Gå til innhold

Hva svare ang. videosnutter jeg ikke synes er morsomme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Bare ikke svar. 

Anonymkode: 0821d...22b

Ja er det jeg prøver på, bare svare når han sender noe hyggelig ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke svar i det hele tatt. Slutter nok etterhvert når det ikke kommer respons. 

Anonymkode: e51ae...9ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agent smith skrev (1 time siden):

Ikke send meg sånt, kan du skrive

Ja jeg bør kanskje det sitter bare så langt inne omtrent eneste kontakten jeg har med farsiden og sterkeste linken til pappa ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror for en del så er slike ting en slags inngangsbillett til sosial kontakt, der er ensomme og bare sosialt klønete, sjenert, angst, whatever. Lavere terskel for å sende noe morsomt til noen, og selv om det ikke er min humor så velger jeg aktivt å i det minste svare, haha, du finner så mye rart eller noe.

Anonymkode: 7083f...aed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith
-Missi- skrev (24 minutter siden):

Ja jeg bør kanskje det sitter bare så langt inne omtrent eneste kontakten jeg har med farsiden og sterkeste linken til pappa ❤️

Ja, du kan jo prøve å si det på en fin måte da🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agent smith skrev (6 minutter siden):

Ja, du kan jo prøve å si det på en fin måte da🙂

Ja🤔❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Agent smith
-Missi- skrev (Akkurat nå):

Ja🤔❤️

Prøv først å ignorere de seksualiserte og rasistiske og bare svar hyggelig på de andre.

Hvis han ikke tar hintet gå til steg 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan svare: 🙈

Eller: Onkel Kåre, det der er bare gøy for menn over 60 😆

Eller sende en morsomhet tilbake som DU synes er artig.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvinneliv

Kan du ikke ta det med humor ala «du og den humoren din, onkel 😅», tulle med at han er boomer? Ikke late som at det er gøy hvis du ikke syns det, men være ærlig med et glimt i øyet. Sende han noe du syns er morsomt? Eller artikler om ting du bryr deg om? Høres ut som han bare vil ha kontakt, selv om det er klønete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, -Missi- said:

Ja blanding av slibrig, rasistisk og seksuell undertone han er med i forskjellige humor grupper på fb og sender meg link til de også typ mann i den alderen humor vet flere av mine mannlige slektninger i den alderen har litt slik humor. Typ kvinnefientlig på kanten humor. Nå er de fra nordland da og vokst opp i røft miljø så gir de slakk på den litt, vet søstra mi sin far er av samme typen forskjellen er at de andre kan komme med den type humor i sosiale sammenhenger og knegge grovt av den, men denne onkelen sender det direkte til meg. 

Det er sånn som kan eskalere til oppførsel om dere møtes. Han kan begynne tråkke over grenser fysisk. For din egen trygghet vill jeg nok blokkert og kuttet kontakt. Han har påenbart ikke særlig respekt for sine medmennesker. Har man ikke respekt for mennesker, så skal det ikke mye til før man syntes det er greit å skade dem eller gjøre dem ukomfortable

Anonymkode: c759f...471

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.11.2022 den 17.29):

Veldig banale ting. Ingenting slibrig eller annet som ikke passer seg. Mange som liker det. Men jeg personlig synes ikke det er morsomt.

Jeg svarer med smileys, tommel opp, eller annen banal kommentar tilbake. Men det er visst ikke nok til svar... Det skal visst prates om.

Anonymkode: 3b06b...90a

Er kun et behov for sosial bekreftelse. Et alternativ til menningsløse selfies eller bilder på et eller annet. Det beste for dem som er avhengige av slikt er at folk ikke svarer... Men er vanskelig...

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agent smith skrev (2 timer siden):

Prøv først å ignorere de seksualiserte og rasistiske og bare svar hyggelig på de andre.

Hvis han ikke tar hintet gå til steg 2.

Ja jeg får ha det som en plan ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er sånn som kan eskalere til oppførsel om dere møtes. Han kan begynne tråkke over grenser fysisk. For din egen trygghet vill jeg nok blokkert og kuttet kontakt. Han har påenbart ikke særlig respekt for sine medmennesker. Har man ikke respekt for mennesker, så skal det ikke mye til før man syntes det er greit å skade dem eller gjøre dem ukomfortable

Anonymkode: c759f...471

Heldigvis ikke noen stor fare for det han bor mange mil unna i samme bygda han og pappa vokste opp. Jeg har ikke vært der siden jeg var barn ☺️han er av typen som aldri har reist ut av bygda. 

Tror egentlig ikke han er noe farlig men han har vokst opp i ganske røft miljø og ikke lært sosiale koder så godt. Tror han sørger veldig over pappa de var veldig nære som barn har fått meldinger av han i juletider også "No tar eg sin whisky sjøl og gir far din ein sjøl" da står han ved graven til pappa og drikker. Han er vel eneste som besøker graven. 

Vil ikke kutte kontakt da det er eneste link til pappa. Har fått bilder fra onkel i blant, enda alle i slekta har sagt at det ikke eksistere bilder av pappa utenom det ene jeg fikk som barn. Onkel har sendt mye.  

Kompliserte greier og jeg kan ikke si alt heller selv om jeg er ganske så anonym på kg. 

Min familie er som en kriminal roman kort fortalt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Agent smith
-Missi- skrev (3 timer siden):

Ja jeg får ha det som en plan ☺️

Si fra hvis det ikke fungerer, så utarbeider vi steg 2 sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen løsning er å sende tilbake noe du virkelig interesserer deg for, men han synes er kjedelig. Stoppa en kompis på den måten

Anonymkode: 306f0...b6c

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agent smith skrev (2 timer siden):

Si fra hvis det ikke fungerer, så utarbeider vi steg 2 sammen

Tusen takk❤️☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

En annen løsning er å sende tilbake noe du virkelig interesserer deg for, men han synes er kjedelig. Stoppa en kompis på den måten

Anonymkode: 306f0...b6c

Hehe god ide! Typ noe faglig eller politisk. Jeg er eneste på farsiden med utdannelse han leser nok ikke bøker eller annet enn muligens se og hør for å si det sånn 🙈husker faktisk jeg en gang sendte en snap med en fagartikkel en gang da han spurte hva, jeg gjorde i kveld da svarte han ikke mer😂😇👊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Missi- skrev (12 timer siden):

Heldigvis ikke noen stor fare for det han bor mange mil unna i samme bygda han og pappa vokste opp. Jeg har ikke vært der siden jeg var barn ☺️han er av typen som aldri har reist ut av bygda. 

Tror egentlig ikke han er noe farlig men han har vokst opp i ganske røft miljø og ikke lært sosiale koder så godt. Tror han sørger veldig over pappa de var veldig nære som barn har fått meldinger av han i juletider også "No tar eg sin whisky sjøl og gir far din ein sjøl" da står han ved graven til pappa og drikker. Han er vel eneste som besøker graven. 

Vil ikke kutte kontakt da det er eneste link til pappa. Har fått bilder fra onkel i blant, enda alle i slekta har sagt at det ikke eksistere bilder av pappa utenom det ene jeg fikk som barn. Onkel har sendt mye.  

Kompliserte greier og jeg kan ikke si alt heller selv om jeg er ganske så anonym på kg. 

Min familie er som en kriminal roman kort fortalt. 

Hold kontakten du :) Ta det for det det er. Gode råd over her. 

Anonymkode: 80dc0...967

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...