. november 2022 #4 Skrevet 8. november 2022 Det spiller vel ingen rolle om han eier eller leier, så lenge han har ordnet økonomi. Min mening 24 5
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #5 Skrevet 8. november 2022 Moren min tok huset, faren min ville bo i området på grunn av barn og barnebarn og fant ikke noe her han hadde råd til som ikke var et oppussingsprosjekt. Så han leide et hus istedenfor som han trivdes veldig godt i. Var ikke noe mere muffins enn det. Anonymkode: 0dbf7...d3b 14 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #6 Skrevet 8. november 2022 Jeg er mann som snart fyller 50. Leier bolig av eget valg da jeg ikke vil binde meg til en fast plass, trives i min leid bolig. Tidligere skilt, 2 voksne barn og en eks kone som irriterer seg over at jeg lever er friere liv enn henne. Hun løp rett i armene til en annen mann mens jeg trivdes som singel, noe jeg gjør enda. Ler meg ihjel når jeg leser alle klagepostene her inne om mannen eller kona som irritere livskiten av den andre part. Jeg lever livet, bruker pengene mine på reiser verden rundt, opplever ting på min bucket list som ikke ville vært mulig hadde jeg hatt en sur/masete dame som kun vil til Granca eller andre charter destinasjoner. Singellivet og det å leie bolig er helt topp og hvis en dame ser ned på meg pga dette så er det hennes tap. Ingen plass til gold diggers i mitt liv. Ja, jeg er alene men jeg er ikke ensom og hvis det at jeg velger å leie er et rødt flagg for noen av de lykketrollene her inne på KG så får det være. Sier mer om dem enn meg. Anonymkode: bcdb3...f54 19 2 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #7 Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er mann som snart fyller 50. Leier bolig av eget valg da jeg ikke vil binde meg til en fast plass, trives i min leid bolig. Tidligere skilt, 2 voksne barn og en eks kone som irriterer seg over at jeg lever er friere liv enn henne. Hun løp rett i armene til en annen mann mens jeg trivdes som singel, noe jeg gjør enda. Ler meg ihjel når jeg leser alle klagepostene her inne om mannen eller kona som irritere livskiten av den andre part. Jeg lever livet, bruker pengene mine på reiser verden rundt, opplever ting på min bucket list som ikke ville vært mulig hadde jeg hatt en sur/masete dame som kun vil til Granca eller andre charter destinasjoner. Singellivet og det å leie bolig er helt topp og hvis en dame ser ned på meg pga dette så er det hennes tap. Ingen plass til gold diggers i mitt liv. Ja, jeg er alene men jeg er ikke ensom og hvis det at jeg velger å leie er et rødt flagg for noen av de lykketrollene her inne på KG så får det være. Sier mer om dem enn meg. Anonymkode: bcdb3...f54 Når man er 50 år burde man ha råd begge deler. Jeg er like under det, har store verdier i bolig, samt reiser, lever og opplever. Det er nok ikke golddiggers som frykter menn uten egen bolig, men kvinner som ikke ønsker mann som blir en stor økonomisk belastning for dem. Anonymkode: aabbe...278 11 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #8 Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er mann som snart fyller 50. Leier bolig av eget valg da jeg ikke vil binde meg til en fast plass, trives i min leid bolig. Tidligere skilt, 2 voksne barn og en eks kone som irriterer seg over at jeg lever er friere liv enn henne. Hun løp rett i armene til en annen mann mens jeg trivdes som singel, noe jeg gjør enda. Ler meg ihjel når jeg leser alle klagepostene her inne om mannen eller kona som irritere livskiten av den andre part. Jeg lever livet, bruker pengene mine på reiser verden rundt, opplever ting på min bucket list som ikke ville vært mulig hadde jeg hatt en sur/masete dame som kun vil til Granca eller andre charter destinasjoner. Singellivet og det å leie bolig er helt topp og hvis en dame ser ned på meg pga dette så er det hennes tap. Ingen plass til gold diggers i mitt liv. Ja, jeg er alene men jeg er ikke ensom og hvis det at jeg velger å leie er et rødt flagg for noen av de lykketrollene her inne på KG så får det være. Sier mer om dem enn meg. Anonymkode: bcdb3...f54 Den største golddiggeren her kan fort bli deg. Hvis du treffer en oppegående dame med styring på økonomien og livet, er du sikker på at du fortsatt synes det er like flott å leve livet slik du gjør? Eller kanskje blir det fristende å la henne ta hånd om deg økonomisk? Sikkert fint å flytte inn hos henne og kanskje betale en symbolsk sum i leie? Anonymkode: 6ffe9...d03 6 6
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #9 Skrevet 8. november 2022 Ts. Mange menn som leier hos mor eller som har masse gjeld og ikke har egen bolig er gjerne sånn for en grunn. Kansje får de ikke helt til å lage seg et hjem, fordi de er satt sammen sånn. Det er tross alt mye enklere når mor ordner opp, enn om han må gjøre alt selv. De er single ja, og det er de fleste av mennene i denne gruppa du har oppdaget. De vil så klart finne seg en dame, og så klart en dame som er huslig og kan huse dem, slik som mor. Jeg er 40 og har møtt på et par slike, når jeg senka krava.jeg har selv ADHD og ofte er det ADHD menn, både uten og med diagnose, som sliter litt med å skape seg et selvstendig liv. Kansje er det andre diagnoser også da... Men massevis av ADHD menn som er single ihvertfall.. Anonymkode: 1833f...118 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #10 Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ts. Mange menn som leier hos mor eller som har masse gjeld og ikke har egen bolig er gjerne sånn for en grunn. Kansje får de ikke helt til å lage seg et hjem, fordi de er satt sammen sånn. Det er tross alt mye enklere når mor ordner opp, enn om han må gjøre alt selv. De er single ja, og det er de fleste av mennene i denne gruppa du har oppdaget. De vil så klart finne seg en dame, og så klart en dame som er huslig og kan huse dem, slik som mor. Jeg er 40 og har møtt på et par slike, når jeg senka krava.jeg har selv ADHD og ofte er det ADHD menn, både uten og med diagnose, som sliter litt med å skape seg et selvstendig liv. Kansje er det andre diagnoser også da... Men massevis av ADHD menn som er single ihvertfall.. Anonymkode: 1833f...118 Det du skriver her er ikke akkurat reklame for slike menn, men forklarer hvorfor kvinner bør styre unna slike menn. Anonymkode: aabbe...278 1 3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #11 Skrevet 8. november 2022 Har det noe å si? Jeg er selv 40 år, et par millioner på bok og gjeldsfri. Er singel, uten barn og ønsker frihet og fleksibilitet. Et pluss for meg om menn ikke er helt A4 Anonymkode: b08df...296 4
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #12 Skrevet 8. november 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Har det noe å si? Jeg er selv 40 år, et par millioner på bok og gjeldsfri. Er singel, uten barn og ønsker frihet og fleksibilitet. Et pluss for meg om menn ikke er helt A4 Anonymkode: b08df...296 og eier ikke bolig - var hele poenget Anonymkode: b08df...296 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #13 Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det du skriver her er ikke akkurat reklame for slike menn, men forklarer hvorfor kvinner bør styre unna slike menn. Anonymkode: aabbe...278 Vel. Jeg fant meg selv en ADHD mann og han vil jeg ha resten av livet. Han er slettes ikke huslig nei men eier eget sted! Ned denne diagnosen kan kansje slite litt i relasjoner og med selvbildet og det er flere voksne som er på ADHD / autisme spektrumet som ikke helt får til familielivet. Mener ikke å mobbe en gruppe, er da selv skilt, har ADHD og fikk ikke til familien AS. Anonymkode: 1833f...118 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #14 Skrevet 8. november 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Er det slik at mange menn i femti årene ikke eier selv? Anonymkode: ef241...171 Generelt, nei. På Tinder, ja. Dvs, man kan ha ordnet økonomi uten å eie, nordmenn er litt irrasjonelt besatt av det å eie bolig, ikke sånn i alle land. Men ordnet økonomi uten å eie betyr at da bør helst sparekontoen være nokså full. Anonymkode: c765c...b4a 3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #15 Skrevet 8. november 2022 Det kan ligge mange ting bak. Vi fra den generasjonen fikk kjøpt billig bolig mange av oss. Personlig hadde jeg aldri fått mulighet til å eie i dagens situasjon. Og det kan være mange grunner til at man ikke fikk gjort det før det ble for sent. Anonymkode: 338d9...2ca
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #16 Skrevet 8. november 2022 Hvilke betydning har dette? Om en mann leier eller eier? I den alderen skal man vel ikke bo sammen som regel. Anonymkode: 2525f...e73
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #17 Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jeg er mann som snart fyller 50. Leier bolig av eget valg da jeg ikke vil binde meg til en fast plass, trives i min leid bolig. Tidligere skilt, 2 voksne barn og en eks kone som irriterer seg over at jeg lever er friere liv enn henne. Hun løp rett i armene til en annen mann mens jeg trivdes som singel, noe jeg gjør enda. Ler meg ihjel når jeg leser alle klagepostene her inne om mannen eller kona som irritere livskiten av den andre part. Jeg lever livet, bruker pengene mine på reiser verden rundt, opplever ting på min bucket list som ikke ville vært mulig hadde jeg hatt en sur/masete dame som kun vil til Granca eller andre charter destinasjoner. Singellivet og det å leie bolig er helt topp og hvis en dame ser ned på meg pga dette så er det hennes tap. Ingen plass til gold diggers i mitt liv. Ja, jeg er alene men jeg er ikke ensom og hvis det at jeg velger å leie er et rødt flagg for noen av de lykketrollene her inne på KG så får det være. Sier mer om dem enn meg. Anonymkode: bcdb3...f54 Enig med deg. Kvinne 36, leier, har ikke planer om annet. Anonymkode: 120da...c31
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #18 Skrevet 8. november 2022 Jeg er 45 år, og synes og litt for mange menn på min alder ikke har orden på økonomi, og noen av de bor hos mamma, og har gjerne gjort det i noen år. Det er ikke bare 3 mnd, grunnet samlivsbrudd. En mann må ikke eie sin egen bolig, men han må ha orden på økonomien. En mann på 50 år, som ikke eier bolig, og har gjeld, styrer jeg unna. Jeg har selv lav inntekt, men eier min egen enebolig. Den kjøpte jeg for 14 år siden, etter samlivsbrudd. Da prisene fortsatt var helt greie. Min ex mann som tjener mye mer enn meg, skulle bare leve livets glade dager, og kjøpte ikke bolig, og har i dag bare gjeld, og eier ikke noe. Men tjener bra. Men jeg sitter nok igjen med mer enn han, da alle utgifter er betalt. Anonymkode: cdc05...4d7 3 3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #19 Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kvinne på 47, Jeg jobber i lavtlønns yrke , men har likevel mitt eget hus, og lite boliglån igjen . Vært alene med barna siden 2004. Vært i to forhold etter jeg ble skilt. Der han første var full i kredittkort gjeld og bodde hjemme hos mor , neste forhold avr en mann i 40 årene som med vilje og lyst hadde lurt seg til uføretrygd for å slippe å jobbe, han hadde fått kjøpt seg en rønne, uten innlagt vann og kunne aldri spandere en eneste middag på meg. Det siste året og har snakket og vært på date med 7 forskjellige menn fra Tinder. Det de hadde felles var at de var 50 år, men ingen av de eide sin egen leilighet eller hus. De leide og han ene hadde ikke bil .Og jobbet hardt , men var tydligvis full i gjeld. Er det slik at mange menn i femti årene ikke eier selv? Anonymkode: ef241...171 Jeg ønsker heller ikke å eie..vil fortsette å leie. Er så mye enklere med vedlikehold og slikt. Skal en eie må en betale alt selv og man vet jo at rørleggere, snekkere, elektrikere ikke akkurat er billig. Så foretrekker å leie. Er og glad jeg ikke har hytte... som må vedlikeholdes. De pengene jeg har til overs skal nytes til reiser. Så for meg spiller ingen rolle om en mann eier eller leier. Kvinne 53 Anonymkode: ba368...a3f 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #20 Skrevet 8. november 2022 5 hours ago, AnonymBruker said: Den største golddiggeren her kan fort bli deg. Hvis du treffer en oppegående dame med styring på økonomien og livet, er du sikker på at du fortsatt synes det er like flott å leve livet slik du gjør? Eller kanskje blir det fristende å la henne ta hånd om deg økonomisk? Sikkert fint å flytte inn hos henne og kanskje betale en symbolsk sum i leie? Anonymkode: 6ffe9...d03 Han har jo styring på egen økonomi. Så hele dette innlegget er meningsløst Anonymkode: fce31...4a0 2 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå